Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Absolutně nemůžu najít vlákno, kde by se lidi svěřili se zkušenostmi, jak dělali nebo neudělali řidičák na motorku podle nových pravidel. Dělali jste A nebo A2 v posledních letech? Jak jste zvládali ty jízdy mezi kužely? Všude tu čtu o tom, že je to strašná blbost a že se to nedá zvládnout po 12 hodinách na motorce. Jinde se dozvídám, že to není problém, pokud člověk umí jezdit na kole. Jak jste to zvládli vy? A co bylo nejtěžší? Začínám snad příští týden jízdy a dokud na tu velkou motorku nesednu, tak můžu akorát spekulovat. Prosím o vaše zkušenosti. Hlavně ty negativní, koho vyhodili a kolik měsíců trvalo, než se povedlo řidičák udělat.
Z mé zkušenosti doporučím při osmičce, pomalém slalomu a jízdě rychlostí chůze na spojku vůbec nesahat. Jakmile ji vymáčkneš, tak při pouštění se ti přirozeně zvýší otáčky takže se ti to pak o trochu více rozjede a pak zase zpomalí. Ve výsledku je pak jízda ucukaná. Lepší je spojku nechat být a pribrzdovat zadní brzdou. Pokud to bude 4valec tak neboj má takovou kompresi že ti to nechcipne a jízda bude plynulejší. Moje zkousková moto měla vyšší otáčky na neutral, takže jsem ji takhle pribrzdoval, jinak bych se tam nevešel. Jen hlavně při 8 nepribrzduj přední brzdou. To se ti zavře ani nevíš jak.
Streptokok> No vidíš, já mám se spojkou zkušenost úplně opačnou Mě to právě při zavírání oblouku při osmičce pomohlo, lehce pustit spojku a nechat přenést trochu síly na zadní kolo, motorka si ten oblouk pak krásně zavřela sama.
Ohledně zadní brzdy naprostý souhlas, při těch pomalých manévrech je lepší zapomenout na to, že přední brzda existuje...