globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

2 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

22.12.2022 v 14:51 | Nahoru | #2551
Honda CR250R 1984 dohodou, po renovaci, je k tomu jediná fotka:

Takže něco z brožurky, ať víme, jak má vypadat a kolik to měří a váží:

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

22.12.2022 v 15:18 | Nahoru | #2552
Ariete> Ohledně revolučního ATAC systému už víme, že o slovech simple, robust and maintenance-free by se dalo snad i diskutovat, ovšem za nimi následuje v brožuře věta, která má přehozená slova a správně měla znít: An ineffective (some)thing, a way of getting nothing.

Zmínka o tomhle ne moc spolehlivém motoru tu je, v souvislosti s modelem 1985 v #844 (taky #1465) a lze si všimnout, že ATAC 1984 a 1985 se konstrukčně liší. Model 1984 má rezonanční komůrku odlitou na válci a vede k ní prapodivné potrubí. Další zvenku patrná odlišnost je např. pravé víko motoru z jednoho kusu, ještě bez separátního víka spojky.


Naposledy editováno 22.12.2022 19:22:58

Dva takty jsou víc než dost

22.12.2022 v 20:23 | Nahoru | #2553
Další průhledný válec. Šikula s Tomosem.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

23.12.2022 v 17:18 | Nahoru | #2554
Suzuki RM250, nejspíš 1992, za 50 tisíc . Určitě to není avizovaná 1989 (#742 ):

nový řetěz,nové kolečko sekundární, gufera pouzdra v tlumících předních, zadní tlumič nový olej a těsnění, zadní kolo nové ložiska gufera,mašina pojízdná chytá na brnk tlaky má okolo 12 ATM ale kouří bere olej z převodovky


Tak na to braní oleje z převodovky bych byl opatrný, aby to šlo vůbec rozdělat .
Pohled do válce, který má trošku jinak dimenzované kanály, než předešlé ročníky (např. ten pátý přepouštěcí je kapku větší):

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

23.12.2022 v 17:32 | Nahoru | #2555
Ariete> Šlo by to dát do pucu, aby vypadala jako RM125 z #2406 a nebo udělat něco jako repliku RH 250, se kterou vyhrál Alex Puzar mistra světa v roce 1990:

Tahle na fotkách je jediná dochovaná a Puzar ji ochraňuje doma v Monaku jako oko v hlavě, je totiž jeho nejoblíbenější (jiná RH, 1988 je v #2419 ). Puzar vyhrál ročník 1990 dost jednoznačně a to ani nevěděl, jestli si na tu RH 250 dokáže po přestupu ze 125 vůbec zvyknout. Týmový kolega Van den Berk dost zaostal a stěžoval si, že je moc výkonná a moc divoká.


Naposledy editováno 23.12.2022 17:33:37

Dva takty jsou víc než dost

30.12.2022 v 08:16 | Nahoru | #2556
Trošku z jinýho soudku. YZ z kraje devadesátek (klidně mě opravte) a motor z Mita. A rovnou s kitem 165ccm. Jestli je to krok dopředu, či vzad je otázkou. Cena však zajímavá.
Inzerát na ksichtoknize, zde..




Naposledy editováno 30.12.2022 08:28:10

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

30.12.2022 v 08:17 | Nahoru | #2557
[quote=Ariete]Vypadá to na předvánoční kolaps trhu s dvoutaktama. Po delší době jediná použitelná Cagiva za trochu rozumnější cenu je tahle Supercity - 38 tisíc .


Cagiva zlevnila na 34k
https://motorky.bazo...supercity-125-2t.php

2 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

30.12.2022 v 08:21 | Nahoru | #2558

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

30.12.2022 v 08:50 | Nahoru | #2559
Bakoun> Mazlík.

Dva takty jsou víc než dost

30.12.2022 v 09:24 | Nahoru | #2560
K mazlíkovi je možné přidat vzducháč za sto , jednu z prvních RD250, podle nádrže a návodu k určení model 1974. Píše se tam, že v Británii měly zablokované řazení na šestku, asi z důvodu, že 250 tam bylo možné řídit jakožto learner machine.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

1.1.2023 v 20:21 | Nahoru | #2561
Yamaha DT 250 1975, bez vady na kráse a k přihlášení, za 149 tisíc . O silnější DT 400 v #2541 .

Panáček toho má víc, ovšem ty ostatní nejsou úplně v kondici:

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

2.1.2023 v 08:32 | Nahoru | #2562

Bakoun píše: Yamaha RD 250 LC s TP za 75k Kč


To mi příjde jako slušná nabídka

Naposledy editováno 02.01.2023 08:40:57

Dva takty jsou víc než dost

2.1.2023 v 18:02 | Nahoru | #2563
Prodávám N90 kdyby někdo měl zájem, opravy a upravy viz deník. Mám možno koupit TDR a dvě motorky není kam strčit :D

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

2.1.2023 v 21:06 | Nahoru | #2564
Cena je dobra, vypada to taky hezky. Dokonce i origo vyfuky k tomu jsou.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

3.1.2023 v 00:10 | Nahoru | #2565
havlis_de> Akorát to má malou nádrž. Na 16 litrů s tím daleko nedojedeš. (RD 250 LC)

Dva takty jsou víc než dost

4.1.2023 v 20:03 | Nahoru | #2566
Husqvarna WR 250 2001 za 60 tisíc . Škaredka italská. Ale má to RZ.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

5.1.2023 v 10:06 | Nahoru | #2567
Motokros, ještě od bahna. Ale za to mu vyzkakuje čtyřka.
Yamaha MX 400 na Bazoši

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

5.1.2023 v 21:09 | Nahoru | #2568
Frantas> Včera jsem se na díval, jestli té patiny na tom není přespříliš. Měla by to být MX 400B z roku 1975, když je vzadu monocross, i ten výfuk je z tohoto typu. Motor se zmiňuje, že je nepůvodní, asi z DT 360 (DT 360 / 400 měly tehdy ještě twin shock).
Motor MX 400B by měl z venku vypadat takto:

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

7.1.2023 v 10:54 | Nahoru | #2569
KTM 250 MX 1988 za 65 tisíc v kompletním stavu.

Relativně dobrá a přitom relativně neúspěšná motorka. S malými změnami proti modelu 1987, kdy se poprvé objevila přívěra na výfuku. V dobovém hodnocení fantastické brzdy, zátah motoru z nižších otáček, stabilita, kvalita a soutěžácká výdrž. Horší přední vidlice White Power (asi málo progresivní), i přes zkrácení šasi proti modelu 1986 se tomu nechtělo moc měnit směr, do otáček se tomu moc nechtělo, nesnadné řazení. Daň za konstrukci společnou s endurem GS.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

7.1.2023 v 11:11 | Nahoru | #2570


Včera jsem byl utrácet PS kdyby měl někdo doma startér tak prosím zs

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

7.1.2023 v 11:47 | Nahoru | #2571
Ariete> Ještě jednou stejná MX 250 na obrázku z brožury.

Dovolím si malý přehled vodníků KTM z osmdesátých let
1983 - první vodník, #2074
1984 - Kinigadner se stává mistrem světa, #2343
1985 - Kinigadner znovu mistrem světa, #1719 s kotoučem na předku, #2188 , #2346 . Ale byznys se dá udělat i jinde, KTM 250 GL v #2428
1986 - #2073 , #2344 , kotouč vpředu i vzadu
1987 - přestože je KTM nedávný World Champion, bez investic do dalšího vývoje to nepůjde. Kdo jenom chvíli stál ... Trunkenpolz se snažil ze všech sil, ale když firma stojí a padá s jedním produktem, tak je to něco jiného, než když se jednou - dvakrát nezadaří Hondě, která to má jako bokovku. Přichází přívěra na výfuku a podstatně modernizované šasi. Pro enduro je to OK, pro motokros, zvlášť ten americký, už moc ne. Amerika KTM ignoruje a když už se někdo odhodlá k testu a porovná KTM s japonskou produkcí, sepsuje to. I v enduru v Evropě přicházejí horší časy, celkově je upadající zájem a do toho Cagiva koupila Husqvarnu a snaží se na velmi důležitém italském trhu. KTM 250 GS v #2345
1988 - GS zde v #1337
1989 - Trunkenpolz umírá . Po několikaletém půstu se mistrem světa stává KTM, Trampas Parker na 125
1990 - nový motor se spojkou na pravé straně a řetězem vlevo, #2335 , KTM 300 GS v #1943
1991 - po dvou letech v červených barvách je KTM zelená, #745 , KTM 500 MX #1443

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

7.1.2023 v 11:49 | Nahoru | #2572
kokoška.> Starter na co?. Mám jeden navíc do Favorita.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

7.1.2023 v 16:27 | Nahoru | #2573
Ariete> už jsem ho opravil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

7.1.2023 v 16:36 | Nahoru | #2574
kokoška.> Koukám, že je to ten Lightburner z #2528 , a že byl ve slevě, za 36 táců.

Dva takty jsou víc než dost

7.1.2023 v 21:36 | Nahoru | #2575
Husqvarna CR 250, poslední přímo ze Švédska ... ale no tak, vždyť už to píšu potřetí ... Nejdřív v #2084 ,pak v #2453 . Teď má samolepku na airboxu a slevnila na 63 tisíc .

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

8.1.2023 v 12:40 | Nahoru | #2576
Ariete> ano to je ona, má to nějaké mouchy, ale jede to moc pěkně.

Dva takty jsou víc než dost

9.1.2023 v 23:15 | Nahoru | #2577
Tak teď se převelice trápím. Honda CRM250R 1995 za 75 tisíc , k přihlášení. Tyhle věci u nás moc k dostání nejsou a už je to hodně let, kdy jsem ji viděl mezi inzeráty naposledy. Šest, osm roků? Vždycky jsem ji chtěl, nikdy jsem na ni neměl (prachy, svolení, odvahu, ...). Ale už ji asi nechci. Spotřeba, nejsou díly, a bojím se, že bych do případné opravy zahučel velkýma penězma. Škoda.

Na rozdíl od CRM125R, kde se japonský motor montoval do víceméně italské motorky, CRM250R byla kompletně vyráběná v Japonsku. Pokud je to 1995, tak je to Mk3, nejvychytanější model. Podle levého krytu airboxu to vypadá, že opravdu je. Edit - zadek je neoriginální a nádrž a boční plasty odpovídají spíš Mk2, která se dělala do roku 1993.
Výkon 29 kW / 8000 rpm, šestikvalt, přívěra RC-valve se servomotorkem, vyvažovací hřídel, sání do klikovky - stejně jako u 125, ale vše zvětšené.



Naposledy editováno 10.01.2023 22:37:00

Dva takty jsou víc než dost

10.1.2023 v 21:59 | Nahoru | #2578
Malý přehled verzí CRM250R za manuálu.

Dva takty jsou víc než dost

10.1.2023 v 22:02 | Nahoru | #2579
CRM250R Mk1 1989 - 1990. Klasická přední vidlice, zdvihy kol 280 mm, výkon 27 kW / 8500 rpm.

Dva takty jsou víc než dost

10.1.2023 v 22:09 | Nahoru | #2580
CRM250R Mk2 1991 - 1993. Obrácená přední vidlice, zdvihy kol 290 mm vpředu, 300 mm vzadu, výkon 29 kW / 8000 rpm, větší karburátor.



Promo dělali Eric Geboers, Jeff Stanton, Jean-Michel Bayle a Ricky Johnson.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Cagiva mito 125 Cagiva Mito 125 Thefatninjahero 0 3.5.2024 v 10:02 Thefatninjahero
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Kawasaki KDX 125 Kawasaki KDX 125 Fready 4 5.4.2024 v 22:24 ja1
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.


TOPlist