JohnnyS08 píše: ...že motorky na silničních (nezávodních) gumách jsou schopný na suchým asfaltu jednorázově zabrzdit s průměrným zpomalením 8,9 - 10,3 ms-2. A tohle prosím pokejvá všecko, od chopperů a endur na jedný straně, po ss a naháče na druhý, od lepivek typu Bridgestone S21 po nějaký turistický gumy s velkym nájezdem
najdi mi kde jsem psal ze jsou desitky procent mezi sportovnima gumama a slickama - pisu (tak nejak furt dokola) ciste obecne ze: rozdil v souciniteli muze byt v desitkach pocent podle konkretni smesi ...
OK, budeme se bavit sportovni vs okruhovej slick - tak muj odhad je klidne tech 10%, ...ale i tech "oproti beznym gumam mekkejch" smesi, s nutnosti nahrejvat na danou teplotu je vic, a logicky se lisi i mezi sebou.. (nicmene tvrda okruhova je furt mekci nez sportovni homologovana, coz samozrejme vis)
Naposledy editováno 25.09.2019 12:00:59
1 reakcí na tento příspěvek Jak brzdí motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdí motorka
kerut píše: 2:05 na tvrdejch seriovejch gumach ? tak to teda urcite ne voni i WSBK jsou vlastne "seriovy motorky" zejo...
No odkazuju se spis na dohadování nas dvou, takze prispevek nejakyho johnyho je trosku mimo. U nas to začalo dokazovanim pravd na zaklade jezdeni se seriovkama na okruhu, seriove litry na tvrdejch gumach, moto3 apod veci jsi zacal tahat ty - no a pak výkřiky viz ten v citaci, neco placnes, ze to je nesmysl, pritom to je fakt.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdí motorka
mi prijde ze se demagogicky tocime furt kolem dokola v argumentacnim kruhu, kterej se snazis odvadet co nejdal od puvodni zapletky - to jako promin
Krejza> hele prekousni ze jsi jen fizl se zakladkou a povidej si s fizlama kdyz se bavej chytry, jo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdí motorka
Jinak to slovo, které jsi chtěl původně použít, je vzdělaný, ne chytrý
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdí motorka
Potom je pár těch, kteří tomu sice rozumí, ale v praxi jsou nepoužitelní. Druhý extrém.
Naprostá většina je potom mezi.
Všem nám je celkem jasné, kde ostatní diskutují z této debaty leží. Alespoň orientačně. Jezdíme spolu nebo jsme se alespoň někdy někde viděli. S jedinou výjimkou.
Pokud se chceš i nadále zviditelňovat tak, jak to doposud děláš, prosím.
Jen věz, že z tebe už má podle textu srandu více lidí než jenom já.
Naposledy editováno 25.09.2019 15:45:59
1 reakcí na tento příspěvek Jak brzdí motorka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdí motorka
Naposledy editováno 25.09.2019 18:38:48
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdí motorka
Kerut: hele ze závodní sliky drzi vic nez normalni guma je jasny vsem. Me slo o ty detaily. Mezi dnešníma homo sportovními a slikama uz tak velkej rozdíl neni (vzdyt taky seriovy motorky maj parametry par let starejch zavodaku)
A pak jen reju do tvych zvolani, ze 2:05 na sérii je nesmysl (a to proste top piloti na sériových r1,s1000rr a panigale jezdi, se seriovym obutim)
Nebo to s tima slikama - sportovni homo gumy jdou koupit v měkké směsi - a slik jde koupit v tvrdé a tyhle dve kdyz porovnas, tak to vyjde jak pisu. Jak jsem psal v teorii ti error nenajdu, spis jen ta omáčka a jak chaoticky to podavas
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdí motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdí motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdí motorka
Krejza píše: assassin> nebo že moto3 vydělává na brzdách. To už není ani chaotické, ale úplně hloupé tvrzení.
Ono asi dost zalezi na úhlu pohledu - ono uz jsem to tu nekde psal, ze svym zpusobem ma pravdu, ale jak to tu napíše tak to velkou vetsinou bude pochopeno uplne nesmyslne
Z pohledu pilota je jasny, ze strategie pilota moto3 bude “nebrzdit”, ale z pohledu ciste logiky, tak moto 3 na seriovej litr ma dve výhody - brzdění a rychlejsi průjezd v zatáčce, protoze jinak uz jde jen o akceleraci a tu mit lepsi nemuze s tretinovym vykonem
Takze ma pravdu, ale pro vetsinu motorkaru bude pouzitelnejsi vedet jak se jezdi na okruhu na silné a slabe moto a to z toho jeho tvrzení pochopi úplne spatne (jako dukaz to kolik se toho chytlo lidi tady)
Naposledy editováno 25.09.2019 19:15:21
2:05 brno je skoro kousek za Abajou, a byt si nemyslim ze by byl tak excelentni pilot, a troufnu si dokonce osklive tvrdit ze by ho mozna nekteri hodne dobri strelci (typu Murtanio) mohli suplovat, tak je to porad pilot MS s licenci MS, na predlonsky motorce z MS tudiz uplny hovno asi umet/jezdit nemuze,.. vsak timhle jsme se dostali k moto3-kam.. je jasny ze pro max vykon (ted mysleno sportovni vyxkon, ne kW) se jde do extremu a honi se to kde se da, ale proste brno za 2:05 je kurva dobrej cas a kdyby to leckdo jezdil na seriovy motorce, pak si troufam tvrdit ze na Abajove litru musi jet "v klidu pod dve"... toz tak..
1 reakcí na tento příspěvek Jak brzdí motorka
1 reakcí na tento příspěvek Jak brzdí motorka
Btw myslim, ze profi na motorce za 10mega uz nezávidí a zivi ho neco jineho, neco co potrebuje zviditelňovat a ukazovat na vetejnosti..
A ano motogp je jinej svet a u tech jsem ani vnitrky vidlice nevidel ale uz sbk vs top litry neni zas takovej rozdíl a dokonce jsem na takovym podvozku jel (treba yosh ho ma na moto) a proste to neni zadnej zazracnej urychlovac
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdí motorka
..tak ja to zkusim jeste naposled z jine strany... kdyz jel 2.05 pesek, kolik by to asi na ty seriovce jel Mark kterej jezdi o ligu vejs nez vsichni ostatni normalni smrtelnici?
nekolik (dejme tomu dve) vterin je rozdil v kvalde v motoGP kde jezdi vesmes to nejlepsi co jezdit muze, zdaleka ne na stejnejch, ale da se rict hodne podobnejch motorkach, resp. vsechno oproti beznejm seriovkam rozhodne brutalne nasypanejch prototypech..
na vic fakt nemam silu, kdyby byl rozdil tak minimalni jak rikas, nemel by tenhle kolotoc moc smysl...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdí motorka
kerut píše: assassin> muzem najit vlakno (nekde tu je) kde jsou casy mistnich (i dost dobrejch) pilotu brno/most, ale to by asi dopadlo stejne,
..tak ja to zkusim jeste naposled z jine strany... kdyz jel 2.05 pesek, kolik by to asi na ty seriovce jel Mark kterej jezdi o ligu vejs nez vsichni ostatni normalni smrtelnici?
nekolik (dejme tomu dve) vterin je rozdil v kvalde v motoGP kde jezdi vesmes to nejlepsi co jezdit muze, zdaleka ne na stejnejch, ale da se rict hodne podobnejch motorkach, resp. vsechno oproti beznejm seriovkam rozhodne brutalne nasypanejch prototypech..
na vic fakt nemam silu, kdyby byl rozdil tak minimalni jak rikas, nemel by tenhle kolotoc moc smysl...
To vlakno je uz asi 10let stare a snad prvni v tabulce perna s r1 04/06 to je minimalne 13let stara motorka a perna neni zadnej profi jezdec
A dalsi domnenka, za kolik by to jel markez? K cemu? Abys vyvrátil, ze pesek zajede takovej cas? Nebo dokazujes, ze to nebyla seriova motorka? Tak si najdi kolik to tam jezdej ted to piloti na seriovkach... seriovka se svetlama s1000rr na slickach i 2:02 ...
Tak přestaň házet domnenky o tom jak by to jel kdo kdyby... ale hod cislo, kolik to kdo kdy zajel ...
10let ve vývoji je fakt dost znat, krom toho ze dnešní litry maj o vic jak20koni vic a hlavne elektroniku
Rychlíci co aktualne jezdi se mnou tak maj rychle bezpečne kolo a suicide lap tak o vteřinu jinak... to je proste zmerenej fakt takze pochybuju, ze profik jede rozptyl 5vterin jen podle toho jak hodne je ochotnej riskovat
Motogp piloti to jezdej o 8s rychleji - jo je to malej rozdíl tak mas asi pravdu, kdyz neco stoji tolik milionu tak to musi byt rychlejsi aspon o 20s nez motorka za milion. A kdyby do toho mohli dat jeste o 50mega vic tak to zajedou jeste o 10s rychleji. Neni fyzika jen jedna? Pokud se proste blizim hranici toho co je fyzikálně mozné, tak uz nejde ukrajovat po velkých kusech a i kazdej ten malej zlomek stoji balik. A uz taky koncim. Přestává me to bavit
Naposledy editováno 25.09.2019 20:21:58
kerut píše: assassin> na vic fakt nemam silu, kdyby byl rozdil tak minimalni jak rikas, nemel by tenhle kolotoc moc smysl...
Celej ten kolotoč má minimálně smysl v posouvání technologie dopředu (stroje i jezdce) a také v točení/vydělávání? prachů a pro zábavu lidí.
assassin píše: Tak si najdi kolik to tam jezdej ted to piloti na seriovkach... seriovka se svetlama s1000rr na slickach i 2:02 ...
jo na slickach ? a bez slicku ? aha..
assassin píše: Motogp piloti to jezdej o 8s rychleji - jo je to malej rozdíl tak mas asi pravdu, kdyz neco stoji tolik milionu tak to musi byt rychlejsi aspon o 20s nez motorka za milion.
viz minula stranka i dve vteriny jsou vic deset procent u v brzdeni i prujezdu.. celou dobu mi vyvracis ze skoro neni rozdil mezi slickem a sportovni gumou a ted strelis celejch 8s ?
casy nemam, sorry, ale fyzika proste furt plati.. kdyz odbrousim pneumatiku za 100 nebo za 1000km tak ten rozdil nekde asi bejt musi, jinak by byla ta prvni zminovana guma pekne na hovno
kerut píše: assassin> viz priklad - moto3 suchy brno kolem 2:10... jenze s vykonem cca 40kW, tak kde jinde by to asi bylo kdyz ne v brzdach a v zatackach, ...na rovinkach to fakt nenazenou
Ne, jak to napsal, akorát dokazuje neznalost praxe.
Otázkou je, zda bude za stejných podmínek při brzdění moto3 skutečně lepší než motoGP. Jak velkou roli bude hrát rozdílná technika - karbon vs. kov.
Stejná otázka je okolo průjezdu zatáčkou. Bude motoGP skutečně pomalejší, když pojede stejnou stopu/stejným způsobem jako moto3?
1 reakcí na tento příspěvek Jak brzdí motorka
Naposledy editováno 25.09.2019 21:50:04
Ono to taky muze byt 2 vysokejch a 5 taky a uz je to zas o kus jina nez 2:020
Naposledy editováno 25.09.2019 22:05:50
...a to nic ve zlem proti assassinovy, schvalne jsem pak jeste hledal kolik ma ten kuba zajete brno v ostrem zavode/kval. ,ofiko osobak jsem nikde nenasel ale cas pod dve jsem u nej nikde nevidel (mozna jsem koukal blbe, muze byt..)
1 reakcí na tento příspěvek Jak brzdí motorka
perna ma v te tabulce 2:10 ... na slikach, okruhova r1
Naposledy editováno 25.09.2019 23:20:02