globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki Z650RS - jaká je
26.11.2021 v 20:29
Cestou z práce jsem si koupil pivo Zlosyn z Losin, nepasterováno, nefiltrováno, a jak jsem byl nedočkavý, po odšroubování vršku jsem měl čtvrt piva v klíně https://pivovarzlosin.cz/ V divotvorné náladě se tedy ptám:
Vážně se vám nová Kawasaki Z650RS líbí, nebo máte nějaké výhrady?

Mně se líbí málo.

Předchozí
1 2 3
Následující

Kawasaki Z650RS - jaká je

3.12.2021 v 11:24 | Nahoru | #61
I na 1.generaci ER-6 se hladové oko rozsvěcelo po cca 220 km. Žralo mi to více než moje tehdejší autíčko (Suzuki Swift).

(reakce na) Kawasaki Z650RS - jaká je

3.12.2021 v 12:53 | Nahoru | #62

marna píše: To je tak naschvál, viac ako 200 km na TL hrozí trvalé poškodenie a žaloby výrobcu



1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Z650RS - jaká je

6.12.2021 v 14:29 | Nahoru | #63
Trochu si to tady přiživím. 3x pro a 3x proti v komentáři z Ameriky

- classic look
- osvědčený motor převzatý ze Z650, takže se nebude žádné překvápko ohledně spolehlivosti nebo ceny
- tím, že to vlastně seskládali ze seriově vyráběných dílů, neměla by cena proti Z650 povyskočit tak výrazně, jako se to povedlo u Z900RS.
(aktuálně v zelené barvě Z650 180kKč, Z650RS 210kKč, Z900 247kKč, Z900RS 310kKč, http://cenik.kawasaki.cz/ )
Ale fakt je 30 tisíc navrch příplatkem za lepší techniku, nebo jenom za pozlátko?
- ten twin není ničím vyjímečný. Útok na nízkou cenu se jeho použitím sice podařil, ale bude cena to jediné, proč to budou lidi kupovat? Nezaujal by víc čtyřválec původem ze ZX6? (to samé by se dalo říct o dvouválcové Ninje - kdo to může chtít?)
- výfuk
- Pérování, kde jde nastavit jenom předpětí na zadku, když se počítá s tím, že si to bude pořizovat klientela s váhovým rozpětím 60-100kg+. Zvlášť zadní kyvná vidlice měla být klasičtější rovná a ne ten hnusný prohnutý banán s prolisama (to prohnutí souvisí s výfukem)

(reakce na) Kawasaki Z650RS - jaká je

6.12.2021 v 14:45 | Nahoru | #64

Kohlstein píše: (...) Zvlášť zadní kyvná vidlice měla být klasičtější rovná a ne ten hnusný prohnutý banán s prolisama (to prohnutí souvisí s výfukem)


Asi prvýkrát vidím, že niekto hodnotí nápaditejšie prevedenie ramena zadnej vidlice nižšie než obyčajný kus obdĺžnikového profilu.

Kawasaki Z650RS - jaká je

6.12.2021 v 16:59 | Nahoru | #65
Taky bych rekl ze jedna z mala hezkejch veci na ty motorce je zadni kyvka Ale na tom je alespon videt, ze kolik lidi, tolik chuti ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Z650RS - jaká je

6.12.2021 v 17:41 | Nahoru | #66
Kohlstein, aký je zmysel tejto témy, len tak z nudy hejtuješ nový model Kawasaki? Už keď si ju založil, nakydal si na ňu čo šlo:

Kohlstein píše: (...) Mně se líbí málo.


Kohlstein píše: (...) Jak už jsem napsal pod článek tady na m.cz, nehezká, nevyvážené proporce, odpudivé detaily - výfuk, světla, vysoký motor. Chybí mi rám pod motorem, i kdyby měl být jen šroubovaný. Proti Z900RS vzhledově bída. Ten borec na ní vypadá nějak divně, ale to může být i tím borcem. (...)



Čiže aj na toho neboráka fešáka, modela na fotke, a na motorku ešte viac ráz na ďalších miestach.

Snažím sa len to pochopiť - máš nejaký podiel u predajcu Yamahy a existenčne ťa ohrozí pokles predaja XSR 700 alebo čo?

Veď sa mi nejaká motorka nepozdáva, tak sa nad tým neodbavujem, ale si nájdem takú čo mi lahodí a teším sa z nej.

To bol BTW taký návod na šťastný život v mieri

E-preklep

Naposledy editováno 06.12.2021 17:43:02

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Z650RS - jaká je

6.12.2021 v 18:32 | Nahoru | #67
marna> Klidně napiš, co se tí na ní líbí, nic nevynechej.
Měl jsem očekávání, ty se nesplnily. Je snad zakázané napsat, jak já to vidím? Měl jsem očekávání i u Versyse, tak mi taky můžeš naklikat do profilu 1 bod s komentářem, že nemůže být pravda, co jsem si o něm vymyslel za lži.
Ale třeba XSR 700 je tak odporná motorka, že ta mi nestojí ani za to, abych o její existenci potřeboval vědět víc, než že je.

(reakce na) Kawasaki Z650RS - jaká je

6.12.2021 v 21:18 | Nahoru | #68
Ale třeba XSR 700 je tak odporná motorka, že ta mi nestojí ani za to, abych o její existenci potřeboval vědět víc, než že je.

(reakce na) Kawasaki Z650RS - jaká je

6.12.2021 v 22:00 | Nahoru | #69
Kohlstein> to vieš, keď ti 10 ročný chlapec z Novej Dubnice dáva rady na spokojný život sa čudujem že mu na to reaguješ, profil registrovaný od "narodenia" a "moudra" tu sype len posledné 2 týždne.

Kawasaki Z650RS - jaká je

6.12.2021 v 22:47 | Nahoru | #70
Niekomu rodičia založia v deň narodenia vkladnú knižku, mňa zaregistrovali tuná

Kawasaki Z650RS - jaká je

11.12.2021 v 09:58 | Nahoru | #71
Hrčí to jak maluch?

https://www.visordow...sted-roads-marseille

Naposledy editováno 11.12.2021 09:58:43

2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Z650RS - jaká je

11.12.2021 v 10:09 | Nahoru | #72
Ak to hrčí ako maluch, tak je zvuk majstrovským počinom inžinierov z Kawasak i, pretože maluch hrčí presne ako BMW R80/R100 a to je na takomto restrostrojčeku rafinovaný odkaz na začiatok 80. rokov

Kohlstein, je na tej motorke vôbec nejaká časť alebo vlastnosť, ktorá sa ti neprotiví? Veď už sme to všetci iste viac ako dostatočne pochopili: nepočítaš sa medzi nádejných kandidátov na vlastníka Z 650 RS. Nevidím pádny dôvod aby si týmto smerom ďalej plytval svojou energiou a talentom (to už asi 2 strany dozadu), ale ty stále asi áno

(reakce na) Kawasaki Z650RS - jaká je

11.12.2021 v 13:20 | Nahoru | #73
marna> majstrovský počin? Ten zvuk je strašnej, takovej neúplnej, ani krásný dunění dvouválce ani nic jinýho, prostě nedomrdlej maluch

Kawasaki Z650RS - jaká je

11.12.2021 v 14:03 | Nahoru | #74
Tak ještě uvidíme, jestli bude ten dvouválec stačit, jestli se u Kawasaki v marketingovém oddělení nespletli. Čím dál víc si myslím, že to měl být čtyřválec, stejně jako Z900RS, zmenšená Z900RS. Stejně čtyřválec, jako byly trojčata Zephyr 550 / 750 / 1100. Něco s nádechem exkluzivity.
Kdo má prašule na novou, koupí Z900RS nebo nějaký Triumph. Kdo má míň a chce fakt klasiku, ne zeda s kulatou nádrží, zvolí ... Enfield Continental? A kdo nemá prašule, pro toho je Zephyrů a podobných v nabídce dost. Ale třeba se mýlím, vždyť lidi kupují i Scramblery od Ducati.

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Z650RS - jaká je

11.12.2021 v 14:42 | Nahoru | #75
kohl nemaj obavy neprehliadol som ani tvoj predošlý príspevok, ktorý si nejak eliminoval - teba človek rýchlo dostane na argumentačné suchoty a potom ukážeš pravú tvár

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Z650RS - jaká je

11.12.2021 v 16:50 | Nahoru | #76
marna> Tak ještě jednou a na furt: jdi do prdele, debile.

(reakce na) Kawasaki Z650RS - jaká je

12.12.2021 v 20:04 | Nahoru | #77
Kohlstein>

(reakce na) Kawasaki Z650RS - jaká je

20.12.2021 v 19:19 | Nahoru | #78

marna... píše: Pozri sa o koľko vyššie by musela byť pravá zadná stupačka. Jedna z výhod týchto súčasných výfukov popri nižšom ťažisku, možno nižšej hmotnosti keď sú tam kde sú, je že neprekážajú spolujazdcovi. Ich obdivovateľom samozrejme nie som ...


Možná to bude znít někomu divně, ale je prokázáno, že přidáním další hmoty pod motor se zhoršuje agilita, že ve slalomu mezi kuželama bude motorka s takovýmto výfukem pomalejší, než kdyby bylo potrubí klasicky za motorem zvednuté a ten těžký tlumič někde v úrovni osy kola. To proto, že se počítá moment setrvačnosti od těžiště. Těžiště téhle 200kg Z650RS je odhadem 55cm od země, 100kg jezdec má těžiště někde mezi pupkem a kyčlemi 100cm od země a výsledné těžiště je ve výšce 70cm. Takto umístěný výfuk je 50cm od těžiště a to není dobře.


Naposledy editováno 20.12.2021 19:20:18
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
navigace turn-by-turn Kawasaki Z650RS jk73 6 27.7.2022 v 12:49 MAJK_TORTELINA
cafe racer [1, 2] Kawasaki Z650RS Sisounek 40 2.12.2021 v 19:18 marna


TOPlist