Dostalo se mi od spousty z vás hodně posměchů, ale někteří lidé reagovali smysluplně a na to bych rád navázal svoje nové téma.
Dostala se mi zkušnost od kluka který si koupil Derbi GPR 125 a na Ebay si koupil rám s dokladamy, a nechál motorku přihlásit jako "dovoz" chtěl bych se zeptat, jak až moc je reálný a u jakých motorek je možný něco takového provést?
aby na to na technický nepříšli, popř. vaše zkušenost?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125ccm + doklady od 50ccm
akula píše: Mr.Dreamer> To co píšeš je sice pravda, ale tohle je ještě o level víš. Pokud bude mít v techničáku něco jiného, než v pojistné smlouvě, tak ta smlouva je neplatná a vozidlo je nepojištěné -> jde to na ČKP a ta to na 100% bude vymáhat včetně nákladů s tím spojených.
Osobně jsem tohle zažil s autem jako poškozený. Dva měsíce to pojišťovna viníka řešila, pak označila pojistku za neplatnou, auto za nepojištěné a spis předali ČKP a další měsic a půl jsem to řešil s ČKP (likvidátor byl Contin).
To by bylo v případě, že by se majitel přiznal, že číslo motoru a rámu nejsou originál, jinak takový postup nemá oporu v zákoně, což samozřejmě neznamená, že pokud není napadnout u soudu, nemůže být úspěšný. Také je tu samozřejmě možnost B, můj právní výklad je chybný
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Asi se oba shodneme, že takový postup nikomu nedoporučujeme, možná se rozejdeme v tom, že já tomu, kdo se do toho i tak pustí, držím všechny palce
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125ccm + doklady od 50ccm
Jen jsem reagoval na to, že do techničáku by si napsal 50ccm a pojišťovně přiznal 125ccm, to podle mě nic neřeší a akorát by se zbytečně napráskal.
Já bych buď ten rok vydržel s 50ccm, nebo bych na ni maximálně dal větší tuningovej válec.
Co po tom roce, až bude mít A1, bude dělat s tou 125, co má v papírech 50ccm? Ta motorka bude pořád nelegální s padělanými papíry i když už bude mít řidičák A1.