globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nestartuje, strili do sani a vyfuku
16.1.2021 v 14:20
Cau chlapaci, uz si opravdu nevim rady, strili do sani, nestartuje, strili do vyfuku, nestartuje ani s noviu svickou, ani bez vyfuku, pomocnik startu do sani taky nepomaha :(

2 reakcí na tento příspěvek Nestartuje, strili do sani a vyfuku

10.5.2021 v 22:09 | Nahoru | #1
Slabá jiskra způsobuje zanášení svíčky a ta přestane fungovat. Bohatá směs nebo spalování oleje tomu ještě přitíží.
Nemám zkušenost s Brisk Silver, ale obyč. Brisky jsou asi nejodolnější svíčky proti ulití nebo zanešení, co jsem kdy vyzkoušel. Fungují tam, kde NGK chcípne. Motorky se špatnými karburátory (např Dněpr a Ural všeobecně) na nic jiného pořádně nefungují. Pokud se Brisk povede ulejt tak, že nefunguje, stačí vypálit nad plynovým hořákem a funguje dál.
Můj tip je zapalování. Fajfka, zapalovací vinutí statoru (napájí CDI asi 100-200V střídavým) pokud to nemá DC zapalování napájené 12V z baterky, zlámaný uhlíkový kabel k fajfce (doporučuji nahradit měděným), zapalovací cívka (ta ale odchází u indukčních zapalování, u CDI je to neobvyklé), pokud je to DC CDI, tak může být problém v něm (má v sobě DC-DC měnič), u AC CDI uvnitř nemá moc co odejít (je tam jen usměrňovací dioda, tyristor a kondenzátor), možných problémů je spousta.

(reakce na) Nestartuje, strili do sani a vyfuku

11.5.2021 v 16:48 | Nahoru | #2

Deadman píše: Slabá jiskra způsobuje zanášení svíčky a ta přestane fungovat. Bohatá směs nebo spalování oleje tomu ještě přitíží.
Nemám zkušenost s Brisk Silver, ale obyč. Brisky jsou asi nejodolnější svíčky proti ulití nebo zanešení, co jsem kdy vyzkoušel. Fungují tam, kde NGK chcípne. Motorky se špatnými karburátory (např Dněpr a Ural všeobecně) na nic jiného pořádně nefungují. Pokud se Brisk povede ulejt tak, že nefunguje, stačí vypálit nad plynovým hořákem a funguje dál.
Můj tip je zapalování. Fajfka, zapalovací vinutí statoru (napájí CDI asi 100-200V střídavým) pokud to nemá DC zapalování napájené 12V z baterky, zlámaný uhlíkový kabel k fajfce (doporučuji nahradit měděným), zapalovací cívka (ta ale odchází u indukčních zapalování, u CDI je to neobvyklé), pokud je to DC CDI, tak může být problém v něm (má v sobě DC-DC měnič), u AC CDI uvnitř nemá moc co odejít (je tam jen usměrňovací dioda, tyristor a kondenzátor), možných problémů je spousta.



Jak jsem psal. Zapalovani VAPE zmereno. Odpor civek OK, senzor polohy klikovky - odpor OK. CDI i Civku jsem pro jistotu vymenil a mam nahradni. A cele to mimo valec jiskru dava. S novou svickou to i jede, takze i casovani a komprese je OK. Samozrejme to, co naznacujes - tedy jakysi obcas fungujici stav chyby - i to je moznost. Jen se to blbe hleda. Ted dam dokupy hladinu v karbu a uvidim. Jestli kvuli tomu neskocim ze srazu, tak dam vedet, jak pokracuju.

(reakce na) Nestartuje, strili do sani a vyfuku

11.5.2021 v 18:52 | Nahoru | #3
Deadman> tady bude tranzistor IGBT urcite uz.. muze byt kratky "dwell time" tzn doba na kterou se pusti proud obvodem, ktery se v okamziku zapalu prerusi, nicmene vytypovana zavada v palivove soustave bude rozhodne pravdeodobnejsi..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pomoc s výběrem krosky Honda CR 125, Honda CRF 450R Dzony321 14 25.3.2024 v 18:17 krokoš
Yamaha yzf 450 nebo honda crf 450 Honda CRF 450R Hrobnik2005 6 22.2.2024 v 15:00 assassin
Špatný volnoběh CRF Honda CRF 450R kenzian 1 5.1.2024 v 18:46 assassin
vule vrtulky na vodni pumpe Honda CRF 450R tomikovic 3 4.1.2024 v 20:29 tomikovic
CRF450R teče chladič Honda CRF 450R kenzian 10 8.10.2023 v 18:19 kenzian


TOPlist