globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Karburátory
13.2.2020 v 09:34
Ahoj všem předsezónním ladičům.
U mě nadešel čas na rozborku motoru... Začal jsem karbcema. Problémů je hned víc, za jízdy při ubrání plynu dost střílím do výfuků, ihned po ubráni dost, pak postupně frekvence klesá, ale neustane to. Při následném přidání motor dost škubne. No a na rozborka...motor podle papírů 37kW, na laufech vyraženo 37. Ale na kabcích nemile 20 kW. V jednom vláknu je pěkně popsán rozdíl. U těch mejch je v i ta tryska pod gumovým špuntem asi z 37ček. V tom problém asi nebude, motorka v celém spektru otáček reaguje pěkně, nedusí se, na 4ku a pětku má snahu jít až k 10t. Problematický studený start, teplý ok.
Karbce po rozborce krásně čistý. Cut off memrány bez vady, čisto, jak nový. Jenom šoupátka a komory trochu vydřený, stejně jako ložisko v horní podtlakový komoře, odpovídá nájezdu...zaleštit to šlo pěkně, odhaduju 2 - 3 setiny.
No a kdo dočet až sem....přichází pointa. Jehly na šoupátku moc v sedle netěsní. Jde to celkem pohodlně pusou z plovákový komory profouknout - není to problém? Podle mě tam musí takhle jít benzínu víc jak z volnoběžný trysky (taky sem zkusil foukat tlakovým vzduchem skrz, šoupátka se zvedají, ale žádná sláva - ani ne do poloviny. Odhaduju, při 8mi atmosférách by mohlo za vteřinu z kompresoru jít víc jak 10 litrů vzduchu - při 7200 otáčkách by mělo válcem ideálně protýct 15 litrů vzduchu). Neměla by jehla téměř úplně těsnit? Ale pohledově jsou jehly jak nový, ty sedla bez demontáže, těžko říct. Ale obecně jehla by měla bejt měkčí, než sedlo...nemá někdo zkušenost? Díky a přeju všem perfektně připravené stroje...

na fotkách - vydřené a pak zaleštěné šoupátko, hlavní tryska - má o dost větší průměr než jehla...(položená na šoupátku)













1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátory

29.4.2023 v 19:09 | Nahoru | #1
Rubini>
Dobrý den, vzpomenete si jaký je rozdíl mezi karburátory pro 20 a 37kw?
Mám verzi 20kw a rád bych je otevřel.
Děkuji
Marek

(reakce na) Karburátory

29.4.2023 v 19:31 | Nahoru | #2

marek1234 píše: Rubini>
Dobrý den, vzpomenete si jaký je rozdíl mezi karburátory pro 20 a 37kw?
Mám verzi 20kw a rád bych je otevřel.
Děkuji
Marek



Vzdušníky.
Jsou svrchu nalisovaný v těle karburátoru.
Původní 20kW maj taky jiný otryskování ale to nemá nijak extrémní vliv a dneska už prakticky všechny karburátory maj něco jako 78 a 115.
Ale hlavní restrikce jsou clonky v kolenech.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vhodný servis na větší údržbu MZ ETZ 150, Honda GL1200 GoldWing, Honda CX 500, Hon... Apo-Rider 9 1.5.2024 v 12:34 Dodo1976
cx 500 pumpa Honda CX 500 peracek1 6 26.4.2024 v 18:32 combust
CX 500 přední brzda Honda CX 500 V-tec4 4 7.4.2024 v 10:09 combust
Pískání brzd Honda CX 500 Toretak1050 7 2.4.2024 v 17:11 xbedla
Zkřípání Honda CX 500 Toretak1050 0 3.3.2024 v 16:43 Toretak1050


TOPlist