1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlava a píst
Motoru je jedno kdo jezdí, nebo kdo vrka, ten píst má jen jeden kroužek a spodek pístu je tím víc namahany pac ho musí udržet rovně, 10 h je prevence, on závodník je najede za týden, občasný jezdec třeba za rok
Naposledy editováno 30.06.2022 05:49:56
ja1 píše: Motoru je jedno kdo jezdí, nebo kdo vrka, ten píst má jen jeden kroužek a spodek pístu je tím víc namahany pac ho musí udržet rovně, 10 h je prevence, on závodník je najede za týden, občasný jezdec třeba za rok
Pístu je jedno, kolik má kroužků, ale není mu jedno, kolik musí snášet otáček. Když to někdo točí 10 tisíc, tak je namáhání pístu 1,4x nižší, než při 11.800 rpm. A kdo ještě navíc brzdí přetočeným motorem, kdy na píst nepůsobí tlak plynů, tak ten píst může rozmlátit snadno.
Proto mě zajímá, kdo všechno dodržuje těch 8-10 hodin nebo 3-4 závody na výměnu pístu dle manuálu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
STK Suzuki RM 125 | antoniinz | 6 | 29.4.2024 v 20:21 krokoš |
Nestartuje, střílí do výfuku, do sá... Suzuki RM 125 | Kordas33 | 4 | 14.4.2024 v 18:31 Kordas33 |
Šoupátko mikuni RM 125 Suzuki RM 125 | Kordas33 | 12 | 11.3.2024 v 17:27 Kordas33 |
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | DrevoKocurik | 9 | 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein |
Zadní tlumič showa Suzuki RM 125 | Kordas33 | 7 | 26.3.2023 v 10:08 kakasek |