globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proclení motorky do ČR
24.2.2020 v 19:35
Zdravím. Mám takový menší problém Koupil jsem si motorku ze Slovenska, přičemž na Slovensko byla dovezena odhlášená že Švýcarska a byla i proclena. Když jsem se byl zeptat na úřadě, co všechno potřebuji k registraci, bylo mi řečeno, že kromě zelené karty, dovozové STK a švýcarského TP musím mít i doklad o proclení do ČR. Opravdu jim nebude stačit ten slovenský v rámci EU?

Naposledy editováno 24.02.2020 19:37:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proclení motorky do ČR

25.2.2020 v 12:19 | Nahoru | #1
CRF1000> Jako, jo, zakony citujes hezky. Kdyz jsem ti ale dal ferovou nabidku, ze k tobe na urad prijedu udelat prestavbu z N1 na M, postnul jsem TP i stitek, at mi napises, co konkretne ma byt v mem pripade napsano v protokolu z TK, tak je uz tyden ticho po pesine Holt teorie vs. praxe. Jestli ale studujes ZTP a tak dlouho hledas deset rozdilu, kdyz tam zadny neni, tak se omlouvam a tesim se na shledani

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proclení motorky do ČR

25.2.2020 v 13:09 | Nahoru | #2
vilemx> tady neřešíme staré kombo, ale podle scanu techničáku, který je ze 30 procent zakrytý logem motorkáři je to od výrobce schváleno jako nákladní, nejde o přestavbu z M1 na N1, TP vydal výrobce a je to N1...v této konfiguraci kterou máš uvedenu v TP jsem nenašel technický popis na M1....s uvedeným typem motoru se dají najít asi 3 popisy a všechny jsou na vozidlo N1

Obrať se na výrobce, aby se vyjádřil, zda toto nákladní vozidlo v době jeho schválení plnilo stejné požadavky, jako vozidla M1 ( toto je zákonná podmínka změny kategorie), s tímto kladným vyjádřením, s vozidlem osazeným 5 homologovanými sedadly a bezp. pásy, s odstraněnou přepážkou a s odstraněnými polepy oken zavazadlového prostoru přistav auto na stk a s kladnými protokoly vše zajistím, jak jsem napsal...technik zkušební stanice musí vědět, co má do technického protokolu napsat, protože je k tomu připravován a řádně školen....především v části B -neplnění technických požadavků.....nesmí být uvedena žádná závada . Předpokládám že karoserie je z výroby opatřena originálními kotevními úchyty.

a pokud jde o celní řízení a registrace vozidel, jde o dva odlišné úkony podle jiné právní úpravy

Nezpochybňuji postupy celního řízení, ty jsou výše pospány, já popsal, jak probíhá registrace vozidla z členských států, států EHP a Švýcarské konfederace...probíhá to úplně stejně úplně všude...tato novelizovaná právní úprava platí už cca 6 let a nevidím jediný racionální důvod k tomu, abych se s někým dohadoval, pokud je pro tebe vůle zákonodárce teorií, tak jí nerespektuj a podřizuj se s úsměvem nezákonné praxi

tazateli nic nebrání podat si žádost o zápis vozidla do RSV, navíc uvádí, že vozidlo je řádně procleno...tak nechápu, o čem se tady handrkujete

Naposledy editováno 25.02.2020 13:23:49
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist