globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pruhy na přední pneu
1.8.2019 v 18:12
Zdravím. Objevil se mi před časem na pneu tento rovný pruh po celém obvodu gumy a na levé i pravé straně gumy. Co to může být? Guma K.O., nebo jsou to nějaký slavný poserpruhy? díly za odpověď

Naposledy editováno 12.09.2019 22:58:12

2 reakcí na tento příspěvek Pruhy na přední pneu

4.8.2019 v 16:47 | Nahoru | #1
Ok, pánové když už se tu rozebírá technika jízdy, využiju toho, že sem píšou lidi, kteří chtějí poradit a ne jen hejtovat..
Při krizovém brždění je správný postup který z možností:
A) přední a zadní brzda naplno, bez ABSky jen abych nesmykoval plus vymáčknutá spojka
B) zas plné brzdy, ale spojku vymačknem až řekněme za polovinou brzdné dráhy
C) plná přední brzda plus spojka, zadek jen lehce přibržďovat
?
Zajímal by mne Váš názor a zkušenost, případně jak jste se tohle učili...nebo jak to učíte ve svý motoškole...
Díky

(reakce na) Pruhy na přední pneu

4.8.2019 v 20:40 | Nahoru | #2

spike-cz píše: Ok, pánové když už se tu rozebírá technika jízdy, využiju toho, že sem píšou lidi, kteří chtějí poradit a ne jen hejtovat..
Při krizovém brždění je správný postup který z možností:
A) přední a zadní brzda naplno, bez ABSky jen abych nesmykoval plus vymáčknutá spojka
B) zas plné brzdy, ale spojku vymačknem až řekněme za polovinou brzdné dráhy
C) plná přední brzda plus spojka, zadek jen lehce přibržďovat
?
Zajímal by mne Váš názor a zkušenost, případně jak jste se tohle učili...nebo jak to učíte ve svý motoškole...
Díky



Dám ti zkušenost .... už asi pěktrát, když se mi orosila prdel, tak jsem přijmul fakt že poletim a radši jsem to ze všech sil stočil na stranu ...a pětkrát to vyšlo a auto jsem objel, když bych to fakt nedobrzdil ...stejně bych radši letěl bokem, než do dvěří na brzdách ... jinak, když nejsem na okruhu tak tvrdě brzdim vždy se spojkou (Stejně tam většinou mám dvojku a reflexivně skopnu do neutrálu a ten kopanec od motoru v momentě kdy rychle pustim plyn a panicky přeskočim na brzdy se mi nelíbí), předek natvrdo a zadek jen zlehka ....ono ty kotrmelce ze zablokovanejch zadků vypadaj fakt děsivě, to radši přebrzdit předek a letět na hubu

(Ale tím neříkám, že je to správně .... jen zkušenosti)

Naposledy editováno 04.08.2019 20:45:13

(reakce na) Pruhy na přední pneu

5.8.2019 v 08:24 | Nahoru | #3
spike-cz> A a C jsou de facto stejné, při plném předku je plný zadek jen lehké přibrzďování. Spojku ideálně v okamžiku, kdy začne motor cukat. To ale nelze chtít po začátečníkovi, u něj spojka hned bývá lepším řešením.

Nicméně plně souhlasím s Lamem. Díky tomu se mi vůbec nelíbí, když někdo učí vyhýbák stylem plné brzdy, pustit, max. zatočit, narovnat a zase plné brzdy. Extrémní přenosy váhy předek, zadek, pohyb podvozku, v tom se snažit přesně zatočit. To kolikrát nedá zkušený, když se lekne. Je to strašně náchylné na přesnost jednotlivých úkonů.

1) by se do toho člověk neměl dostat. Sledovat provoz a očkávat podobné situace.
2) pokud se do toho přeci jen dostane, tak sledováním provozu a vytvářením si únikových cest to raději poslat do volného prostoru (s postupnou redukcí rychlosti) než za každou cenu hned brzdit do zastavení.
3) kdo v okamžiku nouzového brzdění sleduje provoz za sebou, zda ho z toho místa něco nesmete?
4) když už na to přijde a je třeba zastavit, není v tu chvíli čas řešit. Jedeš na autopilota podle toho co umíš. Nebo neumíš.
5) z hlediska tréninku je to strašně primitivní teorie. Když tomu věnuješ čas, tak si vyzkoušíš, co Ti nejlépe funguje.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
záběr spojky Yamaha FZ6 N Dymus 8 26.5.2024 v 17:13 kuzmič
nastavení páky řazení - na lepidlo ... Yamaha FZ6 N zero1724 2 23.10.2023 v 08:31 zero1724
Středový stojan na FZ6 Yamaha FZ6 Fazer, Yamaha FZ6 N, Yamaha FZ6 Fazer S2,... matesh13 7 9.9.2023 v 21:06 _Michal
Nádrž Yamaha FZ6 N RTSbike 10 30.7.2023 v 08:15 RTSbike
Oprava moto [1, 2] Yamaha FZ6 N RTSbike 52 24.7.2023 v 14:43 smap


TOPlist