nemáte někdo reálný zkušenosti s pojišťovnou Pillow, jako plátce, poškozený, nebo jakýkoliv jiný? Líbí se mi jejich asistence po celý ČR, což je bůhvíproč u většiny pojišťoven hrozný problém. Platba za km je taky fajn, vzhledem k mýmu ročnímu nájezdu na motorkách poslední roky tak 1500 a 30 km Kooperativa mi poslala dvojku a už jim na to seru, sjednával jsem to před asi 8 lety za 880, ten přibývající bonus funguje nějak naopak
díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s pojišťovnou Pillow
riderr3 píše: P_B> tím právníkem stačilo pohrozit, nebo bylo třeba aby jim poslal nejakej líbesbrýf???
Já jsem jen hrozil a měl nastudovaný rozhodnutí ústavního soudu. Pak poslali Vše co jsem požadoval. Možná podle toho mého rozhovoru školí i dnes ty telefonní operátory příjemný jsem nebyl, ale korektní ano. Nepoužil jsem vulgární ani sprostá slova. Ale to je moje zkušenost. Dnes se tím zabývají i firmy, které ti pomohou vymoci tvé požadavky. Já měl i velký problém sehnat osobní kontakt na likvidátora, proč co a jak ohodnotil. Pojišťovna mě ho nechtěla sdělit. Už jsem měl i dohodnutého soudního znalce na škodu, protože jsem byl opravdu nasranej . Protože ty nic nezaviníš a všechno si musíš oběhat, viník vyplní papíy a má pohodu. Ty všechno musíš dokazovat atd. Tedy pokud se nespokojíš s návrhem plnění pojišťovny. Většinou nemá pojišťovna plnit do 5 let stáří vozidla, pak je vše docela veliký problém.
Já obecně bych byl pro systém, kdy poškozené vozidlo si převezme pojišťovna a uvede ho do původního stavu před nehodou a ty máš po dobu opravy náhradní pokud ho potřebuješ. Ale jak víme všici v plnění pojišťoven je hodně šméček tak nám to vrací.
Naposledy editováno 16.04.2022 19:51:07