potřeboval bych ověřený, zaručený tip na přípravek, kterým by bylo možné uvolnit zapečený a zarezlý šroub na přírubě výfukového kolena z válce.
Jsou tam 3 šrouby, kryté matkami s čepičkou. U té jedné, která nejde povolit ta čepička upadla a šroub vypadá takhle :
Zbylé dvě matky jsem povolil, sice těžko, ale šlo to a namazal jsem šroub měděnou pastou.
No a potřebuji sundat tuhle třetí matku, zkontrolovat stav závitu pod matkou, případně ten šroub vyměnit.
Ale nejdřív musím povolit tu matici.
WD-40 je tam asi půl hodiny a zatím nic.
Děkuji za každý přínosný příspěvek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zapečený zarezlý šroub
kerut píše: Duke1> mas recht, unahlil jsem se, jsi fakt kreten
Osiris, Dave> vono jde ledas co, ale z vas dvou musi mit ta hlinkova slitina (s nizsima metalurgickejma teplotama a s lepsi tepelnou vodivosti..) fakt radost..
(jinak zavitniky lamou vetsinou ucni v prvnim rocniku, vyjimecne v druhem.. ale to nechme byt..)
Navarovani je bezna prumyslova praxe, tak zas nedrzkuj. Prave diky te lepsi tepelne vodivosti bys mel moc dobre chapat, ze teplo roznese a nic se ji nestane.
K tomu lamani zavitniku - no chci te videt jak udelas 36ks 40mm dlouhych M20 zavitovych der do siluminu rucne. Prijed a ukaz! Normalni clovek co pracuje produktivne na to vezme zavitorez a i ten proste nekdy narazi na vmestek a strojni zavitnik obcas zalomi. Nevyhnes se tomu ani kdyz to plave v lihu a mas spravne nastaveny moment.
Naposledy editováno 02.08.2021 09:26:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zapečený zarezlý šroub
PetrX> no na vytazeni modelarskyho M3/M4 inbusu se strzenym sestihranem to castecne funguje (lepsi je to vzit samozrejme sikama z venku ale ne vzdy je to mozny), ale tlouct to do diry ve velkym steftu kterej neutahne ani racnou je dle myho proste nesmysl.. vim jak na hovno jde protahovani spiraly v trubce (pouziti bez komentare)je to taky v radu desetin, protahovak je z nastrojovky, kalenej (narozdil od bitu) a netluce se do toho razama kladivem "sup tam", ale ma to na obou koncich vedeni valcovou casti a lisuje se to pomalu. a je to strasnej boj... kdysi jsem mel ideu protahnout si sestihran do mosazi.. mel jsem inbus a sbrousenej do nabehu a na nem vybrousene dokola "zuby" tak tu desetinku kazdy stupen mohl mit.... a bez lisu a dodrzeni kolmosti vedenim ani hovno..
no stejne jako protahovacka proste.. tenhle zpusob "obrabeni" je co do dodrzeni kolmosti a velke sily narocnej..
Naposledy editováno 02.08.2021 11:32:15
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Conti Road Attack 3 [1, 2, 3] BMW R 1100 RS | FrancisR | 76 | 30.4.2024 v 06:38 Marcusk |
výfuk Dominator na BMW 1100 RS BMW R 1100 RS | Martin50 | 11 | 6.2.2024 v 17:20 FrancisR |
Prasklý výfuk, možnost opravy výměn... BMW R 1100 RT, BMW R 1100 RS | Martin50 | 3 | 19.1.2024 v 10:21 xbabka |
Přídavná světla R1100RS BMW R 1100 RS | novekostatko | 15 | 14.2.2023 v 22:13 Brůča. |
R 1100 synchronizace BMW R 1100 RS | Obdélník | 9 | 7.4.2022 v 08:46 FrancisR |