2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdí motorka
Kerut: hele ze závodní sliky drzi vic nez normalni guma je jasny vsem. Me slo o ty detaily. Mezi dnešníma homo sportovními a slikama uz tak velkej rozdíl neni (vzdyt taky seriovy motorky maj parametry par let starejch zavodaku)
A pak jen reju do tvych zvolani, ze 2:05 na sérii je nesmysl (a to proste top piloti na sériových r1,s1000rr a panigale jezdi, se seriovym obutim)
Nebo to s tima slikama - sportovni homo gumy jdou koupit v měkké směsi - a slik jde koupit v tvrdé a tyhle dve kdyz porovnas, tak to vyjde jak pisu. Jak jsem psal v teorii ti error nenajdu, spis jen ta omáčka a jak chaoticky to podavas
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdí motorka
2:05 brno je skoro kousek za Abajou, a byt si nemyslim ze by byl tak excelentni pilot, a troufnu si dokonce osklive tvrdit ze by ho mozna nekteri hodne dobri strelci (typu Murtanio) mohli suplovat, tak je to porad pilot MS s licenci MS, na predlonsky motorce z MS tudiz uplny hovno asi umet/jezdit nemuze,.. vsak timhle jsme se dostali k moto3-kam.. je jasny ze pro max vykon (ted mysleno sportovni vyxkon, ne kW) se jde do extremu a honi se to kde se da, ale proste brno za 2:05 je kurva dobrej cas a kdyby to leckdo jezdil na seriovy motorce, pak si troufam tvrdit ze na Abajove litru musi jet "v klidu pod dve"... toz tak..