2 reakcí na tento příspěvek JAWA 350/639
Před 20 lety to byla dobrá motorka. V dobrém stavu se dala koupit za 10 az 20 litrů (za 20 byly moderněji vypadající J640) zatímco nejlevnejší japonec typu CB500 byl v dobrém stavu okolo kila (tehdejších peněz = nikdo mladý si to nemohl dovolit) a za 50 se prodavaly naprosté vraždy v podstatě po smrti.
Na J639 se dalo normálně jezdit a cestovat.
Ale je to Jawa, takže vrtáš se v tom furt. Sice se málokdy něco posere tak, abys musel půlit motor, ale furt nějaké drobnosti, nikdy nefunguje perfektně.
A také je to jen designový facelift kejvačky J354 z 50. let. Motor do poloviny otáček nemá sílu, od poloviny otáček nepříjemně vibruje. 4 kvalty daleko od sebe, takže často jsi motor točil buďto málo nebo moc. Zadní vidlice se kroutí jako had. Jakýkoliv Japonec je o světelné roky dál.
Dnes si za stejné peníze nebo i levněji koupíš CB500/GS500/ER5, svezení nesrovnatelně lepší, spolehlivost perfektní. Koupit Jawu dnes nedává žádný smysl kromě nostalgie.
Moji Jawu mám furt v garáži. Když se chci projet vemu kteroukoliv jinou motorku co mám, protože si chci jízdu užít.
Vrtat se v tom furt nemusím, není důvod. A jestli se vrtám, tak jen že mě to baví a vylepšuji věci které mě připadají že bych mohl udělat lépe. Jinak ji sedlám také cca 25 let, natočeno hodně, nedojel jsem jednou, když praskla vidlička v převodovce. Naštěstí kousek od domova.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) JAWA 350/639
Deadman píše: Na Jawe 639 jsem najezdil přes 100.000 km.
Před 20 lety to byla dobrá motorka. V dobrém stavu se dala koupit za 10 az 20 litrů (za 20 byly moderněji vypadající J640) zatímco nejlevnejší japonec typu CB500 byl v dobrém stavu okolo kila (tehdejších peněz = nikdo mladý si to nemohl dovolit) a za 50 se prodavaly naprosté vraždy v podstatě po smrti.
Na J639 se dalo normálně jezdit a cestovat.
Ale je to Jawa, takže vrtáš se v tom furt. Sice se málokdy něco posere tak, abys musel půlit motor, ale furt nějaké drobnosti, nikdy nefunguje perfektně.
A také je to jen designový facelift kejvačky J354 z 50. let. Motor do poloviny otáček nemá sílu, od poloviny otáček nepříjemně vibruje. 4 kvalty daleko od sebe, takže často jsi motor točil buďto málo nebo moc. Zadní vidlice se kroutí jako had. Jakýkoliv Japonec je o světelné roky dál.
Dnes si za stejné peníze nebo i levněji koupíš CB500/GS500/ER5, svezení nesrovnatelně lepší, spolehlivost perfektní. Koupit Jawu dnes nedává žádný smysl kromě nostalgie.
Moji Jawu mám furt v garáži. Když se chci projet vemu kteroukoliv jinou motorku co mám, protože si chci jízdu užít.
Výstižně napsané......ono dnes je taky jiný provoz než před lety a pokud chybí výkon je problém předjet i kamion řeči o tom že to nebo ono stačí je nesmysl je to i o bezpečnosti.Je to stejné jak když bych tvrdil jaké je Š 120 skvělé auto......a že nic jiného vlastně nepotřebuju.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 | ddhu | 18 | 21.5.2023 v 11:27 papiboy |
Brzdy Jawa 350 639. - 638?? [1, 2] Jawa 350/639 | Kete | 32 | 17.5.2023 v 12:16 Johny_R |
karburátor Jikov - co tam patří A n... Jawa 350/639, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/633, Ja... | Dolin | 5 | 25.12.2022 v 18:34 Zdenalbenal |
Jawa 350/639 - nastavenie hladiny p... Jawa 350/639 | Geofrey | 0 | 28.8.2022 v 22:28 Geofrey |
Aretacni kolik Jawa 350/639 nejde v... Jawa 250/559, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/6... | naked11 | 16 | 23.8.2022 v 12:07 Mimísek |