globalmoto_kveten





Téma: Tlumič řízení
 
25.10.2020 v 22:42
Náhodou jsem narazil na video, kde má na RE dajaký čudný tlumič řízení. Je to z Alíka, takže s velkým otazníkem, kupovat to určitě nebudu, ale zaujal mě ten system. Nikdy jsem nic podobnýho neviděl - což samozřejmě nic neznamená! Možná je to běžná triviální věc.... Taková moderní verze třecího "utahováku řízení" z veterána. Máte někdo něco takovýho?
www.aliexpress.com/item/32709168102.html


(reakce na) Tlumič řízení

31.10.2020 v 09:49 | Nahoru | #61
sardel> Teda ty musíš mít sraní 4 kila

S palivem jsou u Interceptora s tou větší nádrží skoro 2 kila jen v benzínu.

Dalšího půl kila řidítka. ono se to lehce najde

Naposledy editováno 31.10.2020 09:53:04

1 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení

31.10.2020 v 10:51 | Nahoru | #62
Řekl bych ze tech 19xkg je sucha hmotnost bez naplní...

Naposledy editováno 31.10.2020 10:51:47

(reakce na) Tlumič řízení

31.10.2020 v 11:01 | Nahoru | #63
assassin> jj, v techičáku mám "provozní hmotnost 213 kg"

2 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení

31.10.2020 v 11:19 | Nahoru | #64
Pochybuji ze delali dva ruzne ramy. Pokud ma motorka jinou geometrii tak maximalne z duvodu jineho offsetu na brylych - to bys asi dokazal zjistit, jestli ma stejne bryle.
4kg neudela zasadni rozdil, to je treba vymena olovene baterky za lithiovou a takovou zmenu nepoznam ani na svoji 100kg okruhovce.
Spis bych to pricetl rozdilnemu posezu - sedacka/riditka... to ma vliv na to jak velkou ma clovek vahu na riditkach a hodne to zkresluje i pocit "jak motorka jede"

Zkousel jsem ted indian ftr1200 a presedal jsem na nej hned ze sveho TL - pocitove ten indian taha o kus vic, ale kdyz se na stejne trase podivam na budiky, tak cisla mluvi jasne... jak se sedi vzprimene tak setrvacnost tela taha za riditka, u sportovni motorky kde se clovek hodne opira o ruce tak ta setrvacnost nejdriv odlehcuje rukam ... proto je absolutne jinej pocit toho "jak to taha za ruce" nahac vs sport

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení

31.10.2020 v 11:33 | Nahoru | #65
assassin> Děkuji ti náčelníku, že ses mě zastal. Myslím, že ani brejle nejsou jiný, aspoň podle dílenského manuálu. Prostě je to ta poloha jezdce, jak se furt omílá...
E: blbě koukám, stejný jsou dolní, horní asi bude stejný odlitek, ale jinak opracovaný kvůli umístění řidítek. To by ev. mohly být ty 2 mm.

Naposledy editováno 31.10.2020 13:55:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení

31.10.2020 v 11:39 | Nahoru | #66
sardel> hele ta výška se měří v místě jezdce, nikoli spolujezdce

https://media1.mypag...da6.jpg/519_m_07.jpg

Naposledy editováno 31.10.2020 13:29:29

(reakce na) Tlumič řízení

31.10.2020 v 11:44 | Nahoru | #67
assassin> já sedl ze sporta na sporta, teda jestli se to dá u obou motorek říct. A tam tedy RE vůbec nejel, ale byla to zábava a moc fajn jízda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení

31.10.2020 v 14:15 | Nahoru | #68

MilanTST píše: sardel> hele ta výška se měří v místě jezdce, nikoli spolujezdce

https://media1.mypag...519_m_07.jpg [/quote]

ta číza je pro dva? Má tandem, dvousedlo?

(reakce na) Tlumič řízení

31.10.2020 v 15:01 | Nahoru | #69
sardel> To je jen ilustrační obrázek, vždycky se měři posez jezdce, nikoli spolujezdce. Motorku si kupuješ pro svůj posez, ne pro spolujezdce. Nebo to máš u RE jinak rozkreslený?

Přikládám tedy jiný obrázek pro lepší orientaci Je to tandem? Má dvousedlo a stupačky pro spolujezdce



Naposledy editováno 31.10.2020 15:33:30

(reakce na) Tlumič řízení

31.10.2020 v 15:18 | Nahoru | #70
sardel> nemyslel jsem to "opotrebovany" nejak zle, ale i dve uplne ty samy a identicky motorky, sjety z linky hned za sebou, se muzou chovat trochu odlisne
je to slozitej relativne velkej stroj, poscitaji se uchylky a vule..

btw ten posez z toho pak vychazi, a vliv bude mit samozrejme tez, to je jasny

(reakce na) Tlumič řízení

31.10.2020 v 16:04 | Nahoru | #71
sardel> jestli jsou spodni brejle stejny, tak horni budou mit stejnej offset, ikdyz budou jiny. ty diry musi bezet v jedne ose.

2 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení

31.10.2020 v 16:43 | Nahoru | #72
oukej, kapituluju. sem si vždycky myslel, že se uvádí nejvetší rozměr daný komponenty. Skoro bych řekl, že to tak dřív i bylo... Ovšem, je 14 mm tak velkej rozdíl? Dyk to není okruhovka. A vůbec, mě je continental fuk, já ho nemám a kupovat nebudu. Jen jsem nadhodil, zda by u interceptora teoreticky nešlo udělat drobné bezvýznamné vylepšení již tak dokonalého stroje.

(reakce na) Tlumič řízení

31.10.2020 v 17:07 | Nahoru | #73
sardel> u výšky sedla nejde jen o tu výšku, ale taky o šířku sedla, někdy se totiž stane že i když je sedlo niž tak člověk nedosáhe na zem, protože prostě musí ty nohy roztáhout víc Za mě určitě spíš ten Conty, už pro ten sportovnější posez, kterej bych si ještě rád pár let užil, ale není to nic drastickýho Ale te tvůj přístup k úpravám se mi líbí

Naposledy editováno 31.10.2020 17:08:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení

31.10.2020 v 18:33 | Nahoru | #74
sardel> jak v cem, ale jo.. hele na cbf125 sem dal o 15mm delsi tlumice (chtel jsem vic, ale delsi by se nevesly) a o 32mm sirsi/55mm vyssi riditka, a i kdyz to predtim bylo hodne hravy, tak ted se to vodi fakt jako kolo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení

31.10.2020 v 19:20 | Nahoru | #75
kerut> Ja mel takhle nakoply tele a bylo to super do prvni zatacky "na koleno", ve vetsim naklonu tam ta motorka dost neprijemne spadne a spis ji tahas ven, takze jsem to zase vracel o kus zpatky (v mem pripade 3cm)

(reakce na) Tlumič řízení

31.10.2020 v 19:47 | Nahoru | #76
assassin> no ja potrebuju klickovat kolonama a vyhejbat se diram, ne jezdit zatacky na koleno (ale i to umi, zkousel jsem, nicmene ty vyssi nez sirsi gumy na to moc nejsou, a ani celkove konstrukce.. na to by byly daleko vhodnejsi motorky...)

..jinak bych nejapne podotkl ze kdyz motorka pada tak je malo plynu ale samozrejme s respektem, ja bych si s teletem do velikyho naklonu netroufl, je to velky, tezky, navic dvouval,... mel bych kvalitne stazeou prdel i bez naklonu na kolinko...

1 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení

31.10.2020 v 19:56 | Nahoru | #77
No na brzdach se plyn dava blbe padalo to tam jeste pred apexem..
Proste stopa se neda zkracovat zcela bez omezeni, to by to tak delali uz z vyroby...

Naposledy editováno 31.10.2020 20:00:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení

31.10.2020 v 20:17 | Nahoru | #78
assassin> tak proc (tolik) brzdis ? ne chapu.. samozrejme vseho vocamcad pocamcad..a co je moc je prilis

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení

31.10.2020 v 21:01 | Nahoru | #79

kerut píše: assassin> tak proc (tolik) brzdis ? ne chapu.. samozrejme vseho vocamcad pocamcad..a co je moc je prilis



Pokud nebrzdis az do zatacky, tak jsi predtim malo dlouho drzel plnej... teda samo plati pro motorky s motorem

(reakce na) Tlumič řízení

31.10.2020 v 22:34 | Nahoru | #80
assassin> ja nepsal ze nemas vubec brzdit, ja psal ze nemas tolik brzdit ..a nahodou, nech na hlave, v tomhle je kolobezka super, na jizni spojce das petku a plnej a jedes furt zatacka nezatacka, brzdis az na semaforu za sjezdem

Tlumič řízení

13.1.2021 v 21:07 | Nahoru | #81
Tak se ještě vrátím k tématu tlumič řízení na Royal Enfield Interceptor. Zkoušel jsem vykoumat, kam by tam inteligentně šel umístit, ale v podstatě nešel. Hyperpro nabízí montážku, ale dost otřesnou, pro tlumič 140 mm, kterej je dost odsazenej bokem, aby nepřekážel motoru. V podstatě vedle motorky jede skoro půlmetrová štangle. Nepoužitelný!

Pak jsem ale našel sadu od Hard Ride BKK a musím konstatovat, že ti to maj vymyšlený zatím nejlíp, co jsem kde viděl. Tohle už bych byl ochotnej akceptovat. Co si o tom myslí místní znalci?

Problém je, že je to lokální thajská firma, která nikde neuvádí, jestli posílá i do Evropy. Samozřejmě, můžu jim napsat. Cena v přepočtu asi 2700 Kč (ale nepochopil jsem, jestli je to jen sada, nebo vč. asi čínskýho tlumiče), k tomu poštovný a patrně i clo + DPH...

Samozřejmě, byla by tu možnost okopírovat, co vymyslel "šikmookej", tuhle "obrácenou" variantu jistě ocení assassin , jen nevím, zda má cenu vymýšlet už vymyšlené.








Naposledy editováno 13.01.2021 21:12:23

Tlumič řízení

13.1.2021 v 21:08 | Nahoru | #82
a verze s YSS

1 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení

13.1.2021 v 21:58 | Nahoru | #83
YSS vypada velmi slusne a montazka celkem bytelne

Tlumič řízení

13.1.2021 v 23:51 | Nahoru | #84
me se tohle reseni vubec nelibi… asi teda nema ten RE moc velkej rejd, kdyz jim staci takovej zdvih - ikdyz evidentne tu objimku na vidlici museli natocit tak aby montazni bod byl smerem k ose rizeni - aby zmensili potrebny zdvih - tim padem v rejdu ten konec tlumice kouka dost do boku…

ja takovej delal stevovi na VTR … zkusim najit fotky.

z fotek to vypada, ze by se pod osu rizeni vessel, ale jestli to tam necpe ani hyperpro tak asi neni misto...

(reakce na) Tlumič řízení

13.1.2021 v 23:55 | Nahoru | #85

kerut píše: YSS vypada velmi slusne a montazka celkem bytelne



to rameno kterym to drzi na ramu a je k zakladne pripojeny jednim sroubem neni zrovna konstrukcne nejcistsi reseni ne?

Tlumič řízení

14.1.2021 v 00:12 | Nahoru | #86
to by nefungovalo, protacelo by se to kolem nej, podle me je to uchyceni vkuse vcetne tech dvou dalsich kratkejch dole.. no, jako neni to uplne videt, to je fakt.. ale s tim kloubem pod tlumicem mi to prijde rozumejsi nez nahore s tim zakroucenym uchytem, navic YSS mam na cebefu a nemuzu si teda stezovat

vono je tam kulovy videt i po zvetseni a zesvetleni, no.. ja myslim ze to bude bud v kuse nebo pres nejaky drazkovani.. kdyby to viselo na tom sroubu tak se to tou silou votoci.. (kazdopadne huuusty, z ty vzdaleny plochy jde kopirovat a vlozit to do ps na XP )


Naposledy editováno 14.01.2021 00:17:44

1 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení

14.1.2021 v 00:20 | Nahoru | #87
kdyby to bylo vcelku tak je tam k nicemu ten sroub. a taky by z vychoziho polotovaru slo 2kg hliniku do spon podle me to drzi ten sroub tim jak ho utahnes, nejspis to udrzi … ta sila od tlumice nema tak velkou paku.
muzou tam mit i vyfrezovanej nakej zamek, ale to na tomhle prumeru taky nebude zadna hitparada

kazdopadne konstrukcne to cisty neni, klasickej asijskej design

Naposledy editováno 14.01.2021 00:23:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení

14.1.2021 v 00:32 | Nahoru | #88
assassin> v tom pripade bych to u Sardela videl na tlumic YSS a montazku Assassin, protoze na jednom sroubu by se mi to tez nelibilo..

jeste by me teda zajimalo, jak je to do toho ramu chyceny, jestli do nej vrtali ?

(reakce na) Tlumič řízení

14.1.2021 v 00:55 | Nahoru | #89
kerut> Ty dva spodni cerny srouby jsou origo, jsou na tom ramu ... nevim jestli je sroubovanej z vice casti nebo tam drzi neco jineho...

Tlumič řízení

14.1.2021 v 08:16 | Nahoru | #90
Tak vám teda pěkně děkuju. A mě se to zdálo takový pěkný.
Dole překáží chladič, tam se asi nic nevejde.
jo, ty dva dolní šrouby jsou součástí rámu. stejně jako to má Triumph. Ostatně, ten rám dělal stejnej konstrukter.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist