globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Propálený píst
 
24.3.2008 v 20:19
ahoj, kámoš o víkendu propálil píst na ktm sx 250 , jaké jsou možné příčiny ? ( díra na dva prsty ) lije tam motul 700 , voda v chladiči , všechno se zdá v pořádku...

kolik by stál nový píst na tuhle motorku? ( je to rok výroby 1996) , popřípadě nějaký odkaz,kde bych mohl cenu zjistit.

mockrát díky

Propálený píst

24.3.2008 v 20:28 | Nahoru | #1
chudá směs nebo dlouhá svíčka - s vysunutým jiskřištěm

Propálený píst

24.3.2008 v 20:29 | Nahoru | #2
já to svádím na špatnou svíčku

Propálený píst

24.3.2008 v 20:39 | Nahoru | #3
http://www.oulehla.cz/tab/pisty_wiseco.htm
tam jsou pistni sady,KTM tam maji snad všechny

Naposledy editováno 24.03.2008 20:41:24

Propálený píst

25.3.2008 v 13:41 | Nahoru | #4
Teď bylo docela zima, pokud to měl chudý tak se není čemu divit i když to většinou odnese klika. Dal bych trysku jaká tam má být to samé svíčka a prohlídnul gumu co vede na karbec, jestli není prasklá to samé gufero pod zapalováním.

Propálený píst

25.3.2008 v 14:41 | Nahoru | #5
Propálený píst jako následek hodně chudé směsi.Origo píst bude stát 2500,- Wiseco od oka 3500,-

Propálený píst

18.3.2012 v 20:51 | Nahoru | #6
Ahoj, mám problém. Vlastnim Aprilii Pegaso 125 - otevřená -. Koupil jsem ji s propáleným pístem (zřejmě v důsledku nesprávné svíčky s vysunutým jiskřištěm) Po výměněně pístní sady (mitaka)jsem bez sebemenšího problému najel s moto cca 1500km. Minulý týden jsem však zakočil vyjížďku jako nepojizný kdy moto cca ve 120km/h náhle chcíplo a ztratilo kompresy. Tušení se potvrdilo - propálený píst. Faktem je že moto nijak moc nešetřím ale rozhodně nejezdím stále na otevřenou přívěru + 7500ot. Příčina v podobě špatné svíčky vyloučena, falešný vzduch - chudá směs si nejsem jistý..sací kanál a kaplička ventilků se mé zdála těsná stejné jako gumové sací potrubí od karburátoru. Karbec klasika DellOrto 28RD, hlavní tryska 130.(bohužel nemám přesný návod na seřízení..jehla, volnoběh a velikost trysek). Ohledně těsnosti gufer nevim..olej z převodovky nemizí, ale na strané zapalování netuším.Známej mě pořád doporučuje snížit kompresní pomér podložením celého válce pomocí vysokého těsnéní(cca 1,5 mm) stím ,že na časování přefuků to vliv mít nebude a výkon moc neklesne ale klesne tepelné zatížení pod svíčkou,já zase zastávám názor že motor(první verze rotavu123 bez emisních a hlukových omezení výkon přes22kW) můsí mít své rezervy a není normální aby se po 1500km propaloval píst. Má nékdo tucha..nerad bych propálil další dík moc za info! (netušíte jestli néjak fungují stránky apriliatech? nemůzu se na ně dostat)

1 reakcí na tento příspěvek Propálený píst

18.3.2012 v 21:44 | Nahoru | #7
tak chudou směs poznáš na svíčce, netěsnost bych vyloučil, jestli jela jak měla.

(reakce na) Propálený píst

18.3.2012 v 22:44 | Nahoru | #8
neznamyScooterD> Bohužel vzhledem k propálenýmu pístu díky kterýmu vznikly hlijníkové šponky,pupinky a jinej sajrajt je svíčka potažmo jiskřiště "pokovené" tak že nelze poznat původní barvu.. právě proto jsem tak bezradnej...Jo..jela jak má..

Naposledy editováno 18.03.2012 22:45:31
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist