paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Nové duše - všechny ztrácí tlak
 
9.11.2020 v 10:59
Přátelé řeším takovou záhadu . Mám na vícero starších motorkách nové gumy a nové duše .. Ty jsou všechny tuším Heidenau a všechny! ucházejí … ale to tak že za půl roku je tlak v gumě místo 2 Baru sotva 0,5. Můj dotaz zní … to všechny ty nové duše stojí tak strašně za hovno ? a nebo ten kdo to přezouval je všechny nějak poškodil ? Dá se s tím něco dělat ? .. Díky … Berry

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové duše - všechny ztrácí tlak

10.11.2020 v 20:14 | Nahoru | #1

Maxipes_Fík píše: Zkoušel jsem speciální těsnící 3M pásku, fungovala do přezutí pneu, při tom se shrnula, zkoušel jsem utěsnit špice v niplech a niply v ráfku lepidlem Megafix (obdoba Mamuta), asi rok a půl to těsnilo, pak to začalo ucházet, po té jsem se potupně vrátil k duším.

Prozraď nám, jakým způsobem to máš utěsněné a jestli je to dlouhodobě spolehlivé?

P.S. teď při běžném defektu hřebíkem utěsním teflonovou páskou ventilek v ráfku (namotám pásku na ventilek a podložkou s maticí přitáhnu k ráfku), nafouknu jako bezdušovku i s tím hřebíkem a když ten hřebík trochu těsní, tak můžu pohodlně dojet do místa opravy, když to uchází rychle, tak musím použít tu sračku na utěsnění defektu v bezdušovce.



Budget řešení je 3M páska + silikon, je důležité vzít tu tlustší 4412, plus dost dlouhou, aby objela celý ráfek, zdvojit na předělu a na ventilku. Ventilek co nejmenší, který jde do původního závitu. Vím o Outex a ještě jedné firmě, které dělají podobný systém, ale přesně pro toto určení, co jsem měl v ruce ráfky, na kterých to bylo, držely také dobře, ale posledně jsem nenašel nikoho v čechách, kdo by to měl a v zahraničí nikoho, kdo by to rozumně doručil, jména z hlavy nevím.

A pak na těžší terén mám Nuetech Tubliss, nebo jak se jmenují, prostě ten dvoukomorový systém, který drží patku pneu. Pokud by mě peníze nepálily, dal bych to na každou motorku (i když si teď nejsem jistý, jestli dělají 17, vím že mají 21,19,18. Každopádně to je zdaleka nejpokročilejší systém, umožní použít tlaky, které s dušema nejdou, je to strašný opruz nasadit, ale pak už jen radost používat .

Pokud bys to vyloženě plánoval pořizovat, můžu zkusit dohledat i tu třetí firmu, narychlo jsem našel ještě produkt BARTubeless, ty jsem ale naživo neviděl, strašně se to motá s tubless systémy pro cyklisty.

Pokud bys šel znovu DIY cestou, tak si také dej bacha, abys nekoupil galuskové ventilky :) .

(reakce na) Nové duše - všechny ztrácí tlak

11.11.2020 v 15:06 | Nahoru | #2

Mr.Dreamer píše: Budget řešení je 3M páska + silikon, je důležité vzít tu tlustší 4412, plus dost dlouhou, aby objela celý ráfek, zdvojit na předělu a na ventilku. Ventilek co nejmenší, který jde do původního závitu. Vím o Outex a ještě jedné firmě, které dělají podobný systém, ale přesně pro toto určení, co jsem měl v ruce ráfky, na kterých to bylo, držely také dobře, ale posledně jsem nenašel nikoho v čechách, kdo by to měl a v zahraničí nikoho, kdo by to rozumně doručil, jména z hlavy nevím.

A pak na těžší terén mám Nuetech Tubliss, nebo jak se jmenují, prostě ten dvoukomorový systém, který drží patku pneu. Pokud by mě peníze nepálily, dal bych to na každou motorku (i když si teď nejsem jistý, jestli dělají 17, vím že mají 21,19,18. Každopádně to je zdaleka nejpokročilejší systém, umožní použít tlaky, které s dušema nejdou, je to strašný opruz nasadit, ale pak už jen radost používat .

Pokud bys to vyloženě plánoval pořizovat, můžu zkusit dohledat i tu třetí firmu, narychlo jsem našel ještě produkt BARTubeless, ty jsem ale naživo neviděl, strašně se to motá s tubless systémy pro cyklisty.

Pokud bys šel znovu DIY cestou, tak si také dej bacha, abys nekoupil galuskové ventilky :) .



Nevím proč bych si měl kupovat galuskové ventilky?, mám mosazné, poniklované, šroubovací bezdušové ventilky s gumovým těsněním na čelní dosedací ploše a s maticí z vnější strany.
3M pásku jsem použil 4411 ta tlustší by tam zavazela ještě víc a lépe by se shrnula při přezouvání (jedná se o pneu Heidenau K60 Scout a ta zadní má ukrutně tuhé bočnice, nějaká radiální, měkoučká silniční galuska by se asi dala přezout i bez shrnutí pásky).
S tím lepidlem jsem jezdil bez duší asi rok a půl, než to začalo trochu ucházet.
O Tubliss jsem uvažoval, ale 17" se nedělá a při troše smůly se jistě dá píchnout i ta vnitřní duše.
Kdyby Alpina Raggi vyráběla kola na Tenerky (r. v. 2009), tak to by bylo řešení, i když dost drahé.
Na Outex jsem se teď díval, ale to je kurevsky drahá lepící páska (a ještě by hrozilo, že to zadrží celníci a budou vymáhat výpalné DPH) zase s rizikem, že se shrne při přezouvání. Outex
Ty máš v ráfku vyplétaného kola v otvoru pro ventilek závit?, já tam mám válcový otvor bez závitu (ona by se tam ta duše dost blbě šroubovala).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist