Teď po x letech přišla chuť na občasnou projížďku. Na jaře bych rád už něco měl.
Teď můj problém.
Nevím, jestli koupit fungl novou, nebo naopak starý železo. Novou bych chtěl Royal Enfield Continental GT, protože se mi prostě líbí. Rozmar. Proč novou, asi kvůli nějaké záruce, pár km bez větších nákladů na servis, jasná historie. Na druhou stranu dávat 200tis. za to, že se svezu párkrát do roka, není čas, kvůli práci, rodině, se mi nechce.
Pokud něco starého, chtěl bych se vejít do 100 tis. včetně prvotního servisu a oblečení. Chtěl bych se zeptat na nějaký tip, jakou cestou jít. Je motorka s 40tis. km nebo 20let stáří prů.er? Nebo záleží na konkrétním stavu?
Nejsem divočák, jezdím pohodu, nepotřebuju 190 koní... líbí se mi naháče, endura, i třeba VFR... Prostě široký záběr. Jen jsem úplně vypadl z dění a netuším, jak na tom ty starý vrány jsou.
Jo, jsem rozpolcený, klidně mě pošlete někam, ať si hledám a ujasním sám, ale budu rád za každou radu, nápovědu, nasměrování
1 reakcí na tento příspěvek Nová nebo starý železo
Právě ten pocit nového stroje mě láká. Žádný starosti a myšlenky na to, co skrývá za překvapení. A ano, ta záruka není vždy výhra, znám to z aut...
S mým časem ale počítám, že najedu max 3000 za rok. Pořád proto přemýšlím, jestli to není až moc zbytečný rozmar... Navíc, motorka bude parkovat 50km ode mě, takže garážové dívání se moc konat nebude
Další věc ale ještě větší obava z moc ojeteho nebo stočeného stroje
StrangerPetr píše: Pánové děkuji.
Právě ten pocit nového stroje mě láká. Žádný starosti a myšlenky na to, co skrývá za překvapení. A ano, ta záruka není vždy výhra, znám to z aut...
S mým časem ale počítám, že najedu max 3000 za rok. Pořád proto přemýšlím, jestli to není až moc zbytečný rozmar... Navíc, motorka bude parkovat 50km ode mě, takže garážové dívání se moc konat nebude
Další věc ale ještě větší obava z moc ojeteho nebo stočeného stroje
Každá bude drahej rozmar. Tady musí rozhodnout emoce. Jsou stroje u kterých je jedno kolik mají najeto. Pak ty co jsou vyrobený rovnou rozbitý, nemluvě o švindlech aby se to ještě nějak prodalo. Nejdůležitější bude trocha toho štěstíčka. Takže zbytečně neblaznit a myslet na to ať Vám přijde to co padne do ruky a i do srdce!
Osobně jsem se rozhodloval z ohledem na chabý rozpočet. Přišla 20 let stará Guzzina v segmentu který jem nikdy nejezdil. Ještě navíc jsem po mnoha leté odmlce, začal jako naprostý elév. Zatím spokojen. Osobytý stroj, na kterém jsem objevil kouzlo couraček po vesničkách a silničkách 3 trídy. Za 5 měsíců najeto cca 7 tis.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké gumy na RE Continental GT [1, 2, 3] Royal Enfield Continental GT | Alda156 | 67 | 21.4.2023 v 22:59 oondra2 |
Enfield Interceptor / Continental -... [1, 2] Royal Enfield Interceptor, Royal Enfield Continental GT | sardel | 39 | 6.10.2021 v 06:52 MilanTST |
Servis ventilových vůlí u Royal Enf... Royal Enfield Interceptor, Royal Enfield Continental GT | dundee5 | 3 | 21.5.2021 v 11:23 dundee5 |
Zakoupený bike v německu Co vše je ... Royal Enfield Continental GT | Alceste | 13 | 18.5.2018 v 14:18 Alceste |