HONDA XL 1000 V Varadero 1999-2002
HONDA FES 125 Pantheon 2003-2006
HONDA VT 125 C/C2 Shadow 1999-2008
HONDA XL 125 V Varadero
HONDA FES 150 Pantheon 2003-2005
HONDA SH 150
HONDA CRF 250 R
HONDA FES 250 Foresight 1998-2005
HONDA CRF 450 R 2009-2012
HONDA CBF 500 2004-2008
HONDA FMX 650 2005-2007
HONDA FX 650 Vigor 1999-2000
HONDA SLR 650 1997-1998
HONDA NT 700 V Deauville 2006-2016
HONDA XL 700 V Transalp 2008-2013
HONDA VFR 750 F 1986-1997
HONDA VFR 800 (ABS) 1998-2001
KAWASAKI EL 250 Eliminator 1988-1995
KAWASAKI 250 EL 252 Eliminator 1996-2003
KAWASAKI GPZ 500 (EX 500) 1987-2003
KAWASAKI KLE 500 1991-2007
Možno ani nemáš zlú cievku ale fajku. totiž vo fajkách, niektorých sú vmontované odrušovacie odpory a tie sa otrasmi poškodia a odpor vo fajke veľmi stúpne potom to neiskrí. Alebo je potom slabá iskra. Fajky sa premerávajú majú určitý odpor .tvoje posúdenie iskry je subjektívne. Na kontrolu iskry musíš demontovať fajku a skúša sa iskra z koncu kábla po kostru. Má preskočiť cca 1,5 cm. Ale toto skúšanie sa neodporúča u moderných strojov z dôvodu poškodenia riadiacej jednotky. Môže to preraziť niekde inde.
Naposledy editováno 09.01.2020 21:10:21
V praxi se indučky dělí na ty pro kapacitní a bateriové zapalování.Bateriové se ještě dělí dle odporu vinutí.Jeden typ má cca 2 ohmy a druhý kolem pěti.Ty s větším odporem se používali především do karburátorových verzí,dnes se používají cívky s odporem 1-2 ohmy.
Pokud dodržíš toto dělení,můžeš použít libovolnou z této skupiny.Ve tvém případě to bude zřejmě indučka pro bateriové zapalování s odporem 3-5 ohm.
https://www.mybkexperience.xyz/
Tak ještě jednou:
INDUKČNÍ CÍVKY DĚLÍME NA BATERIOVÉ(INDUKTIVNÍ) A KONDENZÁTOROVÉ(KAPACITNÍ).
Oba typy obsahují primární a sekundární vinutí.Sekundární vinutí má jeden vývod na kostru a druhý na elektrodu svíčky(zapalovací kabel).Primární vinutí se zapojuje podle použití.U kapacitního zapalování je jeden vývod ukostřen a druhý zapojen do řídící jednotky.Impuls u této cívky vzniká sepnutím a vybitím kondenzátoru o vysokém napětí obsaženém v jednotce.U bateriového zapalování je jeden vývod připojen na spínaných +12v a po zapnutí klíčku je na něm napětí baterie.Druhý vývod je také do řídící jednotky a impuls vzniká když jednotka tento vývod uzemní.
Z toho plyne že indučka pro kapacitní zapalování si vystačí s jedním vývodem,indučka pro bateriové zapalování potřebuje vývody dva.Aby to nebylo tak jednoduché,existují indučky pro kapacitní zapalování se dvěma vývody(jeden se vždy ukostřuje) a taky indučky které dokážou pracovat s oběma druhy zapalování.To jsou ale speciály a umí jen specifické typy zapalování.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
vadný karburátor Kawasaki EL 125 Eliminator | Guru22 | 4 | 21.11.2023 v 05:46 Guru22 |
Choppery 125ccm Yamaha XV 125 Virago, Yamaha XVS 125 DragStar, Suzuk... | Danda01 | 4 | 13.9.2023 v 12:39 Romansan |
Kawasaki El250 a laděný výfuk Kawasaki EL 125 Eliminator | kawasaki-man | 2 | 3.4.2021 v 11:22 ja1 |
Nejdou blinkry na kawasaki eliminat... Kawasaki EL 125 Eliminator | Vencacer | 5 | 6.3.2021 v 12:32 Vencacer |
Krabička na řídítkách Kawasaki EL 125 Eliminator | Petan51 | 15 | 10.8.2020 v 23:04 Petan51 |