globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výměna baterie Suzuki C800
Zdravím! Do Suzuki C800, r. v. 2007, patří motobaterie YTX-12-BS (12 V / 10 Ah) s rozměry: (150 × 87 × 130) mm; hranatý konektor s očkem Y5; kladný pól vlevo.

Chtěl bych ji vyměnit za takovou, která má co možná nejvíc Ah, co se podaří bez větších úprav svými rozměry stále fyzicky umístit do původního umístění pod sedlo jezdce. Ideálně AGM a nechci Lithium.

Máte prosím nějaké vlastní zkušenosti a tipy, než začnu přeměřovat všechno na trhu? Moc díky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna baterie Suzuki C800

Skvělá odpověď, děkuji! 17.9.2020 v 11:21 | Nahoru | #1
zeman-ondrej> motorky maji trosku jinak stavenou elektroniku nez auta, takze bych rekl, ze nejde prenaset zkusenosti.
I ty hodnoty kapacity u baterek jsou takove hodne orientacni - kdyz budes merit, Kolik Energie z te baterky dokazes odcerpat aby tam zbyla jeste Energie na nastartovani, dojdes nejspis k hodnote kolem 5Ah u te 10Ah baterie. navic se to bude baterku od baterky lisit.

u te vysoke kapacity v malem baleni je navic jeden problem - desky jsou tenke a maji komplikovanejsi konstrukci - protoze ta kapacita + start proud je danej mimo jine jejich plochou. V dusledku toho jsou baterky nachylnejsi na zachazeni - tenkejm deskam vic vadi vibrace, vadi Jim hluboke vybit, kdy maji tendenci se kroutit atd atd…

motobatt co ti doporucuje kolega jsou kvalitni baterky, ale u kamarada na dilne se jich vali dost KO, stacilo je jednou vybit do smrti…. neni to vada baterky, proste s tema extremnima parametrama prichazi to, ze nejsou blbuvzdorne jako stare baterky ktere kdyz si vyvaril, dolil jsi kyselinu a jelo se dal…. jen baterka co dala 150+A start proudu byla obrovksa a tezka (viz treba ty na starejch K-ckach od BMW)

no a pak uz je zde otazka, jestli baterku nevymenit za lithiium, kdyz jsou stejne nachylne na zachazeni… ale je fakt, ze ja nejsem uplne nestranej, mam slabost pro lithiovky

Naposledy editováno 17.09.2020 11:24:12

(reakce na) Výměna baterie Suzuki C800

17.9.2020 v 22:13 | Nahoru | #2
assassin> Moc děkuju za reakci. V podstatě něco takového jsem potřeboval slyšet, aby mě pořád nehlodal červíček, jestli to náhodou nejde vyšperkovat po stránkách, na které jsem se ptal prvně.

Nechám-li tedy aku, jakou zamýšlel výrobce, pod kolik voltů na voltmetru bych neměl chodit, chci-li nejen bez problémů pokaždé nastartovat, ale i dlouhodobě se chovat k baterce slušně?

Nabíjím zpravidla souběžně dvě powerbanky o parametrech 10 Ah každá, na vstupu podporují obě 5V/2A nebo 9V/2A. Většinou nabíjím za jízdy, ale nechci se zcela omezovat na nastartovaný stroj. Bývám ve světě i desítky dní v řadě se spaním mimo přístup k zásuvkám. Baterku po každém návratu nechávám na Bosch C3 oživit a posléze v udržovacím režimu, než zase někam vyjedu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki vl 800 Suzuki VL 800 Volusia Tomo20007 0 6.4.2024 v 07:57 Tomo20007
jake pneu Suzuki VL 800 Volusia Ferda001 13 21.11.2023 v 07:01 Joa
Jaký používáte motorový olej [1, 2, 3] Suzuki VL 800 Volusia Pítrs26 61 29.8.2023 v 21:55 Sidonius78
Kompletní renovace Intrudera 1985 [1, 2] Suzuki C800 Intruder Klara_Dlouha 34 7.8.2023 v 09:29 Medved
Moto se zakuckáva Suzuki VL 800 Volusia Tyr_cz 5 4.8.2023 v 10:40 Tyr_cz


TOPlist