Naposledy editováno 12.11.2020 11:46:21
1 reakcí na tento příspěvek VFR800 - má ještě co nabídnoutAlternativy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR800 - má ještě co nabídnoutAlternativy
Kohlstein píše: Fakt na tom nefouká?
Vysvětlíš mi tvoji otázku?Asi jsem trochu pomalejší a nechápu co jsi tím chtěl říct :)Naposledy editováno 12.11.2020 11:44:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR800 - má ještě co nabídnoutAlternativy
honzaVTR píše: Vysvětlíš mi tvoji otázku?Asi jsem trochu pomalejší a nechápu co jsi tím chtěl říct :)
No jestli na VFR800 nefouká? Na mě fouká na všem, ale tomto jsem neseděl, tak nevím.
Naposledy editováno 12.11.2020 11:59:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR800 - má ještě co nabídnoutAlternativy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR800 - má ještě co nabídnoutAlternativy
kamos jezdi na Fi a je to taky dobra masina, i kdyz starsi, stale dobra. Rozhodnuti je asi na tobe, ja mel s vteckem super zkusenosti a zadny problemy :)
hlavne tyhle obe motorky si poslednich par let kurevs*y drzi hodnotu. Takze kdyz koupis vtec za 70, verim, ze ho za stejny prachy prodas i za dva roky. Pokud koupis FI za 50, bude to za par let dost podobny
pokud mas nejaky dalsi dotazy, ptej se
Naposledy editováno 12.11.2020 13:44:19
V podstatě se mi líbí všechny, ladáky moc neřeším, páč ty RPčka nemají homo, tak šli stejně pryč ...
Taky spis lidi víc koupi něco kde servis jsou jen podložky než hrnky a napínáky....
Pokud někoho zajímá spotřeba tak Fi dlouhodobě průměr 5l a vtec 6,8. Při mých 187cm nejlepší varianta origo plexi, odpor vzduchu jde má hruď....u racing i touring to šlo blbě na helmu.
E: a jak píše Honza u Fi se nemusí řešit homo ladaku ,pak na oba modely pasuje zadní kolo z vfr750, stejný tlumič řízení, zvýšení riditek o 25mm za 1600.- eBay
E2 : jinak se koukni v bazaru i na vtec od MrWho, motorku znám má krásný laďáky a poctivý servis i výbavu
Možná alternativa která se mi vždy líbila je ST1050
Naposledy editováno 12.11.2020 15:20:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR800 - má ještě co nabídnoutAlternativy
Kohlstein píše: honzaVTR> Tak až budeš skučet, že ti to rve proud vzduchu rovnou do palice, vzpomeň si na mě zas.
Se standardním plexi to tak ale není. Tam to jde tak od poloviny trupu nahoru. Já mám double-bubble a tam to jde přímo na přilbu. To platí pro vzpřímený posez, je tam ale dost místa a při vyšších rychlostech se dá snadno zalehnout a hned je klid. Pak existuje ještě cestovní plexi, které je ale trochu odporné a tam věřím, že je nápor na tělo a i hlavu minimální.
Naposledy editováno 12.11.2020 17:12:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR800 - má ještě co nabídnoutAlternativy
Jeste k Vtecu a foukani na ni, tak s moji vejskou bylo lepsi origo plexi, protoze racingove mi hnalo vzduch do helmy a delalo to strasny turbolence. Mel jsem na ni teda AMB kit riditek, takze jsem sedel vic vzprimene.
Naposledy editováno 12.11.2020 21:02:18
jinak charakter a zvuk v4 s ozubenejma kolama je prostě super
Pravděpodobně bych už vtec nechtěl ...
2 reakcí na tento příspěvek VFR800 - má ještě co nabídnoutAlternativy
1 reakcí na tento příspěvek VFR800 - má ještě co nabídnoutAlternativy
vehrvolf píše: Já vlastním VFR první model ročník 86, pak FI a nakonec 1200F. Všechny jsou výborné, dodneška jsem si nevšiml, že by na mně nějak foukalo. Myslím, že nejpovedenější je FI. A co se týče origo kufrů tak na dovolenou jezdím s manželkou na VFR 1200F s origo kuframa, a ještě se nestalo, že bychom měli problém se sbalit. Spíš místo ještě zůstrane. Gahane do top case 2 helmy dávám v pohodě!!!
1200 je nekde uplne jinde nez vsechny 800ky .. ja uz bych se zpatky vracet nechtel ..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR800 - má ještě co nabídnoutAlternativy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR800 - má ještě co nabídnoutAlternativy
Ti_rex píše: Ondros> no zvuk to ma super a vtec je podla zvuku citit hodne. v kolkych otackach sa zapina?
Zvuk to má super protože tohle není vtec 02-09 ale Fko 2014- počítám a s Akrapem ,nebo Gpr zřejmě
Tzn se nebavíme o nákupu za 70 ale spis 150+
Naposledy editováno 14.11.2020 09:11:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR800 - má ještě co nabídnoutAlternativy
Co je lepší než V2 -- V4!! V4 skoro kombinuje vlastnosti motoru V2 spodek +střed -nahoře umírá -(neplatí pro dnešní motory např KTM ..) a točivost až 14tis ot jako řadové 4 válce ,ale bez gumového a jemného spodku .(hlavně 600 ,litry lepší ).Je to pořád super svezení i na +20 let staré motorce.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 33 | 16.3.2024 v 17:31 Obo67 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Čtyřkolka 110 čína Honda CBR 1100XX Blackbird | Samotář99 | 9 | 6.1.2024 v 15:41 Samotář99 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |