bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM 1290 Adventure 2021
Nová KTM 1290 Adventure sa už ukázala v nákresoch v patentoch. Vyzerá to, že nápad s nádržou u 790-ky slávi úspech, čo vy na to?

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Adventure 2021

22.9.2021 v 22:23 | Nahoru | #481
Hoši o víkendu jestli nebude chcat tak budu sedlat Afriku su zvědavý jestli si ty pocity pamatuju dobře ,ale věřím že to bude dobrý svezení
Edit:mělo to být kuwa do jiného vlakna, tam kde MedWed přiznal dezertaci

Naposledy editováno 22.09.2021 23:30:25

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Adventure 2021

23.9.2021 v 06:58 | Nahoru | #482
Jo tak ty zanášíš i do jiných vláken! Kukačka seš!

Jediný, co by tě mohlo v mých očích ještě obhájit, kdyby to byla XRV750

Naposledy editováno 23.09.2021 06:58:45

(reakce na) KTM 1290 Adventure 2021

23.9.2021 v 09:39 | Nahoru | #483

foxdive píše: Hoši o víkendu jestli nebude chcat tak budu sedlat Afriku su zvědavý jestli si ty pocity pamatuju dobře ,ale věřím že to bude dobrý svezení
Edit:mělo to být kuwa do jiného vlakna, tam kde MedWed přiznal dezertaci



...jako že jsem si v práci upekl dezert?

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Adventure 2021

23.9.2021 v 10:52 | Nahoru | #484
Třeba a u kavicky ho můžeš sežrat

Naposledy editováno 23.09.2021 12:20:29

(reakce na) KTM 1290 Adventure 2021

23.9.2021 v 10:54 | Nahoru | #485

Animals21 píše: Jo tak ty zanášíš i do jiných vláken! Kukačka seš!

Jediný, co by tě mohlo v mých očích ještě obhájit, kdyby to byla XRV750

bohužel bude to ta novější verze

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Adventure 2021

23.9.2021 v 11:38 | Nahoru | #486
foxíku, v pohodě, jsi namlsanej výkonově, takže i kdyby tě to zaujalo - je to celkem fajn motorka - spokojenej nebudeš. Jsem v klidu. A kdyby ti náhodou přeskočilo, tak je tu pořád 890R

KTM 1290 Adventure 2021

23.9.2021 v 12:22 | Nahoru | #487
Ja už sem na tom jel když to byla novinka, určitě je to fajn motorka jak říkáš, ale nekoupil bych si to neboj velice krátkou dobu jsem vlastnil 790R to je aspoň dobrý náčiní

(reakce na) KTM 1290 Adventure 2021

23.9.2021 v 13:25 | Nahoru | #488
foxdive> ...kavovy sračky nepiju...

KTM 1290 Adventure 2021

26.9.2021 v 22:30 | Nahoru | #489
Tak to já bych bez kafe nevydržel

KTM 1290 Adventure 2021

26.9.2021 v 22:31 | Nahoru | #490
Tak počasí vyšlo, něco málo sem najel

KTM 1290 Adventure 2021

29.9.2021 v 06:13 | Nahoru | #491
Zdarec lidi, chtěl bych se tady místních zeptat kdo by mohl porovnat SAs 1290, poslední dvě generace. Jsem zcela rozhodnut koupit Sko, ale když koukám na ceny, tak jsem si řekl, že bych šel rovnou do nové motorky, ale je tady někdo kdo by mohl porovnat v čem je to rozdílné, něco málo jsem našel na netu, ale zeptám se i tady

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Adventure 2021

29.9.2021 v 08:15 | Nahoru | #492
Sonicek> Ahoj, na modelu 19-20 (nejsou zásadní rozdíly, jen barva) mám najeto 23K km a na modelu 21 asi 3h = 250 km a chtěl bych model 21. Moje pocity, jízda jen na silnici, měřím 178 cm a mám normálně dlouhé nohy. 1) s modelem 21 se mi na místě lépe manipulovalo, 2) lépe jsem přehodil nohu na 21 (na své mám snížené sedlo asi -15-20 mm), 3) nádrž je pocitově širší na 21 = kolena jsou více schovaná, 4) na 21 jsem měl pocit, že sedím více “v” motorce na své více “na” motorce, 5) moje motorka je na tak velkou a těžkou krávu super ovladatelná, ale model 21 je ještě řekněme “zábavnější” (nejsem žádný odborník, tak nevím jak bych to popsal) … více sportovnější, 6) motor mi připadal stejný a převodovka fungovala bez problémů, 7) jezdil jsem ve 23C, tak jsem nepoznal rozdíl v topení motoru do prdele, protože to já pociťuji až nad 26C, ale řekl bych, že na lýtka to topí méně, jen osobní pocit. Líbí se mi nový displej. To zda koupit model 21 budu řešit až v zimě. Pokud se mi něco nelíbilo, tak to byly pneu,před tím tam byly z výroby Pirelli Scorpion Trail2, které jsou super, ale z Mitasek jsem takový pocit neměl. Vyzkoušel jsem to v Tisemu a na Točné, kde to znám.

(reakce na) KTM 1290 Adventure 2021

29.9.2021 v 08:45 | Nahoru | #493
VlČek67> Díky za info, v podstatě jsi vypsal vše co jsem tak nějak věděl z netu. Já mám teď doma 19ku, takže krom velikosti ( 173cm) je to super zábavný stroj, jediné co mě na tom sere je převodovka, ta je takové humpolácká, muj Duke řadí mnohém lépe a to tam nemám QS, čekám, že 21ka bude na tom o dost lépe. Dost mě taky na 19ce zaskočilo když jsem pustil řidítka v 60ti a docela pěkně lítali řidítka ze strany na stranu
Každopádně jsem rozhodnutý pro SA, ale teď jen otázka zda nové nebo míně použité a starší model.
V konfiguraci co chci to přijde na 526tis, to je aspoň o 140tis proti té jeté....Kadžopádně láká mě na tom, že je nižší + snad 11 druhů sedadel, včetně sníženého a vyhřívaného :) do jara času dost, ale proč zatím něco nezjistit, pořád tady je ALE, pokud neprodám Duka co mám doma tak není kam nový SA zaparkovat takže kdyby někdo chtěl nebo věděl o někom bude rád.
Teď na advíku co mám doma mam taky Pirelli Scorpion Trail2 a musím, že ty gumy jsou pecka, ta motorka jede jak po kolejích a krom toho, že bliká trakce tak se ani nehnou :) jo ty mitasky mi taky přijdou na takovou motorku za takové prachy jakože bída, ale když to bude stát za prd, tak půjdou do popelnice

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Adventure 2021

29.9.2021 v 09:37 | Nahoru | #494
Teď jak sem jezdil Afriku tak řídítka taky pěkně litaly ze strany na stranu když sem je pustil
Nový modely sas bude mít lip rozloženou hmotu zkrz tu nádrž, elektronika bude lepší zase o něco, je těžší a euro 5 ,hlinikove kolečka v převodovce-zvláštní pocin, sedis v motorce jak psal vlk a to já moc nemusím,v tvém případě bych šel asi do nové když nevlastnís starší model, nova je nová, ja měnit nebudu-neni tam nic v čem bych si polepšil tak zásadního, navíc starší model je pro mě peknejsi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1290 Adventure 2021

29.9.2021 v 09:51 | Nahoru | #495
foxdive> a co ta převodovka? Může někdo napsat srovnání? Měl jsem čest jezdit na Dukech a tam vždy krásné hladké řazení, ale advík ( zkusil jsem dva) a ta převodovka je takové hrubá, občas nedořadíš, když kopeš dolů s QS tak to sem tam cukne, prostě nic moc.....je 21ka lepší? Řadí jako nové Duky?

KTM 1290 Adventure 2021

29.9.2021 v 09:55 | Nahoru | #496
A co zkušenosti s koupí nového modelu, jsou ochotni něco slevit nebo prostě tak jak si to nakonfiguruju tak prostě bude takové cena? Nemám zkušenost s koupí nového biku :)

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Adventure 2021

29.9.2021 v 12:18 | Nahoru | #497
Slevu určitě dostaneš to se bát nemusíš Kuklici ti určitě cenu udělají a těch prodejců je víc co ti ju dají, neboj se zeptat a udělej víc porovnání
S převodovkou ti ja neporadím, nový model sem nejel, u starého nemám s tím problém žádný,občas se mě blbě hledá neutrál jinak asi ok nic nepozoruju, občas falešný neutrál ale to je tím že prostě nedoradim a kopnu to tam úplně ležérňe, chce si to nastavit aj radicku na boty
Edit:qs používám jenom nahoru, dolů klasicky

Naposledy editováno 29.09.2021 12:21:52

(reakce na) KTM 1290 Adventure 2021

29.9.2021 v 13:33 | Nahoru | #498
Sonicek> jel jsem i na velkým Dukovi a podle mého se SAS mezi modely 19-20 a modelem 21 posunula geometrie posedu směrem k Dukovi, ale na modelu 21 jsem měl lepší pocit. Mě se na modelu 21 sedělo a jezdilo lépe, ale to je čistě individuální, různá postava, délka nohou, rukou atd, někdo jiný může mít jiný názor.
Geometrie nového modelu 21 mě pobízela pořádně "tahat", asi ještě více než na modelu 19-20.
Na BMW GS nebo RT jsem takovou touhu "tahat" vůbec neměl a velký Tiger 1200, tak to je opravdu velký gentleman.

Vibrací řidítek se neboj, nechal jsem převážit přední kolo a vibrace byly pryč, hodně dělá zadní kufr, předcházející Tracer 900 GT vibroval ještě více a to jsem měl nového.

Převodovka na mém je dobrá - mrkni na můj deník a teď ve 23K km je možná lepší než na modelu 21 (ale těžko srovnávat, byl to nový kus s malým nájezdem) a Quickshifter je teď dokonce možná lepší než na Triumphu Tiger 1200, což byl nejlépe fungující QS, který jsem měl možnost jet. QS používám nahoru i dolů.

Ale hodnocení kvality převodovky a to jak hladce funguje QS je subjektivní, na objektivní jsem jel na modelu 21 velmi krátce a nejsem si jistý, že bych to dokázal poznat, snad jen že je převodovka trochu jinak zpřevodovaná, nejsem sledovač otáček, ale měl jsem pocit, že na modelu 21 je něco trochu jinak ale to je jen pocit, na netu jsem to neověřoval anebo to dělala ta E5, opravdu nevím???

(reakce na) KTM 1290 Adventure 2021

29.9.2021 v 13:44 | Nahoru | #499
foxdive> sleva určitě nějaká bude, ale asi nebude taková jako před Covidem a za stávajícího zdražování

Já s falešným neutrálem problémy nemám

KTM 1290 Adventure 2021

29.9.2021 v 16:40 | Nahoru | #500
Ja taky ne, za celou dobu co to mám tak 3krat a většinou vždycky po opici

(reakce na) KTM 1290 Adventure 2021

30.9.2021 v 23:07 | Nahoru | #501
Animals21> Ahoj, jen tak mě napadlo, můžeš ofotit z manuálu jaké jsou převodové poměry na modelu 21 a já sem hodím předcházející model. Předem díky

foxdive> já tu svou obludu / KTMku nenechávám ještě více chlastat a alkohol už vůbec ne, protože si myslí, že 6l/100km je až až

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Adventure 2021

1.10.2021 v 08:51 | Nahoru | #502
Primár 40:76
1. - 12:35
2. - 15:32
3. - 18:30
4. - 20:27
5. - 24:27
6. - 35:32

Musíš to zvládnout bez fotky, prostě jsem to vopsal

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Adventure 2021

1.10.2021 v 09:14 | Nahoru | #503
Btw. udělal jsem si prodloužený víkund se slečnou a pro tu příležitost zakoupil origo boční "plovoucí" plasťáky KTM.

Celková šíře je 102cm, což je tak nějak standartní i když každý by byl rád za 95 :) Cena samozřejmě napálená. Na plastové kufry je vnitřní prostor dost velký, kufry jsou hezky zpracované. Jedná se, pokud si dobře vzpomínám, o 32 a 38 litrů. Při montáži jsem narazil na menší problém "s díly navíc", kdy v rozpisu dílů ani v návodu nebyla uvedena pouzdra, která ovšem naprosto jasně pasovala do pouzder předního uchycení kufrů. Bez nich by tam byla na šroubech nelogická vůle. Jaké bylo překvapení, když jsem zjistil, že při obrábění to kucí rakouský neprojeli až nakonec, takže tam vzniklo odsazení, přes které to nešlo napasovat do sebe. Půlkulatej minipilníček a DODO (dodělej doma). Co bys chtěl za ty prachy, že jo ...

Nasazování chce trochu cviku a péče, ale ten systém se zdá být dobrej a část váhy na sebe berou stupačky spolujezdce. Bez kufrů motorku nic nehyzdí. Což spolu s plovoucím systémem byl důvod, proč jsem jim dal přednost před hliníkáči (rámy dělá Marselus, kufry pak dle výběru každého soudruha). Přece jenom 1290S je pro mě supersport s vyššíma zdvihama než motorka do bahna a marastu. Otevírání parádní, zavírání taktéž. To rozhodně není maličkost, kdo někdy zavíral různé Givi, tak ví. Vnitřní síťky potěší, nicméně tašky by byly lepší. Ovšem kus za víc jak 2litry je trošku úlet.

Jediný problém je vnější materiál. Jedná se o plast s povrchovou úpravou, kdy se na kufr blbě podíváte a je na něm škrábanec. Beze srandy přejetí nehtem nechá pravděpodobně trvalé následky. Nejedná se o hluboký vryp, ale změnu struktury povrchu a je to svinsky vidět. Dál bych ještě zmínil, že ke kufrům je, vcelku logicky, klasický klíč. U minulého modelu byl ještě zavírací klíček, který se dal spárovat na kufry zámků. Tady nám vzniká k totálně bezklíčkové motorce nutnost nosit klasický klíček.

Ať tu máte taky nějaké čtení

(reakce na) KTM 1290 Adventure 2021

1.10.2021 v 11:22 | Nahoru | #504

Animals21 píše: Primár 40:76
1. - 12:35
2. - 15:32
3. - 18:30
4. - 20:27
5. - 24:27
6. - 35:32

Musíš to zvládnout bez fotky, prostě jsem to vopsal



Díky, model 19-20 má úplně stejně poskládanou převodovku, takže to byl jen pocit anebo možná kvůli E5 ...

(reakce na) KTM 1290 Adventure 2021

1.10.2021 v 11:35 | Nahoru | #505

Animals21 píše: Btw. udělal jsem si prodloužený víkund se slečnou a pro tu příležitost zakoupil origo boční "plovoucí" plasťáky KTM....



Jen dotaz, nejsem úplně v obraze pokud jde o novotvary, ale neměl by se psát výkund, jelikož se jedná o složeninu dvou slov výlet a kun-a , taky se tento týden chystám na poslední výkund , ale jen s manželkou

Animals21 píše: .... zakoupil origo boční "plovoucí" plasťáky KTM.

Celková šíře je 102cm, což je tak nějak standartní i když každý by byl rád za 95 :) Cena samozřejmě napálená. Na plastové kufry je vnitřní prostor dost velký, kufry jsou hezky zpracované. Jedná se, pokud si dobře vzpomínám, o 32 a 38 litrů. Při montáži jsem narazil na menší problém "s díly navíc", kdy v rozpisu dílů ani v návodu nebyla uvedena pouzdra, která ovšem naprosto jasně pasovala do pouzder předního uchycení kufrů. Bez nich by tam byla na šroubech nelogická vůle. Jaké bylo překvapení, když jsem zjistil, že při obrábění to kucí rakouský neprojeli až nakonec, takže tam vzniklo odsazení, přes které to nešlo napasovat do sebe. Půlkulatej minipilníček a DODO (dodělej doma). Co bys chtěl za ty prachy, že jo ...

Nasazování chce trochu cviku a péče, ale ten systém se zdá být dobrej a část váhy na sebe berou stupačky spolujezdce. Bez kufrů motorku nic nehyzdí. Což spolu s plovoucím systémem byl důvod, proč jsem jim dal přednost před hliníkáči (rámy dělá Marselus, kufry pak dle výběru každého soudruha). Přece jenom 1290S je pro mě supersport s vyššíma zdvihama než motorka do bahna a marastu. Otevírání parádní, zavírání taktéž. To rozhodně není maličkost, kdo někdy zavíral různé Givi, tak ví. Vnitřní síťky potěší, nicméně tašky by byly lepší. Ovšem kus za víc jak 2litry je trošku úlet....



Originální kufry KTM jsem měl objednané s motorkou, ale zrušil jsem je a koupil hliníkové BUMOTy a důvod byl jediný, pevnost kufrů, protože jsem se bál, že plastové rozbiju ..., ale motorka bez nosičů hliníkových kufrů vypadá výrazně lépe.

KTM 1290 Adventure 2021

1.10.2021 v 12:51 | Nahoru | #506
Vlček: byl to prodloužený víkund, tedy od soboty do úterý a součástí tedy byl samozřejmě i výkund. Tak ti nevím, jak to má být správně

Co se kufrů týče, uvažoval jsem stejně a dlouho jsem byl nerozhodnutý, jestli vůbec kufry potřebuju nebo ne. Nakonec jsem si řekl, že u téhle moto tam rámy mít nechci. Např. u GS bych naopak rámy bral jako plus, ta motorka je celá taková industriální a víc se to k ní hodí. Naštěstí máme všichni na výběr ;o)

KTM 1290 Adventure 2021

10.10.2021 v 17:36 | Nahoru | #507
Tak klucí, já mám prodáno.....

KTM 1290 Adventure 2021

10.10.2021 v 17:41 | Nahoru | #508
To se u tebe moc dlouho nevohrala.

Vo co slo? Uplne jsem to tu posledni dobou nesledoval.

KTM 1290 Adventure 2021

11.10.2021 v 18:44 | Nahoru | #509
Ahoj, je tu někdo kdo na 1290 Super Adventure reálně opravu cestuje? nemyslím tím jednou ročně do Chorvatska. Jde mi o to zda má někdo už na tom dost nalítáno, jak je to se spolehlivostí a životností motorky.

KTM 1290 Adventure 2021

12.10.2021 v 00:05 | Nahoru | #510
Ahoj, kupoval jsem novou na jaře 2020 a mám najeto 23K km a zatím pohoda. Kamarád má 7r 1190 a blíží se 70K km a pokud vím, tak neměl žádný problém.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vzdálenost stupaček jezdce a spoluj... KTM 1290 Super Adventure bikerp 10 18.4.2024 v 15:16 truk
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... KubaLC8 63 6.4.2024 v 16:37 pepe100
Výška jezdce pro KTM 1290 SAR KTM 1290 Super Adventure R Drak-09 3 5.4.2024 v 08:11 slabak2
Cenduro kubatura 850-900 vs 1100-1290 [1, 2] KTM 1290 Super Adventure, Moto Guzzi V85 TT, BMW F 8... Edien 60 8.3.2024 v 23:39 Metric
alarm metasytem def-com3 KTM 1290 Super Adventure Noggin 9 23.2.2024 v 20:03 runis


TOPlist