2 reakcí na tento příspěvek Pruhy na přední pneu
Při krizovém brždění je správný postup který z možností:
A) přední a zadní brzda naplno, bez ABSky jen abych nesmykoval plus vymáčknutá spojka
B) zas plné brzdy, ale spojku vymačknem až řekněme za polovinou brzdné dráhy
C) plná přední brzda plus spojka, zadek jen lehce přibržďovat
?
Zajímal by mne Váš názor a zkušenost, případně jak jste se tohle učili...nebo jak to učíte ve svý motoškole...
Díky
spike-cz píše: Ok, pánové když už se tu rozebírá technika jízdy, využiju toho, že sem píšou lidi, kteří chtějí poradit a ne jen hejtovat..
Při krizovém brždění je správný postup který z možností:
A) přední a zadní brzda naplno, bez ABSky jen abych nesmykoval plus vymáčknutá spojka
B) zas plné brzdy, ale spojku vymačknem až řekněme za polovinou brzdné dráhy
C) plná přední brzda plus spojka, zadek jen lehce přibržďovat
?
Zajímal by mne Váš názor a zkušenost, případně jak jste se tohle učili...nebo jak to učíte ve svý motoškole...
Díky
Dám ti zkušenost .... už asi pěktrát, když se mi orosila prdel, tak jsem přijmul fakt že poletim a radši jsem to ze všech sil stočil na stranu ...a pětkrát to vyšlo a auto jsem objel, když bych to fakt nedobrzdil ...stejně bych radši letěl bokem, než do dvěří na brzdách ... jinak, když nejsem na okruhu tak tvrdě brzdim vždy se spojkou (Stejně tam většinou mám dvojku a reflexivně skopnu do neutrálu a ten kopanec od motoru v momentě kdy rychle pustim plyn a panicky přeskočim na brzdy se mi nelíbí), předek natvrdo a zadek jen zlehka ....ono ty kotrmelce ze zablokovanejch zadků vypadaj fakt děsivě, to radši přebrzdit předek a letět na hubu
(Ale tím neříkám, že je to správně .... jen zkušenosti)
Naposledy editováno 04.08.2019 20:45:13
Nicméně plně souhlasím s Lamem. Díky tomu se mi vůbec nelíbí, když někdo učí vyhýbák stylem plné brzdy, pustit, max. zatočit, narovnat a zase plné brzdy. Extrémní přenosy váhy předek, zadek, pohyb podvozku, v tom se snažit přesně zatočit. To kolikrát nedá zkušený, když se lekne. Je to strašně náchylné na přesnost jednotlivých úkonů.
1) by se do toho člověk neměl dostat. Sledovat provoz a očkávat podobné situace.
2) pokud se do toho přeci jen dostane, tak sledováním provozu a vytvářením si únikových cest to raději poslat do volného prostoru (s postupnou redukcí rychlosti) než za každou cenu hned brzdit do zastavení.
3) kdo v okamžiku nouzového brzdění sleduje provoz za sebou, zda ho z toho místa něco nesmete?
4) když už na to přijde a je třeba zastavit, není v tu chvíli čas řešit. Jedeš na autopilota podle toho co umíš. Nebo neumíš.
5) z hlediska tréninku je to strašně primitivní teorie. Když tomu věnuješ čas, tak si vyzkoušíš, co Ti nejlépe funguje.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
záběr spojky Yamaha FZ6 N | Dymus | 8 | 26.5.2024 v 17:13 kuzmič |
nastavení páky řazení - na lepidlo ... Yamaha FZ6 N | zero1724 | 2 | 23.10.2023 v 08:31 zero1724 |
Středový stojan na FZ6 Yamaha FZ6 Fazer, Yamaha FZ6 N, Yamaha FZ6 Fazer S2,... | matesh13 | 7 | 9.9.2023 v 21:06 _Michal |
Nádrž Yamaha FZ6 N | RTSbike | 10 | 30.7.2023 v 08:15 RTSbike |
Oprava moto [1, 2] Yamaha FZ6 N | RTSbike | 52 | 24.7.2023 v 14:43 smap |