mám trochu problém s výfukem, mám jediný homolaďák s vložkou co se dělá, kterej sice i tak dělá obrovskej kravál ale z hlediska funkce (výkon, průběh) žádnej zázrak, dbkiller ten motor hrozně škrtí a nemá smysl dělat cokoliv jinýho.
Od jistý doby je neschválený zásah do výfuku nebezpečná závada, což je na hlavu a taky jsou za to papíry půl tuším půl roku až rok v čistírně - to je samozřejmě peklo oproti nějaký nezajímavý pokutě.
Občas je vidět článek o nějaký akci na motorkáře, že nahlásili několik desítek závad na tech. stavu, a tohle mě zajímá.
Prosím o info a zkušenosti, pokud vás někde fízli prudili s výfukem a máte nějak "závadný" stroj - tj. rv 2001+, nehomo výfuk nebo vyloženě rouru od kamen, homo výfuk bez killeru, příp. upravený seriový apod. Zejména mě zajímá o co se jednalo, jestli vás táhli na stk, jestli se to předalo do správního, s jakým výsledkem, jestli kvůli takový kravině už někdo opravdu o papíry přišel atd. Jestli to byla vyloženě akce (Buchláky/Dubá....) nebo běžná kontrola, jestli výfuk dělal kravál nebo byl +- v normě a jen to nebylo homologovaný atd.
díky
1 reakcí na tento příspěvek Reálný postih za úpravy na výfuku - zkušenosti
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reálný postih za úpravy na výfuku - zkušenosti
Radovanh1: na to právě nechci spoléhat, to si lajsnu při pokutě ale ne papírech. Resp. třeba na gsxr mám Vincka SBK a killer jsem tam měl jedinkrát v rakousku, jenže tam pokud nedám full gas v horní půlce otáček tak si to jen lehce přede. Buell dělá brutální kravál i s killerem, nechápu jak na to tu homologaci dostali. Bez něj to musí být fakt hromobití, chystám se to vyzkoušet akorát tam jsou nějaký pitomý bezpečnostní šrouby nebo nýty, zlatej vincek s imbusem. Ale nedělám si iluze že tam každej hned nepůjde po výfuku.
Číkus píše: xtmon> Nevoz u sebe ŘP ani ORV a jsi v pohodě.
A to mi pomůže k čemu? Chápu, že mi ani jedno nezadržej na místě, ale tohle na místě stejně ani řešit nemůžou, takže by to putovalo do správního ať už by zadrželi ŘP/ORV nebo ne. Pokud budu ztotožněnej jako řidič, výfuk bude nafocenej bez killeru, nebo hůř - vyzvou mě k následování jich na stk (což můžou) a bude na to papír i od stk, tak to bude poměrně kvalitně dokázaný pro správní orgán. A vzhledem k papírům v čistírně na rok je to už poměrně velký riziko.