Naposledy editováno 28.09.2021 12:55:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Babetou 500km
Jenže tyhle starý pekáče jsou dnes tuze ceněné veterány, za nepochopitelné peníze, nad kterýma si veteránisti honěj péra. Nejrozšířenější a sehnatelné Pionýry typu 20 nebo 21 s tvým řidičákem řídit nemůžeš. Ne, policajt nad údajem v techničáku nepřihmouří oko, stejně tak s řidičákem na 125ccm/11kW nepřihmouří oko nad nejrozšířenější a bezcennou čízou 175 (172ccm/10kW).
Pokud bych si měl vybrat mezi Babetou a Pionýrem, rozhodně bych jel na Babetě - je mnohem spolehlivější. Snad kromě tekoucího gufera na klikovce a následně klouzající zamaštěné spojky nemá notorické závady.
Na fekálu je problémové skoro vše, na tom může jezdit dlouhé trasy jen dobrý mechanik, co tam rozumí úplně všemu a má před cestou vše perfektně připravené.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Babetou 500km
Naposledy editováno 05.11.2019 22:30:27
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Babetta nejde nastartovat Babetta 210 | kubiss_na_babette | 9 | Včera v 21:10 Kohlstein |
Pionýr špatně startuje dusí se Jawa 50/21 Pionýr | RiderofNSR125 | 9 | 7.6.2024 v 22:03 petr.machy |
můžu jezdit na babette jako na kole... Babetta 210 | pitbikeros | 23 | 5.6.2024 v 20:29 00Inferno00 |
Benzín E10 do Babetty [1, 2] Babetta 210 | Aprilus | 31 | 30.5.2024 v 08:20 cmiral |
Čep kyvné vidlice Babetta 210 | Mira- | 1 | 28.5.2024 v 21:35 Drak1 |