globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ignitech
Nechci plevelit jiná vlákna, tak zakládám samostatné, určené pro uživatele těchto jednotek a jejich programování.
Jednotka je to zajímavá, potřebná a chytrá, ale její největší slabina je nekomunikace výrobce-v mém případě.
Od koupě jsem psal několik emailů, ale odpovědi jsem se nedočkal.
Proto bych rád konzultoval v tomto vláknu zkušenosti s ostatními uživateli.
Moje postřehy:
- jednotka je nového typu, která má kromě D-sub konektoru s redukcí na USB vyvedeno samostatným kabelem z jednotky USB-které se dá připojit přímo do PC a programovat i bez jiného napájení, v návodu toto není popsáno.
- programování předstihových křivek je výborné v celém rozsahu otáček i zatížení.
- základní nastavení je též v pohodě.
- našel jsem již i programování oilmasteru, jen ještě nechápu nastavení množství (PWM v % a kmitočtu chápu, speciál pulse a sekundy ne!
- přívěra výfuku reaguje na povely z PC na otevření a zavření, ale nehýbe se podle nastavené křivky - něco mám špatně.
- ovládání elmag. ventilu volnoběhu karburátoru sice je připojeno k jednotce, ale nedá se využít pro regulaci bohatosti směsi protože není připojen snímač teploty motoru ani nasávaného vzduchu-není jak- nepřišel jsem na to.
- kontrolka přehřátí motoru je sice připojena k jednotce, ale není ji jak ovládat - stále svítí. Byl přislíben nový soft, ale do dnes žádná komunikace.

Díky za případné rady

1 reakcí na tento příspěvek ignitech

19.8.2021 v 10:41 | Nahoru | #1
Předstih je v tabulkách zvýšený o těch 9 stupňů co mám posunutý snímač. Stává se, že první zápal prskne do výfuku, jak je zpožděný, ale další je již v pořádku. Stroboskopem jsem to kontroloval, je to tak.
Hodnoty jsem "nasázel" dle optimální křivky na Mitoklubu a upravené dle tvých rad a tebou publikovaných grafů. Chod je dobrý, je cítit, jak při ubírání plynu zvyšující předstih drží otáčky - nevím, jestli je toto možné ještě více zvýraznit. Též chci vyzkoušet zvýšením předstihu pod volnoběžnýma otáčkama bránit chcípnutí motoru - stabilizovat volnoběh? Vzdušník volnoběhu jsem nastavil tak, jak jsi radil, jen s tím, že při vysokých otáčkách a zavření plynu jsem to obohatil - ještě musím doladit chování u nízkých otáček - jak jsem psal výše. Mazání je nastavené dle tvých rad, opět s úpravou kde při vysokých otáčkách a zavřeném plynu přimazávám a samozřejmě v nádrži 1:50. Zajímavé je že v originálně publikovaných návodech na "otevření" není o potřebě zvýšeného mazání u elektrického čerpadla žádná zmínka. Přívěru jsem nastavil na otevření na 7100 a zavření při 7000. Je to Raptor s delším výfukem a tak ho není potřeba točit tak vysoko - v provozu je to dobré - nenastává velký kopanec s otevřením. Dole ji nechávám stále zavřenou, tak jak se chovala originální jednotka, při doporučeném pohybu okolo 3000 otáček, to bylo negativně vnímáno při rozjezdu a pomalé jízdě na dvojku- cukalo to. Jednotka Ignitech se v ovládání přívěry chová podobně jako u starého systému - po zapnutí klíčku proběhne otevření a zavření, aniž bych to nějak nastavoval. Originální jednotka s přívěrou po zapnutí vůbec nehýbala.
Budu rád, když mně dáš další rady.

Naposledy editováno 19.08.2021 10:42:30

(reakce na) ignitech

19.8.2021 v 22:12 | Nahoru | #2
mito7> Co je toto za procenta? Čeho je tam 10Hz?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motorka po Menší přestavbě Nestartu... Cagiva Raptor 125 TrolinekCZ 5 13.2.2024 v 20:48 Beranidlo
Zapojení hazardovych světel Cagiva Raptor 125 TrolinekCZ 11 16.1.2024 v 09:00 PeteS
Zapalování Cagiva Raptor 125 Cagiva Raptor 125 Vojcl 3 15.12.2023 v 14:09 ja1
Přestavba tachometru z mechanického... Cagiva Raptor 125 TrolinekCZ 4 22.9.2023 v 12:31 HurryHD
Cagiva 125 Cagiva Mito 125, Cagiva Raptor 125 Matexxx12 1 11.1.2021 v 07:37 mito7


TOPlist