globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Reálný postih za úpravy na výfuku - zkušenosti
 
1.5.2020 v 23:17
Ahoj,

mám trochu problém s výfukem, mám jediný homolaďák s vložkou co se dělá, kterej sice i tak dělá obrovskej kravál ale z hlediska funkce (výkon, průběh) žádnej zázrak, dbkiller ten motor hrozně škrtí a nemá smysl dělat cokoliv jinýho.

Od jistý doby je neschválený zásah do výfuku nebezpečná závada, což je na hlavu a taky jsou za to papíry půl tuším půl roku až rok v čistírně - to je samozřejmě peklo oproti nějaký nezajímavý pokutě.

Občas je vidět článek o nějaký akci na motorkáře, že nahlásili několik desítek závad na tech. stavu, a tohle mě zajímá.

Prosím o info a zkušenosti, pokud vás někde fízli prudili s výfukem a máte nějak "závadný" stroj - tj. rv 2001+, nehomo výfuk nebo vyloženě rouru od kamen, homo výfuk bez killeru, příp. upravený seriový apod. Zejména mě zajímá o co se jednalo, jestli vás táhli na stk, jestli se to předalo do správního, s jakým výsledkem, jestli kvůli takový kravině už někdo opravdu o papíry přišel atd. Jestli to byla vyloženě akce (Buchláky/Dubá....) nebo běžná kontrola, jestli výfuk dělal kravál nebo byl +- v normě a jen to nebylo homologovaný atd.

díky

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reálný postih za úpravy na výfuku - zkušenosti

2.5.2020 v 23:02 | Nahoru | #1
SuperSic58> chtěl bych mít tvojí jistotu že papíry neseberou, ale zákon v případě nebezpečné závady mluví jasně . Jestli dostanu jednou za rok pokutu je mi buřt, ale přijít o papíry na všechno kvůli takovýhle kravině fakt nechci. Třeba tady píšou o 38 tech. závadách na jediné fízlakci, předpokládám větší část výfuk - takže těch lidí co tím prošli musí být hromada, a zajímá mě jak to probíhalo.

Radovanh1: na to právě nechci spoléhat, to si lajsnu při pokutě ale ne papírech. Resp. třeba na gsxr mám Vincka SBK a killer jsem tam měl jedinkrát v rakousku, jenže tam pokud nedám full gas v horní půlce otáček tak si to jen lehce přede. Buell dělá brutální kravál i s killerem, nechápu jak na to tu homologaci dostali. Bez něj to musí být fakt hromobití, chystám se to vyzkoušet akorát tam jsou nějaký pitomý bezpečnostní šrouby nebo nýty, zlatej vincek s imbusem. Ale nedělám si iluze že tam každej hned nepůjde po výfuku.

Číkus píše: xtmon> Nevoz u sebe ŘP ani ORV a jsi v pohodě.


A to mi pomůže k čemu? Chápu, že mi ani jedno nezadržej na místě, ale tohle na místě stejně ani řešit nemůžou, takže by to putovalo do správního ať už by zadrželi ŘP/ORV nebo ne. Pokud budu ztotožněnej jako řidič, výfuk bude nafocenej bez killeru, nebo hůř - vyzvou mě k následování jich na stk (což můžou) a bude na to papír i od stk, tak to bude poměrně kvalitně dokázaný pro správní orgán. A vzhledem k papírům v čistírně na rok je to už poměrně velký riziko.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reálný postih za úpravy na výfuku - zkušenosti

3.5.2020 v 13:13 | Nahoru | #2
xtmon> počkej co blbneš? Za technickou závadu na vozidle ti noty sebrat nemůžou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reálný postih za úpravy na výfuku - zkušenosti

3.5.2020 v 17:41 | Nahoru | #3
xtmon> No já mám na Buellovi laďák Jardine bez DB killeru a je to fakt hromobití.
Když jsem jel na přehradě tunelem na 1/3 plynu tak rodinka na vycházce v tom tunelu měla ruce v uších po lokty.
V Mýtě při ježdění na okruhu už taky měří hlučnost tak na rovince na půl plynu ca 5 m od moto jsem prošel fousově - 103 dB.

Na STK mám do toho udělanej účinější DB killer , sice to s ním přede, ale nejede. A stejně to chcípu už pár desítek metrů před STK a naštěstí to tam nechtějí nastartované.

(reakce na) Reálný postih za úpravy na výfuku - zkušenosti

3.5.2020 v 18:20 | Nahoru | #4
xtmon> Zeptej se FiZZera, ten by mohl vyprávět.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist