Je to spíš hnusný než že by chybělo nějak moc materiálu (akorát se materiál proběhl párkrát dokola), vůle je tam 0.05 mm. Přesto bude potřeba před svrtáním něco dovařit, protože jsou tam jen dvě desetiny prostoru na budoucí seřízení ventilů.
(Ano, je to ten špagetožroutskej kepl. Ano, vidím že hrnky a vačky jsou na vyhození. Ano, koupil jsem druhou hlavu, přesto to chci zkusit nechat opravit, pokud to bude za rozum a v rozumný kvalitě.)
Ď!
Naposledy editováno 06.10.2023 10:06:42
Když to budeš převrtávat strojně výstružníkem, jedno jestli svisle nebo vodorovně, potřebuješ půl metru prostor pro obrobek, půl metru dlouhý nástroj, půl metru posuv vřetena. Ve výrobě jsou na toto jednoúčelové stroje a odzkoušená technologie, vrtá se do plna. Dělat to na sloupové vrtačce, kolik úsilí tě to bude stát, udělat si přípravky, ale jak, když máš jen jeden pokus?
Nenapsal jsi rozměr. I když to nebude atyp, výstružníky se dělají tak, aby otvor byl v toleranci H7 (na nové hlavě), H8, H9. To poslední asi budeš potřebovat, aby to aspoň trošku bralo.
Celkově to strojní vystružení vidím jako problém. Sehnal bych ruční stavitelný výstružník a zkusit to s ním ručně sám, výsledek, co se povede. Asi horší než teď už to nebude.
1 reakcí na tento příspěvek Oprava uložení vačky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava uložení vačky
1 reakcí na tento příspěvek Oprava uložení vačky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava uložení vačky
dewwil píše: A Murkina jsi zkoušel?
??
jako, potřeboval bych to naladit, mám doma hroudu dílů co by mohly přinést nějaké +hp, akorát ecu studio už je asi rok a půl mimo byznys
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava uložení vačky
FiZzeR píše: ??
jako, potřeboval bych to naladit, mám doma hroudu dílů co by mohly přinést nějaké +hp, akorát ecu studio už je asi rok a půl mimo byznys
nabušenýho BB motoru, dostal jsem celkem zjebáno, že jsem do domečků TLS fláknul vačky z TLR bez změření, případně vystružení na průměr vačky z TLR, ale naštěstí s tím nebyl žádný problém, Japonci jsou pečliví a díly sekaj jeden jako druhej v "setinkách" mm
Naposledy editováno 06.10.2023 23:46:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava uložení vačky
dewwil píše: on Murkin je taky mechanik, ne jen ladič, a když nebude moct on tak ti poradí kdo a kde. Tyhle lidi znají různý fachmany z jiných oborů co jim kolikrát opraví i zdánlivě neopravitelné. Kdysi dávno jsme něco řešili právě kolem uložení vaček z TLR do TLS u
nabušenýho BB motoru, dostal jsem celkem zjebáno, že jsem do domečků TLS fláknul vačky z TLR bez změření, případně vystružení na průměr vačky z TLR, ale naštěstí s tím nebyl žádný problém, Japonci jsou pečliví a díly sekaj jeden jako druhej v "setinkách" mm
To tenkrat bylo proto, ze nekdo pouzil na hlavu mosty, z jine hlavy. ?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Budoucnost MV Agusty [1, 2] MV Agusta F3 675, MV Agusta Brutale 800, MV Agusta F... | Kohlstein | 42 | Včera v 12:51 MilanR1 |
Svařování plastů samodomo MV Agusta Brutale 800 | FiZzeR | 14 | 18.8.2023 v 06:43 assassin |
Texa diagnostika [1, 2, 3, 4] MV Agusta Brutale 800 | FiZzeR | 103 | 21.12.2022 v 20:06 Kocoure |
vonkajsia teplota vs zmena podvozku MV Agusta Brutale 800 | tonyboy | 10 | 3.8.2022 v 05:06 tonyboy |
Z lesa na silnici MV Agusta Brutale 800 | DejvMars | 14 | 14.5.2022 v 21:59 tempest |