Naposledy editováno 24.02.2020 19:37:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proclení motorky do ČR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proclení motorky do ČR
Obrať se na výrobce, aby se vyjádřil, zda toto nákladní vozidlo v době jeho schválení plnilo stejné požadavky, jako vozidla M1 ( toto je zákonná podmínka změny kategorie), s tímto kladným vyjádřením, s vozidlem osazeným 5 homologovanými sedadly a bezp. pásy, s odstraněnou přepážkou a s odstraněnými polepy oken zavazadlového prostoru přistav auto na stk a s kladnými protokoly vše zajistím, jak jsem napsal...technik zkušební stanice musí vědět, co má do technického protokolu napsat, protože je k tomu připravován a řádně školen....především v části B -neplnění technických požadavků.....nesmí být uvedena žádná závada . Předpokládám že karoserie je z výroby opatřena originálními kotevními úchyty.
a pokud jde o celní řízení a registrace vozidel, jde o dva odlišné úkony podle jiné právní úpravy
Nezpochybňuji postupy celního řízení, ty jsou výše pospány, já popsal, jak probíhá registrace vozidla z členských států, států EHP a Švýcarské konfederace...probíhá to úplně stejně úplně všude...tato novelizovaná právní úprava platí už cca 6 let a nevidím jediný racionální důvod k tomu, abych se s někým dohadoval, pokud je pro tebe vůle zákonodárce teorií, tak jí nerespektuj a podřizuj se s úsměvem nezákonné praxi
tazateli nic nebrání podat si žádost o zápis vozidla do RSV, navíc uvádí, že vozidlo je řádně procleno...tak nechápu, o čem se tady handrkujete
Naposledy editováno 25.02.2020 13:23:49