5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezpecna helma-po nehode
…je bezpecnejsi kupe nebo kabriolet?
U integralni helmy je brada soucasti skorepiny, u vyklapecky ji drzi pant a nejakej zamek… dalsi vec je, ze ten pant a zamek zabiraji nejake misto, misto ktere u integralni helmy vyplnuje hmota ktera svoji deformaci pohlcuje energii razu (polystyren) … stejnej problem je treba u vnitrnich clon, misto ktere zaujima clona a jeji mechanismus neni deformacnim elementem.
ty rozdily nebudou tak velke, musis si urcit priority. Vyklapeci helmy jsou navic tezsi a casto i hlucnejsi. Ja ji kdysi mel taky, ale to vyklapeni jsem nepouzival…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezpecna helma-po nehode
Naposledy editováno 16.07.2022 08:49:01
Preju brzky navrat do jedne stopy a od ted uz vzdy dojed stastne do mista urceni. Kolama dolu. Honza S.
Marge01 píše: stnd> jeste mam takovy blondynkovsky dotaz To vyklapeni brady vadi proto ze nekdo jezdi z vyklopenou a nebo i kdyz jezdim pouze se zaklopenou tak je to nebezpecnejsi
Tak to jsi se znovu narodila, panebože. Blahopřeji.
Nejbezpečnější je integrálka, protože drží po kupě.
A nejbezpečnější matroš je prý karbon. Pak jsou kompozity. A potom je polykarbonát.
Výklopka taky není úplná hrůza, ale prostě to drží na dvou pantech a dvou zámcích. Už napohled můžeš vidět, zda jsou zámky robustní nebo ne. Když to dáš na hlavu, tak při zavření výklopu bys měla cítit, jak se celá přilba na tvářích zpevní. Když ne, tak máš buď blbou velikost anebo je to špatný systém. Taky je na netu celkem dost testů.
To, že má homologaci jak v zavženém stavu, tak i v otevřeném stavu je, podle mne, to nejdůležitější.
Pokud bych si chtěl poraněnou hlavu více chránit, asi bych šel do integrálky. Ale záleží na tobě.
https://motohodnocen...vodce-vyberem-helmy/