Přemýšlím o tomto, protože mě nebaví pořád mazat řetěz a při delších cestách za hranice tahat spreje. Stačí pak jen nějaký cleaner a kartáček a je hotovo.
Dle různých recenzí je to funkční a dost to ušetří čas.
Tak pokud byste měl někdo zkušenost, ať už se scottem nebo jinou značkou, budu rád za info, zda jsou tyhle mašinky ok nebo jaké jsou s nimi trable.
A prima konec roku všem a ve 2022 si zase někde na silnici zamavame. ?
https://berotec.de/p...chain-oiler/?lang=en
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automatický oiler Mofessor
dan1024 píše: Ivoš83> tento poblitek povazujes za "celkove cistsi motorku"? jak jsi mazal retez pred instalaci toho zazraku? moto na hlavni, kopla jednicka a chciju to tam, dokud mi to z retezu nestrika do oci? a neni potreba vyjmenovavat vyrobce mazadel ve spreji, chyba zjevne neni na jejich strane. pokud striknes mazadlo ze spreje jen do potrebnych casti retezu a hlavne v primerenem mnozstvi (a idealne po zaschnuti retez utres), budes mit ten rafek cisty
a co se tyka casove narocnosti udrzby retezu, tak vetsinu zabira cisteni a ne mazani. a s cistenim ti zadny oilmaster bohuzel nepomuze. za motivaci k porizeni tohoto bazmeku povazuju hlavne lenost ani na cestach neni problem jednou za cas dat moto na hlavni a pri ranni "kavicce" to maznout. klidne stylem kopnout kvalt a mazat - doma po dojeti stejne celou moto "zaservisujes". a pri cestovani hlavne off-road je lepsi pouzit specialni mazadla nez na to chcat olej (a vytvaret tam brusnou pastu), jak uz tu i nekdo psal
zadny oilmaster neni zazracne reseni, ktere eliminuje potrebu starat se o retez. tyto pozadavky spolehlive vyresi jen kardan se vsemi jeho prednostmi i nedostatky
Toto může napsat jenom někdo, kdo Scottoiler nikdy na motocyklu neměl. Mám s ním najeto asi 65000 km, životnost řetězové sady se tím zdvojnásobila a veškeré starání se o řetěz se zredukovalo na občasné zkontrolování, popřípadě seřízení průvěsu řetězu. Pro upřesnění se jedná o elektronicky řízený Scottoiler a Tenerku XT660 Z, která díky jednoválci dává řetězové sadě dost zabrat, sada vydrží přes 30000 km, sekundární kolečko měním zhruba v půlce životnosti sady.
Pokud má někdo motocykl primárně k tomu, aby ho stále pucoval a leštil, tak by mu mohlo vadit, že má zasraný kryt řetězu (hlavně z vnitřní strany) a držák registrační značky z přední strany, na straně řetězu.
Maxipes_Fík píše: Toto může napsat jenom někdo, kdo Scottoiler nikdy na motocyklu neměl. Mám s ním najeto asi 65000 km, životnost řetězové sady se tím zdvojnásobila a veškeré starání se o řetěz se zredukovalo na občasné zkontrolování, popřípadě seřízení průvěsu řetězu. Pro upřesnění se jedná o elektronicky řízený Scottoiler a Tenerku XT660 Z, která díky jednoválci dává řetězové sadě dost zabrat, sada vydrží přes 30000 km, sekundární kolečko měním zhruba v půlce životnosti sady.
Pokud má někdo motocykl primárně k tomu, aby ho stále pucoval a leštil, tak by mu mohlo vadit, že má zasraný kryt řetězu (hlavně z vnitřní strany) a držák registrační značky z přední strany, na straně řetězu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automatický oiler Mofessor
a rozhodne nejsem zadny lestic, vetinou masiny myju jednou rocne pred zimnim spankem. a nejde ani tak o ten poblity rafek (coz ten na te fotce je fakt extra zasrany), ale treba v prasnem terenu to musi vytvaret solidni brusnou pastu. nikomu tu vychytavku neberu, ale kdyby to bylo az takove terno, vyrobci by to (minimalne na cestaky) montovali sami
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Caballero 500 Fantic Caballero Scrambler 500 | P4V3L | 9 | 17.11.2022 v 18:17 Drakosaurus |