globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: JAWA 250 pakny
9.7.2022 v 09:37
Ahoj Jawiáci,
mám dotaz nakolik se přibrousí náběhové hrany nových paken Jawa 250?
Díky L

1 reakcí na tento příspěvek JAWA 250 pakny

9.7.2022 v 10:44 | Nahoru | #1
Nikdy jsem to nebrousil :D stejně to nikdy nebude extra brzdit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) JAWA 250 pakny

9.7.2022 v 12:43 | Nahoru | #2
kokoška.> Když je vše jak má být, tak zabrzdíš bez problému obě kola do smyku.

JAWA 250 pakny

9.7.2022 v 13:05 | Nahoru | #3
Co beru lepené pakny u Moto Votice tak nic nebrousím. Přivezu staré, výměnou dostanu nově nalepené. Namontuju jezdím.

(reakce na) JAWA 250 pakny

9.7.2022 v 16:20 | Nahoru | #4
FJRPEPA> To mám i tak a nikdy jsem nic nebrousil. Jen důkladně odmaštěno. Záleží v jakém stavu máš vnitřek bubnu - vydřený od nýtů, když to bude vydřené bude to brzdit na prd.

JAWA 250 pakny

11.7.2022 v 05:41 | Nahoru | #5
Na JAWĚ nikdy bubnovky nebrzdily nikterak extra. Člověk musí počítat s delším brzdnou dráhou a nepomůže žádná vybroušená náběhová hrana. Podstatné je, aby byly čelisti čisté a buben nevydřený. Čelisti stejně nikdy nedoléhají celou plochou na stenu bubnu, a to nejdůležitější co by měl člověk použít při jízdě/brždění si vozí s sebou na krku mezi ušima

JAWA 250 pakny

28.7.2022 v 11:38 | Nahoru | #6
Je vidět, že víte všichni kulové hovno o tom, co je základem úspěchu dobrého výkonu bubnové brzdy. První a nejzásadnější podmínka je, že pakny musí mít shodný průměr, jako buben, protože teprve potom, brzdí celá plocha paken. Koupené pakny nemají prakticky nikdy správný průměr a navíc jsou průměry bubnů nejen díky opotřebení, ale i výrobní toleranci různé. První krok, je dobře změřit reálný průměr bubnu v činné ploše. Pakny nasadit na štít a mírně předepnout aby se eliminovaly náběhy vaček a vytvořila vůle po uvolnění. Takto přichystáno to přes osu kola upne se do soustruhu a obrobíte třecí segmenty na průměr shodný nebo o jednu desetinu menší, než je průměr bubnu a pak to bude prakticky hned, brzdit jak nejlíp může. Takto ošetřený dvouklíč pak brzdí natolik dobře, že umí postavit ČZ 175 na přední kolo. Pokud po obrobení nevyjde celá plocha, předepněte vačku více. Některé pakny mají průměr natolik rozdílný, že je ani nejde namontovat, natož aby to dobře brzdilo. Soustruh to spraví. Je samozřejmé, že dvoukotoučová brzda na novém stroji bude brzdit lépe než buben, ale při takto ošetřené brzdě bubnové, bude tato brzda brzdit nejlépe jak může a to je stav, že to brzdí velmi dobře.

JAWA 250 pakny

28.7.2022 v 14:55 | Nahoru | #7
https://www.motorkari.cz/tema/?t=106030

Nebrousí se hrany, odstranuje se kus úběžné čelisti.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3872, 3873] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116190 Včera v 22:47 Zdenalbenal
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka pornopoet 3 9.3.2024 v 08:28 cmiral
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka Lithwick 12 25.2.2024 v 12:11 udinar
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR


TOPlist