Díky za názory
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benelli Leoncino 500 trail vs Moto Guzzi V7
650ccm píše: V7 je na svůj obsah taková "nevýkonná". Měl jsem během jednoho dne možnost se svézt na V7 a V9 - no a ten rozdíl je obrovský.
Nic méně - obě tyhle guzziny jsou hlavně kochací a nedají se vytočit do vyšších otáček (omezovač), což jim dost ubíra na fun factoru. A i na bezpečnosti. Jel jsem na V9 a syn na Stelviu. Dojedeme auto - syn ho "přeskočil" během okamžiku, já se zapotil, když mi tam hrábnul omezovač a v protisměru bylo auto.
Leoncino neznám. Je krásný. Ale jdou na něj nějaká zavazadla? Občas člověk potřebuje s sebou něco (spacák, převlečení, ...).
Já jsem se taky během jednoho dne svezl na V7 a V9. Rozdíl ve výkonu cca 2HP a 3Nm jsem si nevšiml. Upozornil bych nezaměňovat kontrolku řazení s omezovačem. Navíc ta kontrolka se dá nastavit a defaultně bliká kolem 4000 ot. Nicméně motor má omezovač kolem 7000. (Teď to čtu ještě jednou, u tebe se skutečně jednalo o omezovač a zároveň špatné řazení). To je další chyba - absence otáčkoměru (speciale, milano a možná racer ho mají). Jinak si ale po jedné vyjížďce ten motor naposloucháš a řadíš citem.
Ke slabému výkonu napíšu, že je to výkon obvyklý na danou kubatůru u VZDUCHEM chlazených motorů.
Ještě se vrátím ke gumám, po kterých motorka ztratila tvrdost. Jsou to Maxxis M6102(03).
Teď k té příhodě s předjížděním. Neporovnávám se Stelviem, jen že velké Guzzi bych se nebál, že mi to udělá. Jezdil jsem v té době Kawu ER-6. A zúčastnil jsem se Guzzi Day. Dojedu na V9 auto - a vyhodnotil jsem to, že předjedu bez problémů. Podřadím (to byla chyba) a zatáhnu. A ve chvíli, kdy by Kawa začala slastně ječet a hnala by se vpřed, tak V9 se přestala točit, jak když vypneš na chvíli zapalování. Měl jsem odřadit, ale to mi prostě v tu chvíli nedošlo a já blbec držel plný plyn. Zkušenější guzzista řekne, že to byla moje chyba. No - byla. Ale určitou dobu jsem se po MG ani neohlíd.
Mimochodem. Měl jsem loni půjčené od Kawy W800 a manželka Vulcana S (motor shodný s ER-6). A pojezdila mne naprosto brutálně. Ve výjezdech ze zatáček měla navrch, jak kdybych jel na babetě. Tedy charakter "příjemný krouťák, žádný výkonový vršek" je vlastní i jiným retro strojům, než jen malým MG.
Pane Bože - já bych chtěl Griso
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Oblíbené téma po 1001 - co na začát... [1, 2] Honda CBF 600N, Yamaha XJ6, Honda CB 500X, Honda CB ... | Burdin | 39 | 3.5.2024 v 11:20 Koudy01 |
Koupit CL500 nebo Guzzi V7 [1, 2, 3] Moto Guzzi V7 Stone, Moto Guzzi V7 850, Honda CL500 | Pebrno85 | 65 | 14.11.2023 v 14:29 elvis78 |
Moto Guzzi V7 - zadní tlumiče [1, 2] Moto Guzzi V7 Stone | oldyno | 43 | 12.10.2023 v 21:18 dzonnek |
Moto Guzzi V7 III - Plexi Moto Guzzi V7 Stone | SPAX | 0 | 23.8.2022 v 09:41 SPAX |
Pohodová motorka na výlety Royal Enfield Interceptor, Moto Guzzi V7 Stone, Moto... | Peter_96 | 29 | 12.6.2022 v 15:51 Peter_96 |