globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přestavba - a běžný silniční provoz???
 
25.3.2008 v 15:05
Chtěl bych se pustit do nějaké radikálnější stavby a zajímalo by mě jestli lze s takovým motocyklem jezdit v normálním provozu - přece mi to pak nebude stát v obýváku. Nějaké zkušenosti PLEASE???

Přestavba - a běžný silniční provoz???

25.3.2008 v 15:06 | Nahoru | #1
přestavěných pincků a babett jezdí mraky...

Přestavba - a běžný silniční provoz???

25.3.2008 v 15:13 | Nahoru | #2
Bereš to moc zeširoka... Záleží jak moc radikální přestavba to bude. Ale podle mně pokud nebudou nějak zhoršený jízdní vlastnosti, nebude nebezpečná svýmu okolí a bude mít všecko co ze zákona mít má (světla, blinkry, zrcátka atd) tak by to mělo bejt v poho.

Přestavba - a běžný silniční provoz???

25.3.2008 v 15:15 | Nahoru | #3
Díky, ještě nekdo nějakou praktickou radu?

Přestavba - a běžný silniční provoz???

25.3.2008 v 15:17 | Nahoru | #4
Musíš prva říct jak moc chceš přestavovat jestli jen kapoty a různé led doplnky nebo úplně jiný rám a skládat z komponentů celé moto?

Přestavba - a běžný silniční provoz???

25.3.2008 v 15:22 | Nahoru | #5
FiZzeR> No, to si právě nejsem tak zcela jist. Pokud přijedeš na TK se strojem který sice svítí, troubí a bliká ale má jiný rozměr kol, na míru vyrobený rám, předělané vidle, brýle, nádrž, sedlo, blatníky ... (a to nemluvím o úpravách na motoru). Mě kdysi buzerovali jen za laďák nebo žárovky...

Přestavba - a běžný silniční provoz???

25.3.2008 v 15:23 | Nahoru | #6
Prda1> Přesně tak nějak si to představuju. Nejdřív seženu motor...

Přestavba - a běžný silniční provoz???

25.3.2008 v 15:24 | Nahoru | #7
prazak: no oni na STK nemusej poznat co vse tam je nebo neni predelane... treba u HD to nekdo kdo tomu nerozumi vubec nema sanci poznat.

Přestavba - a běžný silniční provoz???

25.3.2008 v 15:24 | Nahoru | #8

medved_puzzle_bedrich>přestavěných pincků a babett jezdí mraky...



ted nechapu kvalitu teto informace, zhruba stejne prinosna pro nej bude mozna i info o aktualnim kurzu dolaru, technologickym postupu pri vyrobe cokolady a predpoved pocasi na dalsi tyden

Přestavba - a běžný silniční provoz???

25.3.2008 v 15:25 | Nahoru | #9
ale u staveb za spoustu penez a co dali spoustu prace se asi vyplati individualni schvaleni, pres statni zkusebnu ci pres koho to jde... tam par desitek tisic, naky papirovani a nakej ten mesic casu uz nehrajou roli

Přestavba - a běžný silniční provoz???

25.3.2008 v 15:26 | Nahoru | #10

jacobo>medved_puzzle_bedrich>přestavěných pincků a babett jezdí mraky...

ted nechapu kvalitu teto informace, zhruba stejne prinosna pro nej bude mozna i info o aktualnim kurzu dolaru, technologickym postupu pri vyrobe cokolady a predpoved pocasi na dalsi tyden



relevantní informace na dotaz tak obecného ražení. CHtěl jsem citovat vyhlášku kde je psáno co všechno znamená přestavba ale nakonec sem se rozhodl takto...
pokud nekdo myslí přestavbou podsedlovku z R1 na R6 prosím... pokud někdo do starýho tonti rámu místo 850 nacpe litr, 6kv, kapoty, jinou kyvku a pod pak možná :)

Přestavba - a běžný silniční provoz???

25.3.2008 v 15:32 | Nahoru | #11
to mě zaujalo:
1/ USA dolar- 1 USD 16,343Kč
2/http://www.frigomat.cz/poradime/recepty/vyroba-cokolady-druhy-cokolad-skladovani-cokolady/
3/ no nic moc ale příští úterý by to už na moto šlo.

Přestavba - a běžný silniční provoz???

25.3.2008 v 15:38 | Nahoru | #12
oficialne pekne po prestavbe na zkusebnu, pak STK , atd.

neoficialne - moc to nikdo nesleduje a na STK to taky nejak moc neresi. Otazka , co by se stalo treba pri nehode ?

Přestavba - a běžný silniční provoz???

25.3.2008 v 15:47 | Nahoru | #13

slayer>oficialne pekne po prestavbe na zkusebnu, pak STK , atd.

neoficialne - moc to nikdo nesleduje a na STK to taky nejak moc neresi. Otazka , co by se stalo treba pri nehode ?



mno "neoficialne" :) ... nekde te capnou a ted:

1) musis mit malej technicak - v podstate jedno jak si ho vyrobis
2) policajt bud zna priblizne motorky, nebo nezna, kdyz nezna, je to ok a max checkne vin (ale moc tomu neverim), kdyz zna, muze zacit rejt a pokud by nejaka cast maleho TP zjevne nesouhlasila, jsi v loji

pak ta drobnost - ze tohle vsechno jde nejaky solichat, dokud nedojde na prusvih ... pokud to obejdes a dojde na crash (zase pominu nejaky extremni veci typu, ze nekoho zabijes), tak minimalne pojistovna uz je v patrani duslednejsi (neresim, ze poskozeny muze byt rypal a na neco upozornit, ...)

prestavba na "nahace" tusim znamena pouze prijet s homologovanymi a predepsanymi soucastkami - tzn. svetla, zrcatka, blinkry

kdyz vymenujes podsedlo - technik na technicky nema moc sanci (myslim zadnou) zjistit, ze to tam nepatri (pominu nejaky ztoporeny extrem) - kazdopadne to by byl problem az ve chvili, kdy kvuli spatnymu svaru se ti za jizdy rozpuli motorka a ty opet neco provedes

jak je to s totalni (pre)stavbou, to netusim, protoze mam za to, ze se pak na nove veci musi delat homologace do provozu, coz (mozna kecam) je dle meho trosku nad ramec individualni prestavby ...

bedrich> tak ok

Přestavba - a běžný silniční provoz???

25.3.2008 v 20:20 | Nahoru | #14
Buď musíš použít homologované doplňky (což neřeší jiné rozměry kol, změny rámu, vidlic apod.), nebo udělat individuální schválení
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist