Chci se zeptat, jestli má někdo nějaké větší zkušenosti, znalosti Ducati 1198, na co si dat pozor při koupi, jak je na tom finančně servis v Ducati a jestli děla servis i někdo neautorizovaně na úrovni, případně co bych měl o takové motorce vědět?
Supersport jsem ještě neměl, ale docela bych prikoupil prave tuto motorku….
Když by někdo prodával v dobrém stavu, tak sem s nabídkou?
Jelikož vybírám jako blondýna, tak chci červenou….
Dekuju za postřehy a nabidky…
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 1198 - zkušenosti po x letech
ps.: když jsem to párkrát musel roztláčet tak to bylo docela náročné rozběh na maximu co mi síly stačili s dvojkou a musels doufat že na x-tý pokus se zase neblokne zadní kolo.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 1198 - zkušenosti po x letech
Stana.k. píše: ta kyvka na 1098 vs 1198 vypadá uplně stejně.... pochybuju že by tam byl nějaký výrazný rozdil co se týká geometrie.
1198 není 1098 s větším motorem a jinými koly. Drobných změn tam pár bylo. SF1098 má kyvku o něco delší než 1098.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 1198 - zkušenosti po x letech
m.mobile.de/motorrad-inserat/ducati-1198-supersortler-goch/332706410.html
Už s nim trosku komunikuji….
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198 - zkušenosti po x letech
Slídil píše: Co říkáte na tohle…?
m.mobile.de/motorrad-inserat/ducati-1198-supersortler-goch/332706410.html
Už s nim trosku komunikuji….
Není to ani Sko...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198 - zkušenosti po x letech
BlackSabbath píše: Není to ani Sko...
To mas pravdu,
Ale ty eSka proste nikde nejsou……
Jsem rad, ze se dá najít normální 1198 a to ještě v dobrém stavu stěží….
A v čem je jiné to eSko oproti normální 1198?
Na mobile.de je jedno SP, ale za to už chce cca 18tis euro což je pro mě dost na to, ze na to budu jen koukat…..zatím mám rozpočet do 300tis plus minus???
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 1198 - zkušenosti po x letech
Se startováním problém nemám, servis vozím k novému jičínu za jedním mechanikem. Jednou jsem jel v hrozném slejváku a od té doby se lehce rosí levé přední světlo ale nic hroznému ... chvíli po koupi sem tam výfuky Termixi s racing řídící jednotkou a jinak vše v originálu, jelikož tak je dle mého nejpěknější
Nyní má najeto cca 20.500 km a chci nechat přehodit řemeny v motoru (díky stáří) a dát nové papuče Pirelli. Je to už spíše leštěnka a nebo nástroj na jízdu za dobrou kávou v okolí, kde je pěkný asfalt. V garáži se na ni dovedu i půl hodiny dívat Více ti k tomu neřeknu, protože za mě bezproblémová motorka až hledím co tady kluci píšou za závady. Musím zaklepat na dřevo, protože u mě fakt nic.
Měj super ruku při výběru!
Slídil píše: To mas pravdu,
Ale ty eSka proste nikde nejsou……
Jsem rad, ze se dá najít normální 1198 a to ještě v dobrém stavu stěží….
A v čem je jiné to eSko oproti normální 1198?
Na mobile.de je jedno SP, ale za to už chce cca 18tis euro což je pro mě dost na to, ze na to budu jen koukat…..zatím mám rozpočet do 300tis plus minus???
Vycházím z toho, co jsi psal - najet 100 km za rok a jinak oprašovat a dívat se. Tak aspoň tu hezčí verzi...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198 - zkušenosti po x letech
Slídil píše: To mas pravdu,
Ale ty eSka proste nikde nejsou……
Jsem rad, ze se dá najít normální 1198 a to ještě v dobrém stavu stěží….
A v čem je jiné to eSko oproti normální 1198?
Na mobile.de je jedno SP, ale za to už chce cca 18tis euro což je pro mě dost na to, ze na to budu jen koukat…..zatím mám rozpočet do 300tis plus minus???
Sko má navíc Ohlins podvozek, kovaná kola, nějaký karbon a již zmíněnou kontrolu trakce. Díky lehkým kolům je o něco lehčí ale především díky nich lépe zatáčí.
SPček je malinko proto ta cena. Oproti Sku má navíc větší hliníkovou nádrž, antihop spojku a quickshifter přímo z fabriky. Je zase asi o 1kg lehčí.
Víc pak už je jen 1098R a 1198R - oboje mají motor 1198ccm.
Za 300k pěkné 1198S asi neseženeš - nejsou. Leda import z USA tam občas bývají s cenovou i kolem 10k USD ale cena naskočí kvůli dovozu a přihlášení tady u nás.
Jestli se fakt chceš především koukat a najet prd tak zkus sehnat 916/998 popřípadě malou 748 ale v R. Ta by do 300k mohla vyjít.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198 - zkušenosti po x letech
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198 - zkušenosti po x letech
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 1198 - zkušenosti po x letech
Naposledy editováno 15.10.2021 15:58:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198 - zkušenosti po x letech
djanus píše: Ivos> ale to bych pak byl v jeho pozici Navíc jsem se přetlačoval s autem tak jsem zvědav jestli nebudu shánět levou kapotu
Tak hod nějaké fotky, info z historie a nabídku…..
Ať muzu o čem přemýšlet….
assassin píše: Kdybys chtel žlutý devitky ale popravdě nevim co bych ted delal s utrženými penězi, takze ni nevim jestli jeste chci prodat…
Děkuji za nabídku, zatím uvažují o te 1198 a pak se uvidí…
Když mě to chytne, prikoupim další (kolik Baworu, tolik jaw, tak i tolik Ducati )
djanus píše: Sko má navíc Ohlins podvozek, kovaná kola, nějaký karbon a již zmíněnou kontrolu trakce. Díky lehkým kolům je o něco lehčí ale především díky nich lépe zatáčí.
SPček je malinko proto ta cena. Oproti Sku má navíc větší hliníkovou nádrž, antihop spojku a quickshifter přímo z fabriky. Je zase asi o 1kg lehčí.
Víc pak už je jen 1098R a 1198R - oboje mají motor 1198ccm.
Za 300k pěkné 1198S asi neseženeš - nejsou. Leda import z USA tam občas bývají s cenovou i kolem 10k USD ale cena naskočí kvůli dovozu a přihlášení tady u nás.
Jestli se fakt chceš především koukat a najet prd tak zkus sehnat 916/998 popřípadě malou 748 ale v R. Ta by do 300k mohla vyjít.
Takže kovana kola nemá obyčejná 1198?
Těch SP se měli vyrobit asi jen 400kusu a kazdej kus má svoje číslo, jsou drahy jak krysa….
Ale jooo, do 300tis se dá sehnat v Německu i přímo v Ducati s vyplněnou serviskou po servisu olejů, desmo, řemen, nové pneu což takovej servis u nás v Dukati je taky 20-30tis jen to dílně a oni to dávají do 10990,- euro hodně teda ty borci v Lipsku co mám nakoukany, ale často si to od nich vezme jak mi říkal štamgást……takže smula, teď tam jednu mají v cajku zase za 10990eur, ale nelibi se mi ta hvězda…..
No, větřím, větřím….tak uvidíme
U nás se nabízejí kolem 230-220tis, ale vetsinou udělala hají a dukati servis viděla v TV
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 1198 - zkušenosti po x letech
Naposledy editováno 16.10.2021 10:54:41
Slídil píše: Tak hod nějaké fotky, info z historie a nabídku…..
Ať muzu o čem přemýšlet….
1098S rok 2007 do provozu 2009. Jsem celkově třetí majitel. Co se týče dokumentů o servisní historii mám jich více než zjistíš ze servisky ale je to spíše na osobní jednání s vážným zájemcem u motorky. Motorka min. za mě nejezdila do oficiálního servisu ale k místnímu šikovnému servisákovi. Věřím mu mnohem více než někomu v anonymním servisu byť ofiko Ducati.
Najeto má cca 28k km ale cca 2500 km po GO motoru - v obou válcích jsou nové kompletní písty, nové šály, nový nikasil (Oulehla), vyměněna těsnění a gufera na motoru. Koncovky Termignoni, lithiová baterie (lepší starty, hmotnost 0,8kg), nový mosfet regler, otevřená spojka, docela dost karbonu navíc oproti sérii, osram led v předních světlech. Věci k motorce: sériové laufy, orig. kryt spojky, orig. plasty z kokpitu, tmavé plexi, stojany dopředu a dozadu, původní brožura k motorce, servisní knížka, dva klíče + kódovací karta.
Za mě motorka nelehla a jelikož jsem ji měl prakticky celou rozebranou když se dělal motor troufám si tvrdit, že ani přede mnou. Všechny plasty jsou originální a nesvařované, totéž platí pro hořčíkové lešení na předku. Ale je to motorka na které se jezdí takže se najdou kosmetické nedostatky - mnoho z nich pochází od vibrací kde se třou kapoty apod.
Cenu vzhledem k tomu kolik jich je na prodej a co je na ni udělané vidím na 250k.
Kdyby byl vážný zájem detailnější fotku udělám a pošlu.
2 reakcí na tento příspěvek Ducati 1198 - zkušenosti po x letech
ALE-TY ZLATÝ VOHLINSE VYPADAJÍ NEJVÍC NEJLÍP A ŘÍKAT SI MŮŽEŠ CO CHCEŠ
Mě se velice moc líbí Strýc!!!A pokud bych ho nemohl mít v eSku,tak bych ho neměl-nechtěl vůbec!!!!Jen se mi prostě tak moc líbí s Vohlinsem
Stana.k. píše: k těm kolům... já mám teda soc. verzi 1098 a mám tam lehké kola. Nevím jestli tehdy, když to lidi kupovali tak měli nějak na výběr, každopádně s těmi co mám na R6 je to neuvěritelný rozdíl. Já teda nevím.... vizuálně ty "S" se zlatými předními tlumiči vypadají pěkně, ale za ty prachy navíc si myslím že je to nesmysl. Co se týká jízdy tak si myslím že to už vůbec normální člověk nepozná. i klasické Showy jsou dostatečně kvalitní.
Nebo je vyměnil majitel před tebou. U 1098 to prý dělalo velký rozdíl ale osobní srovnání nemám.
2 reakcí na tento příspěvek Ducati 1198 - zkušenosti po x letech
Co říkáte na tuhle?
m.mobile.de/motorrad-inserat/ducati-1198-superbike-leipzig/330408631.html
Mám ji v merku, přemýšlím o ni…..
2 reakcí na tento příspěvek Ducati 1198 - zkušenosti po x letech
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198 - zkušenosti po x letech
assassin píše: Mam lehky kola na TL a zadnej zasadni rozdil jsem nezaznamenal…
Já bych ani nevěděl, jak mám poznat rozdíl v těch kole h a jízdních vlastnostech…..???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198 - zkušenosti po x letech
Nekdo tvrdi, ze citi, ze motorka lip zataci a akceleruje/brzdi diky mensimu momentu setrvacnosti, ja si myslim, ze ten rozdil neni tak velky aby to clovek poznal. Mozna pokud by mohl presednout z jinak totozne motorky…
Naposledy editováno 19.10.2021 20:00:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198 - zkušenosti po x letech
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Termostat Ducati 1198 | laprimavera | 3 | 28.5.2022 v 07:14 Anti |
Interval výměny gufer v přední vidl... Ducati 1198, Ducati 1198 S | MOTORIK | 26 | 14.4.2019 v 06:43 MOTORIK |
Ducati 1198 vs 1199 Panigale Ducati 1198 | jomoto | 4 | 31.3.2018 v 21:24 jomoto |
Paměť palubky Ducati 1098, Ducati 1098 R, Ducati 1098 S, Ducati 11... | charli.1 | 2 | 26.8.2017 v 11:27 charli.1 |
Výfuk DUcati Ducati 1098, Ducati 1098 R, Ducati 1098 S, Ducati 11... | Hauzi11 | 2 | 22.11.2016 v 18:37 Hauzi11 |