paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Špatná koupě motorky, co teď
Ahoj.
V sobotu jsem si koupila svoji první motorku - Aprilii RS 125...R.V.2005. Přivezli jsme ji na vozíku a od té doby jsem na ní najela asi 15-20 km, protože je pořád něco špatně.
První jízdu mě nechala uprostřed silnice, protože prostě z ničeho nic klesly otáčky až zdechla úplně - zřejmě nesvítí rezerva, po doplnění benzínu jakž takž ok.
Neukazuje neutrál, resp. rozsvítí se jen když se mu chce, což je pro mě, jako pro začátečníka, naprosto na prd, abych na křižovatce zkoušela co a jestli mám zařazeno. Řazení taktéž blbne, občas tam rychlost skočí a občas ne.
Včera jsem na ni jela asi 2 km a už jsem nenastartovala, při startování se už od začátku ozývá takový kovový zvuk. Původní majitel říkal, že je to ok, já tomu nerozumím, důvěřuju, nicméně teď už nechytne, nebo na x tý pokus, zní to jak kdyby tam někde něco nezapadalo do sebe.
Problém je, že jsem sama ženská (a ještě s dítětem) a vůbec tomu nerozumím, obvolala jsem pár servisů v okolí a všichni mi řekli, že tohle dělat nebudou. Jediné, kde by mě s tím vzali je origo servis Aprilia, kde se ovšem nedoplatím.
V kupní smlouvě, kterou jsme podepsali, napsal prodávající závady žádné.
Nejraději bych to vrátila, ale původní majitel se k tomu moc nemá.
Už se na tom i bojím, protože čekám, že mě to zase někde nechá...
A teď tedy - prosím o radu, jak byste se zachovali - snažit se vrátit původnímu majiteli? Nebo hledat servis? Případně prosím o tip na servis na Rakovnicku, nebo někoho šikovného, kdo by řekl co a jak...?
Předem moc děkuji za jakoukoliv radu.


1 reakcí na tento příspěvek Špatná koupě motorky, co teď

10.6.2020 v 18:48 | Nahoru | #1
neboj se nic , opraví se to a budeš jezdit , jak tu někdo uvedl , oprav tet to nejnutnější a zbytek sezony jezdi a v zimě se uvidí , jestli doopravit , nebo poslat dal , ja si taky domu dovezl SV lehce spadlé na bok , a při první navštěvě pneuservisu se ukazalo že je to dobře zakamuflovaná totalka na předek , když sundali starou gumu , nestačil sem se divit jak moc se da rafek taky zmuchlat a opět opravit , to kolo bylo snad svařený ze tří kusu , blatník byly slepený trsatka , svařovanej brzdič , a pružiny v předních tlumičích byl do písmene L když sem je vydoloval ven při výměně oleje ve vidlích , takže sem dojezdil zbytek sezony a vzime sem tam nacvičil jiný tlumiče a brzdiče a hura , nalítal sem na něm dalších 80 000 km

(reakce na) Špatná koupě motorky, co teď

10.6.2020 v 18:55 | Nahoru | #2
zdenysrx6>
Tak to byl tedy taky veselý kup.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2894 2.6.2024 v 15:34 Beranidlo
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... frantisekkal 7 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA


TOPlist