Naposledy editováno 26.05.2020 04:15:24
1 reakcí na tento příspěvek Ucukaná motorka, kopanec i po sebejemnější přidání plynu
Ve tvém případě bych doporučoval v první řadě najít jezdce se stejným strojem, ideálně stejně zpřevodovaným a ze stejného roku a porovnat rozdíly. Pokud bude něco jinak, tak se podívat na klasické věci, jako přívod vzduchu, přívod benzínu, svíčka, chod lanka plynu, etc.
Pokud to bude to samé, hodně udělá styl jízdy. Moje kawa je také ucukaná, pokud jedu "klidným" tempem, ve chvíli, kdy jedu agresivněji je krásně plynulá a nemám problém. Už si nepamatuji, který Duke to byl, ale když jsem na tom jel, chovalo se to více jak motard, než naháč, chtělo to hrubé zacházení, důrazně na brzdy, důrazně na plyn, zatáčky skoro styl "motokros" (přivalit, rychle to zalomit, v nízké rychlostí a max náklonu zatočit a hned co nejdříve plnej knedl).
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ucukaná motorka, kopanec i po sebejemnější přidání plynu
Pod to se mohu podepsat. Mám to stejně.
Podle všech zásad při jízdě na silnici by mělo být před zatáčkou vždy odbrzděno a mít zařazenou správnou rychlost, kterou pak zatáčku projíždím. V zatáčce na silnici se nebrzdí. Takže v nějaké táhlé zatáčce vždy po přidání plynu dostanu stejně kopanec.
(Na okruhu můžete viset na brzdách až k apexu. To je ale jiná situace.)
Naposledy editováno 26.05.2020 12:37:49