potřeboval bych ověřený, zaručený tip na přípravek, kterým by bylo možné uvolnit zapečený a zarezlý šroub na přírubě výfukového kolena z válce.
Jsou tam 3 šrouby, kryté matkami s čepičkou. U té jedné, která nejde povolit ta čepička upadla a šroub vypadá takhle :
Zbylé dvě matky jsem povolil, sice těžko, ale šlo to a namazal jsem šroub měděnou pastou.
No a potřebuji sundat tuhle třetí matku, zkontrolovat stav závitu pod matkou, případně ten šroub vyměnit.
Ale nejdřív musím povolit tu matici.
WD-40 je tam asi půl hodiny a zatím nic.
Děkuji za každý přínosný příspěvek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zapečený zarezlý šroub
Dawe02 píše: Ten se voli dle chemickeho slozeni zakladniho materialu tak, aby se s nim svar slil a byl pevnejsi nez zaklad.
coz je prave pruser u vareni hliniku a duvod proc se do toho vetsinou nikomu nechce,.. odhadnout z ceho je ten zaklad bejva mnohdy na vesteckou kouli.. (jen technicka jinak souhlas)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zapečený zarezlý šroub
Clovek podle oka uz casem rozpozna vetsinove legury. Kremik dela leskly povrch, horcik naopak matny a tvrdy povrch. Duraly (AW-2xxx s medi) jdou krasne obrabet, zinkove AW-7xxx navic i "zvoni", cisty hlinik se naopak maze. Nizsi pevost 4043 se da v mnoha pripadech "dohnat" vetsim pricnym prurezem svaru. Kdyz to neni mozne a nebo se jedna o neco duleziteho, tak vetsinou lze odebrat maly vzorek a nechat udelat spektralku a dle ni zvolit nejlepsi pridavny drat.
Naposledy editováno 02.08.2021 16:07:36
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Conti Road Attack 3 [1, 2, 3] BMW R 1100 RS | FrancisR | 76 | 30.4.2024 v 06:38 Marcusk |
výfuk Dominator na BMW 1100 RS BMW R 1100 RS | Martin50 | 11 | 6.2.2024 v 17:20 FrancisR |
Prasklý výfuk, možnost opravy výměn... BMW R 1100 RT, BMW R 1100 RS | Martin50 | 3 | 19.1.2024 v 10:21 xbabka |
Přídavná světla R1100RS BMW R 1100 RS | novekostatko | 15 | 14.2.2023 v 22:13 Brůča. |
R 1100 synchronizace BMW R 1100 RS | Obdélník | 9 | 7.4.2022 v 08:46 FrancisR |