globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Repase třmenů na Tuňákovi
Zdarec sranec, taliáni. Chci se letos v zimě vrhnout na repas třmenů na Tuňákovi '03 a za boha nemůžu nikde na ČESKÉM webu najít stránku, která prodává sadu přímo na repas. Nedělám to z důvodu že se mi to vysralo, ale z důvodu abych to měl pěkně pentlich. Napadá vás nějaká stránka kde objednávate díly na svoje Tuňáky, Majle apod.?

Ještě se vrátím k servisu. Chci se taky vrhnout na ventily. Máte někdo nějakej osvědčenej postup HOW TO ?

Díky za všechny rady

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase třmenů na Tuňákovi

2.9.2019 v 10:39 | Nahoru | #1
banda1250> Popravdě, mi zas tohle "onanování" nad koulema, zátahem, V2 kladivem, super brzdama přijde úplně mimo mísu... jako není to vůbec špatná motorka, ale tohle vynášení průměrné archaické techniky do nebes je docela trapné kdyby to aspoň ty koule mělo...

(reakce na) Repase třmenů na Tuňákovi

2.9.2019 v 11:20 | Nahoru | #2
Mileek> vis co ja to zas nevidim jak vunasani do nebes. Jasne neni to rsv4 s 202 konma, to jede inac, to uz ne ze koule ma ale ich uz trha.
Zas na druhu stranu ten projev motoru je oproti styrvalu uplne inaci, o dost drsnejsi. Vzhledem k temu ze celkem pravidelne preseda z liteovej namahy na tuoni a spatky, pricem namaha je silnejsi, tak si predsa len stojim za svojim tvrdenim. O brzdach to plati to iste. Je tam citelny rozdil.
Stary tunak gule ma, este ked temu spravis par malych uprav tak to jede aj ve strede a to hodne.

(reakce na) Repase třmenů na Tuňákovi

2.9.2019 v 13:15 | Nahoru | #3

Mileek píše: banda1250> Popravdě, mi zas tohle "onanování" nad koulema, zátahem, V2 kladivem, super brzdama přijde úplně mimo mísu... jako není to vůbec špatná motorka, ale tohle vynášení průměrné archaické techniky do nebes je docela trapné kdyby to aspoň ty koule mělo...



Ok, dejme tomu že je průměrná, potom je ale i nearchaický japonec naprosto podprůměrnej co se brzd a výbušnosti a zážitku týká. Projev motoru je výbornej, brzdy na ty roky super, japonec se má co učit, žádná asistence, žádná elektronika, pro mě +.
Archaická technika má prostě něco do sebe a mě vrátila zpátky do sedla. Já jsem za ní rád. A že to nejede jako o závod? Já už nechci dostávat dávku adrenalinu nad 200kmh, já si jí chci užít na okreskách i v menší rychlosti a to teď od tohodle neuhlazenýho bajku dostávám. Když 4val netočim do nebes, nic mi to nedává, tohle mi teď dává vše..
Je to nedokonalej, surovej bajk co ma svoje kouzlo.
Ono to ty koule má
Dneska mě bolej pazoury
Uvidíme jaký dojem ve mě zanechá moderní RSV4..

A nejsem blazen abych si myslel, ze RSV 03 a nebo Tuono je nejlepsi na svete, ale je zabavna, velice a ma neuveritelny kouzlo i pres ty veskery nedostatky. Zadnej kat, zadny hovadiny v podobe 3 map, podvozek kterej zacne fungovat az kdyz ji nakladas, je divna a zaroven velice zajimava, me si ziskala. Po tech letech na 4valu je to neuveritelne prijemna zmena Za ty prachy je to proste pecka.. koupim si asi druhou Ja tvrdim, ze dobry a kvalitne provedeny motorky az na vyjimky jsou do roku 2008

Naposledy editováno 02.09.2019 16:12:42
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Brzdové kotouče tsuboss nebo arashi... Aprilia Tuono 1000 R Factory Honza-K 8 6.3.2024 v 10:20 Honza-K
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
Úprava stavu km na budíku Aprilia Tuono 1000 R Factory V.I.R.G.I.L 19 7.2.2024 v 06:24 FJRPEPA
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr


TOPlist