globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Neodemknutelné auto
15.6.2022 v 15:37
Dnes jsem řešil problém s Fabií II.
Mechanický zámek u řidiče rozbitý v poloze zamčeno a nic s ním nejde. Na jiných dveřích zámek není. Do auta se vlezlo přes spolujezdce (dálkový centrál funguje) a jelo se. Po vystoupení přes dveře spolujezdce zůstaly rozsvícené světla, protože pípák na ně upozorňuje jen při otevření dveří řidiče.
A teď auto zamčené, baterka vybitá a co teď?
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Neodemknutelné auto

16.6.2022 v 22:28 | Nahoru | #31
.

Naposledy editováno 17.06.2022 22:22:03

(reakce na) Neodemknutelné auto

17.6.2022 v 06:44 | Nahoru | #32
PetrMatys> Přesně tím bazmekem točíš když strčíš dovnitř klíč, tak čemu by mělo pomoct odvrtat vložku? Akorát k tomu aby pak měl dva klíče.. Pokud je opravdu v safe tak to bez elektroniky nelze odemknout. Předpokládám že klíčem mu točit normálně jde, jen to nic nedělá.

Naposledy editováno 17.06.2022 06:47:45

Neodemknutelné auto

17.6.2022 v 08:49 | Nahoru | #33
Píše, že mechanický zámek u dveří je zamčený a nefunkční, takže potřebuješ v tom zámku udělat to,co normálně dělá ta vložka (na obrázku je šipka,tam to praskne a ty pak nemůžeš stím zamkem otočit) Nevím, kolikrát už jsi tohle řešil,ale já to v servisu dělám docela pravidelně a fakt to funguje




1 reakcí na tento příspěvek Neodemknutelné auto

17.6.2022 v 13:05 | Nahoru | #34
Klíčem šlo točit normálně v rámci rozsahu, jen zámek se neodemknul. Až po větší síle se klíč začal protáčet. To znamená, že ani otočení bílého bazmeku neodemkne zámek. Co dál?
Ten nápad s tou příklepovkou se mně líbí. Již jsem takhle jednou u Superba I dobře mířenou ránou kladivem přes tyčku prodloužení z goly otevřel zaseklé přední dveře spolujezdce od otevřených zadních. Byl zašpiněný komutátor motorku, a ten se netočil. Po ráně se chytil a odemkl. Po vyčištění funguje již několik let bez problémů.

1 reakcí na tento příspěvek Neodemknutelné auto

17.6.2022 v 22:20 | Nahoru | #35
Očividně sem nemá cenu psát funkční řešení,odemkni si to příklepovou vrtačkou, třeba se to podaří.

(reakce na) Neodemknutelné auto

18.6.2022 v 09:52 | Nahoru | #36

PetrMatys píše: Očividně sem nemá cenu psát funkční řešení,odemkni si to příklepovou vrtačkou, třeba se to podaří.


Vždyť ti píšu, že ani po otočení tím kolečkem se zámek neodemkne - je rozbitý uvnitř. Tak to nemůžu udělat podle "funkčního řešení", když je to jiná závada. Někdy se vyskytne i jiná, než běžná závada!

(reakce na) Neodemknutelné auto

18.6.2022 v 12:55 | Nahoru | #37

mito7 píše: Klíčem šlo točit normálně v rámci rozsahu, jen zámek se neodemknul. Až po větší síle se klíč začal protáčet. To znamená, že ani otočení bílého bazmeku neodemkne zámek. Co dál?
Ten nápad s tou příklepovkou se mně líbí. Již jsem takhle jednou u Superba I dobře mířenou ránou kladivem přes tyčku prodloužení z goly otevřel zaseklé přední dveře spolujezdce od otevřených zadních. Byl zašpiněný komutátor motorku, a ten se netočil. Po ráně se chytil a odemkl. Po vyčištění funguje již několik let bez problémů.



V případě, že přestane fungovat motorek v zámku z toho důvodu, že mu výrobce zasral komutátor nějakým sajrajtem, tak aby si majitel auta musel koupit po uplynutí záruky celý nový zámek (když si ho nedokáže opravit - vyčistit komutátor a kartáče), není nutné si hrát na surovce a mlátit do toho kladivem, popřípadě rozbrušovačkou zničit celé dveře, stačí pro nouzové odemknutí pustit do motorku vyšší napětí, než je provozní, zkusit 20 V, 30 V, 40 V a pokud nezabere ani 50 V, potom zkusit kondenzátor pár tisíc mikroFaradů, nabitý na 100 až 150 V a to už by se měl ten sajrajt spolehlivě rozprsknout a motorek zabrat. Je potřeba správná polarita, vědět kde hledat druhé konce vodičů napájení motorku toho konkrétního zámku a tento postup se dá použít jen u zámků, které v sobě nemají žádnou elektroniku, jen pár mikrospínačů a motorek je napájen přímo z komfortní jednotky nebo jednotky centrálního zamykání. Podařilo se mi už několikrát odemknout zasafefovanej nefunkční zámek pouhým zvýšením palubního napětí na asi 16 V pomocí nabíječky, bez pracného hledání a napojování přívodů k motorku a hlavně bez jakéhokoli násilí.

Neodemknutelné auto

19.6.2022 v 13:04 | Nahoru | #38
schéma Pokud bys chtěl zkoušet připojit někde to větší napětí.

Naposledy editováno 19.06.2022 13:06:03
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Typy retezu [1, 2] Cagiva Mito 125 EVO Davud 32 5.7.2022 v 12:03 Properitus
Světýlko v autě [1, 2, 3] Cagiva Mito 125 EVO mito7 61 21.6.2022 v 08:56 mito7
Kde kupujete brzdové hadice Cagiva Mito 125 EVO mito7 18 3.6.2022 v 16:05 mariano
Snížení spodního objemu u 2T. Cagiva Mito 125 EVO mito7 6 12.10.2021 v 00:42 zbynda125288
Cagiva mito 125 Cagiva Mito 125, Cagiva Mito 125 EVO martin9926 11 13.9.2021 v 11:28 mito7


TOPlist