paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: pneu
10.12.2019 v 21:17
Zdravím,
prosím o radu jaké zvolit pneu. Rád bych v příštím týdnu vyrazil na cestu kolem Španělska a Portugalska.Tam si nechám motorku dopravit kamionem v boxu, ale zpět bych přijel po ose, tedy alespoň kam počasí dovolí. Neplánuji nějaké výpravy mimo asfalt, ale počítám s deštěm a při cestě zpět s nižší teplotou. V současné době mám obuté dosluhující SHINKO E 705 Trail Master. S pneu jsem spokojený, ale nejezdil jsem na mokru ani v zásadně nižších teplotách.
Děkuji za radu.

1 reakcí na tento příspěvek pneu

7.1.2020 v 21:59 | Nahoru | #1
Na cestovním stroji mám Roadtec 01 jen na zadku..........předek MEZ 8 int. Ale na GS jsem na tvůj požadavek obouval Karoo street. Jezdím teď ale chlupaté gumy, takže mám spíše obrácený poměr ON/OFF............ale to se zase změní. Je to jen podzimní a jarní obutí. Mám ale více strojů, takže než přezouvat, tak vzít komplet jiný stroj i s jiným obutím
Jezdil jsem mnoho let Michelin, ale nějak mě připadalo, že se postupně začaly zhoršovat..........čím dál tím menší nájezd a při teplotách pod cca 10°C to občas ustřelilo a dlouho se zahřívaly. Buď jsem začal zrychlovat, nebo se začaly horšit...........obojí je možné.

Sledoval jsem to tady pilně a monitoroval "zimní" možnosti. Já byl poslední dvě zimy v Maroku. Taky dobrý.

(reakce na) pneu

8.1.2020 v 11:40 | Nahoru | #2
Brůča.> Někdo mi tam posílal testík pneu, tak ještě jednou mrknu. Vzal jsem na tuto cestu čistě silnici, protože jsem se bál nižších teplot a tím případného karambolu, nejsem žádný ostřílený motodriver. Na druhou stranu s auty mám najeto možná přes milion, přesto na začátku prosince jsem měl nehodu a auto v podstatě totálka. Neuvěřitelné štěstí, že bez jakékoliv újmy na zdraví.
Boj s navigací, teda ta mě dostávala. Občas jsem mastil polňačkou v olivách, jindy brutální šotolinou na vrchol hory na vyhlídku. Nakonec tam vedl i asfalt.
Bál jsem se defektu, ale jinak příjemné zpestření. Daleko hůř se řešila přepočtená trasa, kdy mě navigace poslala odbočit doslova uličkou. Ulička byla z velkého kopce mezi domy na jejímž konci byly schody. Dobře jsem se tam zapotil, než jsem dostal moto zpět nahoru.
Portugalsko bylo super, ale v zimě nevyzpytatelné počasí, jinak řečeno, já bych ho v tomto období již asi nejel a nechal ho na duben-květen.
Mimochodem, byl jsem mrknout na Menhiry a pohodová šotolinka byla zavřená zákazem vjezdu. Když jsem viděl vyjíždět auta pustil jsem se do zákazu. Cesta byla rozbahněná jako kanec, proto asi ten zákaz. Celou cestu jsem klouzal a modlil se, abych to v tom bahně nezahodil .
Andaluzie luxus v Tarifě silně foukalo, ale vnitrozemí bylo bezvadný a vyrazil bych klidně znovu. Příští zimu bych také chtěl jet do Maroka. Během roku mrknu jak je složitý jazyk, třeba něco pochytím a v prosinci bych rád vyrazil.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Centrovaní drátěných kol Praha BMW R 1200 GS Adventure Navivai 9 6.5.2024 v 16:15 FJRPEPA
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1300 GS Kohlstein 12 19.3.2024 v 10:03 Pedl
Je BMW R1200 GS naozaj skvelá alebo... BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure barran 21 13.2.2024 v 21:26 ja1
eurocycles spol s.r.o. BMW R 1200 GS Adventure Rauly 21 30.11.2023 v 10:51 BlondakCB900