Co vím, že je možné:
1) originál izolovaný svod ale jsem držgrešle a nechtěl jsem vyklopit 6K, když to stálo 2K
2) omotat svod termopáskou , jiný shop anebo další řešení
3) ještě jedna izolační vrstva pod sedlo
4) kombinace 2+3 (toto na 2 a toto na 3 )
5) doplnit boční kryty , ale potom se to teplo bude držet pod sedlem
6) poradíte ?
Prosím o rady od člověka, který to řešil. Děkuji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1290 Super Adventure S - topí pod zadek
1) jedničku a dvojku neřeším
2) na trojku je pro mě minimum řekněme 55 km/h tachometrových
3) na čtyřku řadím na pražském okruhu v 80 km/h
4) na pětku řadím okolo 100 km/h
5) a šestku nedávám pod cca 120 km/h
Mám to podobně jako SELKIE a mám pocit, že by mi motor nafackoval - na otáčkoměr nejsem celou dobu fixovaný, ale spíše poslouchám zvuk motoru, pokud bych tam vrazil 6-tku v 90km/h.
Teď vybírám lepší přilbu a pokud to bude Schubeth C3 Pro (je hodně tichá), tak možná už neuslyším jak můj motor protestuje proti 6-tce v 90 km/h
Můj motor chce otáčky a vše pod 5000 min-1 mi tak nějak nezní a proto se domnívám, že to motoru, moc "nevoní" a na 6-tku v 90-ti budou otáčky určitě pod 4000 min-1 ne-li níže, ale toto je velmi individuální a někteří z nás jsou hubenější a jiní tlustší (jako já), takže moje 1290 musí více tahat
Možná kdybych zhubl, tak mám i nižší spotřebu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1290 Super Adventure S - topí pod zadek
VlČek67 píše: Tak já nevím, na základě toho, co napsal FOXDIVE bych musel konstatovat, že mi "rakouští soudruzi" v KTM namontovali do mojí 1290 nějaký jiný a asi i divný motor, protože toto jsou minimální rychlosti na zařazený rychlostní stupeň:
1) jedničku a dvojku neřeším
2) na trojku je pro mě minimum řekněme 55 km/h tachometrových
3) na čtyřku řadím na pražském okruhu v 80 km/h
4) na pětku řadím okolo 100 km/h
5) a šestku nedávám pod cca 120 km/h
Mám to podobně jako SELKIE a mám pocit, že by mi motor nafackoval - na otáčkoměr nejsem celou dobu fixovaný, ale spíše poslouchám zvuk motoru, pokud bych tam vrazil 6-tku v 90km/h.
Teď vybírám lepší přilbu a pokud to bude Schubeth C3 Pro (je hodně tichá), tak možná už neuslyším jak můj motor protestuje proti 6-tce v 90 km/h
Můj motor chce otáčky a vše pod 5000 min-1 mi tak nějak nezní a proto se domnívám, že to motoru, moc "nevoní" a na 6-tku v 90-ti budou otáčky určitě pod 4000 min-1 ne-li níže, ale toto je velmi individuální a někteří z nás jsou hubenější a jiní tlustší (jako já), takže moje 1290 musí více tahat
Možná kdybych zhubl, tak mám i nižší spotřebu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM 1190 Adventure, vykon, motory... [1 ... 10, 11] KTM 1190 R Adventure, KTM 1190 Adventure | RadisPCE | 313 | 29.5.2024 v 18:26 KubaLC8 |
Vybíjení baterie KTM 1190 Adventure [1, 2] KTM 1190 Adventure | tomas21 | 37 | 7.5.2024 v 09:26 assassin |
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... | KubaLC8 | 67 | 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8 |
Hledá se parťák - Gruzie 4 až 5 týd... KTM 1190 Adventure | Kruháč | 24 | 24.4.2024 v 16:36 kunabmw |
Vzdálenost stupaček jezdce a spoluj... KTM 1290 Super Adventure | bikerp | 10 | 18.4.2024 v 15:16 truk |