globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Reálný postih za úpravy na výfuku - zkušenosti
 
1.5.2020 v 23:17
Ahoj,

mám trochu problém s výfukem, mám jediný homolaďák s vložkou co se dělá, kterej sice i tak dělá obrovskej kravál ale z hlediska funkce (výkon, průběh) žádnej zázrak, dbkiller ten motor hrozně škrtí a nemá smysl dělat cokoliv jinýho.

Od jistý doby je neschválený zásah do výfuku nebezpečná závada, což je na hlavu a taky jsou za to papíry půl tuším půl roku až rok v čistírně - to je samozřejmě peklo oproti nějaký nezajímavý pokutě.

Občas je vidět článek o nějaký akci na motorkáře, že nahlásili několik desítek závad na tech. stavu, a tohle mě zajímá.

Prosím o info a zkušenosti, pokud vás někde fízli prudili s výfukem a máte nějak "závadný" stroj - tj. rv 2001+, nehomo výfuk nebo vyloženě rouru od kamen, homo výfuk bez killeru, příp. upravený seriový apod. Zejména mě zajímá o co se jednalo, jestli vás táhli na stk, jestli se to předalo do správního, s jakým výsledkem, jestli kvůli takový kravině už někdo opravdu o papíry přišel atd. Jestli to byla vyloženě akce (Buchláky/Dubá....) nebo běžná kontrola, jestli výfuk dělal kravál nebo byl +- v normě a jen to nebylo homologovaný atd.

díky

1 reakcí na tento příspěvek Reálný postih za úpravy na výfuku - zkušenosti

2.5.2020 v 18:07 | Nahoru | #1
Na všech motorkách jsem měl a mam pouze plně průchozí systém bez killerů a nikdy žádnej problém, ani na STK. Jasně když jedu kolem cajtů, tk raději lehounkej plyn, protože to dělá nehoráznej bordel Papíry ti neseberou, ale když narazíš na nějakýho kokota, tk ti může dělat problémy, to je jasný. Třeba u endura tam ani killer mít nemůžu z technickejch důvodů, koncovka končí hned vedle blinkru, prakticky tak centimetr(je homologovaná na danej typ moto) a s killerem se to hrozně hřeje, takže by se ten blinkr asi roztek, bez killeru v pohodě

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reálný postih za úpravy na výfuku - zkušenosti

2.5.2020 v 23:02 | Nahoru | #2
SuperSic58> chtěl bych mít tvojí jistotu že papíry neseberou, ale zákon v případě nebezpečné závady mluví jasně . Jestli dostanu jednou za rok pokutu je mi buřt, ale přijít o papíry na všechno kvůli takovýhle kravině fakt nechci. Třeba tady píšou o 38 tech. závadách na jediné fízlakci, předpokládám větší část výfuk - takže těch lidí co tím prošli musí být hromada, a zajímá mě jak to probíhalo.

Radovanh1: na to právě nechci spoléhat, to si lajsnu při pokutě ale ne papírech. Resp. třeba na gsxr mám Vincka SBK a killer jsem tam měl jedinkrát v rakousku, jenže tam pokud nedám full gas v horní půlce otáček tak si to jen lehce přede. Buell dělá brutální kravál i s killerem, nechápu jak na to tu homologaci dostali. Bez něj to musí být fakt hromobití, chystám se to vyzkoušet akorát tam jsou nějaký pitomý bezpečnostní šrouby nebo nýty, zlatej vincek s imbusem. Ale nedělám si iluze že tam každej hned nepůjde po výfuku.

Číkus píše: xtmon> Nevoz u sebe ŘP ani ORV a jsi v pohodě.


A to mi pomůže k čemu? Chápu, že mi ani jedno nezadržej na místě, ale tohle na místě stejně ani řešit nemůžou, takže by to putovalo do správního ať už by zadrželi ŘP/ORV nebo ne. Pokud budu ztotožněnej jako řidič, výfuk bude nafocenej bez killeru, nebo hůř - vyzvou mě k následování jich na stk (což můžou) a bude na to papír i od stk, tak to bude poměrně kvalitně dokázaný pro správní orgán. A vzhledem k papírům v čistírně na rok je to už poměrně velký riziko.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist