zvazujem kupu 250ky, lahkej, univerzalnej. Do vyberu sa dostali zatial 3 a jedna podmienecne.
Zaujimalo by ma, co by ste brali do uvahy, na co som mozno zabudol pri review trhu a tak podobne. Ziadna shakespeare opera, len pokec.
Ucel:
- jazdim sam, pomaly, max 100 km/h
- beham len po Slovensku, nemam ambiciu ist na mesiac do Kazachstanu
- Miery 189 cm/ 93 kg
- upresnujem "kam vsude se budu drapat" - nikam do lesa, normalne cesty, nanajvys polne
Honda CRF250L - 4750 eur
- najmensia nadrz (plus 200 eur vacsiu nadrz)
- slabsie sedadlo (plus eura za ine)
- cena
+ mam XR125L a vyhovuje mi,, okrem tych par konov, co by 250ka vylepsila uplne
+ spolahlivost (review na nete, youtube videa z ciest po svete atd...)
+ dizajn
Bennelli TRK 251 - 3499 Euro
- neoverena, zatial ziadne dlhotrvajuce testy, reviews
+ najlacnejsia
+ prve testy ju chvalia
+ dojazd
Na tejto som este nesedel
Suzuki DL250 Vstrom - 3990 Eur
- vaha
+ cena o 1000 lepsie nez Honda
+ znacka
+ dojazd
+ neviem ci 2 valec radit medzi plusy ci minusy :)
A toto len tak podmienecne
RE Himalayan - 4850 Eur
- znacka, kvalita, spolahlivost
- vaha
- cena
+ testy, recenzie
+ dizajn
+ dojazd
+ jednoduchost
Dakujem
Matej
Naposledy editováno 18.10.2019 14:53:13
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 250 nova, lahka, univerzalna
Sice jsem doufal v R verzi s trochu delšími zdvihy a 21" kolem ale pokud bude za přijatelnou cenu tak si malýho Advíka na drátech doma představit dokážu.
Alternativou je CRF250 Rally, Enfield Himalayan nebo něco staršího. Možná ještě SWM Superdual.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 250 nova, lahka, univerzalna
stráťa píše: Wenca24> Čekám na další zprávy k Adventure 390, hlavně cenu a příplatek za drátěný kola. Základní cena je zhruba jasná ale příplatek za kola u velkých KTM je třeba 30000Kč - to by posunulo cenu malýho advíka nesmyslně vysoko takže doufám že indická cena práce výrazně sníží i příplatek za kola.
Sice jsem doufal v R verzi s trochu delšími zdvihy a 21" kolem ale pokud bude za přijatelnou cenu tak si malýho Advíka na drátech doma představit dokážu.
Alternativou je CRF250 Rally, Enfield Himalayan nebo něco staršího. Možná ještě SWM Superdual.
390ka vypadá jako Duke s velkýma kolama. Nesmyslný úhel krku řízení pro off road. To už bych došetřil a pořídil Ténéré 700. Ve finále se to vrátí v provozních nákladech.
stráťa píše: Wenca24> Čekám na další zprávy k Adventure 390, hlavně cenu a příplatek za drátěný kola. Základní cena je zhruba jasná ale příplatek za kola u velkých KTM je třeba 30000Kč - to by posunulo cenu malýho advíka nesmyslně vysoko takže doufám že indická cena práce výrazně sníží i příplatek za kola.
Sice jsem doufal v R verzi s trochu delšími zdvihy a 21" kolem ale pokud bude za přijatelnou cenu tak si malýho Advíka na drátech doma představit dokážu.
Ten indický zprasenec je úplně normální indická 390, tak jak ji dělají pořád, akorát má jiné přední kolo. K nějakému offroadu to má stejně daleko, jako kdysi sportka čezeta, když se zvětšily kola ze 16 na 19 palců. Vlastně je to horší, protože čezeta měla velká kola obě.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 277, 278] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 8316 | 28.5.2024 v 08:56 Deadman |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |