paolo_novy Přidat reklamu

Téma: CHIP Honda Africa CRF 1100 ( 1000) - vyšší výkon motoru
Zdravím, máte už někdo zkušenost ? U Afriky je výkon naladěn tak, aby byla motorová křivka vyhlazená, jízdně přívětivá a také tu máme EURO, které je potřeba plnit. Zaslechl jsem ale, že to lze vyladit značně výkoněji, bez ztráty spolehlivosti a výdrže. Lze prý o dost lépe naladit i CRF 1000

Ty odkazy jsou jen ukázka že to lze otevřít......a nejen tam, ale i jinde. Jakoukoli zkušenost uvítám.

Verze s DCT lze "nachipovat" více.

Verze s DCT :
https://www.autochip...ure_dct/p5-T8qLBsdg/

Verze bez DCT
https://www.autochip...ca_twin/RjKAgaiHeX-/

Naposledy editováno 13.09.2021 12:35:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CHIP Honda Africa CRF 1100 ( 1000) - vyšší výkon motoru

14.9.2021 v 09:39 | Nahoru | #1

DZARDINO píše: Ohledně DCT, byla i v Crosstourerovi, tam je vyšší výkon......ale je možné, že to tak být nemusí a že manual na tom bude stejně. Jinak DCT má jinak převody....

Jinak když víš že to otevřít lze a k diskuzi aby bylo vidět o co ZHRUBA jde dáš odkaz, tak v tom nevidím problém.


Hele, DCT je i v NC-čku, to má výkon i krouťák poloviční. Co myslíš. Je DCT převodovka z NC-čka stejná jako DCT v CRF a DCT ve VFR? Tipuji, a rychlý náhled na mikrofiše CRF a VFR ukazují, že v motorech je použitý stejný konstrukční princip i obchodní název, ale o identickém provedení (byť jen s jinými počty zubů) to fakt asi nebude. I proto mi nějak nesedí tvá konstrukce, že CRF má DCT z VFR, proto může mít větší krouťák, než manuál. Hnidopich by se zeptal, když už podle tebe CRF z VFR převzalo DCT, proč nepřevzalo i manuál? Ušetřili by ještě víc.

Pokud bys už při prvních reakcích napsal, že ten web nějak smrdí, proč ne. Pokud ale začneš kopat kolem sebe, abys jako nebyl za blbce, že jsi postnul nesmysl, tak se v tom jen dál válíš.

Naposledy editováno 14.09.2021 09:42:24

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CHIP Honda Africa CRF 1100 ( 1000) - vyšší výkon motoru

14.9.2021 v 09:45 | Nahoru | #2

vilemx píše: Hele, DCT je i v NC-čku, to má výkon i krouťák poloviční. Co myslíš. Je DCT převodovka z NC-čka stejná jako DCT v CRF a DCT ve VFR? Tipuji, a rychlý náhled na mikrofiše CRF a VFR ukazují, že v motorech je použitý stejný konstrukční princip i obchodní název, ale o identickém provedení (byť jen s jinými počty zubů) to fakt asi nebude.

Pokud bys už při prvních reakcích napsal, že ten web nějak smrdí, proč ne. Pokud ale začneš kopat kolem sebe, abys jako nebyl za blbce, že jsi postnul nesmysl, tak se v tom jen dál válíš.



Za blbce jseš tady ty, když nevíš, že různé převodovky, mají různé možnosti ohledně krouticího momentu. To už neokecáš.....na druhou stranu, jsi se posunul, dneska ses to dozvěděl.

vilemx píše: V čem se liší motor a příslušenství u verze s DCT versus se standardní převodovkou, že DCT jde údajně vyladit až na 98 kW / 137 Nm, ale manuál jen na 83 kW / 118 Nm??? Mám za to, že je na motorkách vše stejné a rozdíl je jen v generátoru náhodných čísel použitých při tvorbě webových stánek....



Naposledy editováno 14.09.2021 09:49:48
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Maroko - květen 2024 Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports tomas_brno 21 Dnes v 11:01 Kohlstein
Origo padaci rámy na Afriku Honda CRF1100L Africa Twin Tycik1 4 Včera v 11:23 Tycik1
Propojení android auto Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports fanda5 2 2.6.2024 v 16:47 fanda5
crf 1000 2019 s ABS odvzdušnění Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports smrzak 0 26.5.2024 v 18:53 smrzak
Výber cestovného endura [1, 2, 3] Yamaha Tenere 700, BMW F 850 GS, KTM 790 Adventure R... Metric 63 21.5.2024 v 17:26 Metric


TOPlist