hledam nejake info.
mate nekdo skusenost s vymenu standardnych zvodu s exupem za aftermarket 4-2-1 bez exupu.
Jaky to ma vplyv na krivku a prubeh vykonu, ci dojdu i spodek alebo stred otacek.
Take jak by to bylo v kombinacii inych trysek v karbecoch.
diky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) standard zvody vs 4-2-1
U motorů, které jsou naladěné na 10.000rpm je vždy propad při 5500-6000rpm. U mojí 919ccm je to z 75Nm na 70Nm (při měření výkonu na zadním kole), na tvém grafu FZS1000 je to ze 100Nm EXUP na 90Nm bez EXUPu, a v tom časopise nahoře z 90Nm EXUP na 80Nm Kabour
Nebo jinak, FZS bez EXUPu má ten propad na 80% nejvyššího točivého momentu, zatímco CBR 900 RR je minimum v 5500rpm 85% maximálního momentu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) standard zvody vs 4-2-1
pisu tam, ze ty zvody su dizajnovane s ucelem "odstranit problemovy exup ventil a korodujuce potrubi".
ze su uspusobene na pouziti aj se seriovym vyfukem alebo aj s vicemen kazdym aftermarket tlumicem. U standardu neni treba pretriskovani
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kolísání otáčkoměru Yamaha FZS 1000 Fazer | habrman | 3 | 15.4.2024 v 12:13 Anders |
FZS 1000 Fazer nájezd Yamaha FZS 1000 Fazer | satanek66 | 24 | 20.3.2024 v 09:15 Mňojo |
Nesouměrně sjetá pneu Yamaha FZS 1000 Fazer | Chabra | 21 | 6.10.2023 v 13:33 jirmanmartin |
Nepravidelne sjizdeni pneu [1, 2] Yamaha FZS 1000 Fazer | Johny_F | 45 | 2.10.2023 v 22:59 Kohlstein |
Rozborka vidlice Yamaha FZS 1000 Fazer | Chabra | 3 | 17.9.2023 v 17:36 gerrik |