Jednotka je to zajímavá, potřebná a chytrá, ale její největší slabina je nekomunikace výrobce-v mém případě.
Od koupě jsem psal několik emailů, ale odpovědi jsem se nedočkal.
Proto bych rád konzultoval v tomto vláknu zkušenosti s ostatními uživateli.
Moje postřehy:
- jednotka je nového typu, která má kromě D-sub konektoru s redukcí na USB vyvedeno samostatným kabelem z jednotky USB-které se dá připojit přímo do PC a programovat i bez jiného napájení, v návodu toto není popsáno.
- programování předstihových křivek je výborné v celém rozsahu otáček i zatížení.
- základní nastavení je též v pohodě.
- našel jsem již i programování oilmasteru, jen ještě nechápu nastavení množství (PWM v % a kmitočtu chápu, speciál pulse a sekundy ne!
- přívěra výfuku reaguje na povely z PC na otevření a zavření, ale nehýbe se podle nastavené křivky - něco mám špatně.
- ovládání elmag. ventilu volnoběhu karburátoru sice je připojeno k jednotce, ale nedá se využít pro regulaci bohatosti směsi protože není připojen snímač teploty motoru ani nasávaného vzduchu-není jak- nepřišel jsem na to.
- kontrolka přehřátí motoru je sice připojena k jednotce, ale není ji jak ovládat - stále svítí. Byl přislíben nový soft, ale do dnes žádná komunikace.
Díky za případné rady
1 reakcí na tento příspěvek ignitech
Hodnoty jsem "nasázel" dle optimální křivky na Mitoklubu a upravené dle tvých rad a tebou publikovaných grafů. Chod je dobrý, je cítit, jak při ubírání plynu zvyšující předstih drží otáčky - nevím, jestli je toto možné ještě více zvýraznit. Též chci vyzkoušet zvýšením předstihu pod volnoběžnýma otáčkama bránit chcípnutí motoru - stabilizovat volnoběh? Vzdušník volnoběhu jsem nastavil tak, jak jsi radil, jen s tím, že při vysokých otáčkách a zavření plynu jsem to obohatil - ještě musím doladit chování u nízkých otáček - jak jsem psal výše. Mazání je nastavené dle tvých rad, opět s úpravou kde při vysokých otáčkách a zavřeném plynu přimazávám a samozřejmě v nádrži 1:50. Zajímavé je že v originálně publikovaných návodech na "otevření" není o potřebě zvýšeného mazání u elektrického čerpadla žádná zmínka. Přívěru jsem nastavil na otevření na 7100 a zavření při 7000. Je to Raptor s delším výfukem a tak ho není potřeba točit tak vysoko - v provozu je to dobré - nenastává velký kopanec s otevřením. Dole ji nechávám stále zavřenou, tak jak se chovala originální jednotka, při doporučeném pohybu okolo 3000 otáček, to bylo negativně vnímáno při rozjezdu a pomalé jízdě na dvojku- cukalo to. Jednotka Ignitech se v ovládání přívěry chová podobně jako u starého systému - po zapnutí klíčku proběhne otevření a zavření, aniž bych to nějak nastavoval. Originální jednotka s přívěrou po zapnutí vůbec nehýbala.
Budu rád, když mně dáš další rady.
Naposledy editováno 19.08.2021 10:42:30
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motorka po Menší přestavbě Nestartu... Cagiva Raptor 125 | TrolinekCZ | 5 | 13.2.2024 v 20:48 Beranidlo |
Zapojení hazardovych světel Cagiva Raptor 125 | TrolinekCZ | 11 | 16.1.2024 v 09:00 PeteS |
Zapalování Cagiva Raptor 125 Cagiva Raptor 125 | Vojcl | 3 | 15.12.2023 v 14:09 ja1 |
Přestavba tachometru z mechanického... Cagiva Raptor 125 | TrolinekCZ | 4 | 22.9.2023 v 12:31 HurryHD |
Cagiva 125 Cagiva Mito 125, Cagiva Raptor 125 | Matexxx12 | 1 | 11.1.2021 v 07:37 mito7 |