1 reakcí na tento příspěvek Předělání motoru z EFI zapalování na CDI
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Předělání motoru z EFI zapalování na CDI
gugo píše: Hele kdyz uz do toho nesmyslne chces cpat prachy, proc tedy nekoupis nejakou leditelnou ECU treba od Ignitechu, nez se snazit ba sebe nabastlit CDI s eu ?
Rekl bych ze to chce opravit levne, proto tam cpe to zapalko z čínského skútru. Ignitech ma normalne 12V stejnosměrné napajeni, ale stoji asi tolik jako ma cenu zbytek te mrdky co se v ni vrta
1 reakcí na tento příspěvek Předělání motoru z EFI zapalování na CDI
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Předělání motoru z EFI zapalování na CDI
kawasaki-man píše: nevíte ,jestli je možné zvednout u vstřikování volnoběžné otačky?Ale nějak elektronicky.Když se to zvedne na plynu ,tak to potom ani nestartuje....
Zalezi jak je to řešené. Je spousta konstrukci.
Ty nejprimitivnější stare Fi - predpokladam, ze cinan kopíruje ty - se regulovaly opravdu přidáním plynu - ja mam treba na vsech motorkach s fi packu “sytice” = ruční plyn, jednotka pri studenem motoru (senzor teploty vody) dava bohatejsi směs, a je potreba o neco vic otevrit klapku. Novějsi motorky uz nemely ruční plyn, ale klapku pootevrelo servo. A jeste novějsi motorky maji volnobezne ventil jako auta - je tam obtokovej kanál kolem klapky kde je ventil kterej reguluje průtok vzduchu.
U toho stroje v kterem se vrtas je neco spatne ...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
regulátor tlaku paliva Čína Maxon | kawasaki-man | 5 | 16.6.2022 v 23:09 HornisGSX |
Příliš mnoho benzínu při studeném s... Čína Maxon | kawasaki-man | 4 | 26.5.2022 v 20:58 kawasaki-man |
Páka na provléknutí ventilku na dis... Čína Maxon | kawasaki-man | 2 | 14.4.2022 v 08:28 Filous |
2xvypalena ridici jednotka na skutr... Čína Maxon | kawasaki-man | 16 | 23.8.2021 v 20:00 kawasaki-man |
Skútr nejde do otáček chyba P0122 Čína Maxon | kawasaki-man | 5 | 29.7.2021 v 16:59 karavanista |