v jednom z předchozích témat jsem psal o dobývání akumulátoru u BMW R 1100 S.
Povedlo se a když už jsem musel vyndat Airbox, kouknul jsem se na vzduchový filtr. Wow nikdy jsem neviděl tak špinavý filtr. Nikdy. Je tam vzducháč od firmy K&N. Na stránkách jsem nalezl, že tento filtr je možné opakovaně vyprat
("Tyto filtry jsou prací, nemusí se tedy měnit. Firma K&N poskytuje záruku na funkčnost těchto filtrů 10 let nebo 1 milion mil.").
Vypral jsem v benzinu, kolik sajrajtu z toho teklo si neumíte představit.
Ale co po umytí ? Výrobce filtru píše ("Po usušení naimpregnovat filtr olejem K&N. Nepoužívat jiné oleje než od firmy K&N.").
No po pravdě se mi nechce kupovat nějaký olej za 4 kilča. Tak se ptám, jestli můžu olej nastříkat něčím jiným ? WDčko, nebo silikonový olej, nebo rozprášit normální olej ?
Co vy na to ?
Děkuji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr K&N
PetNed píše: Využiju toho, že je téma tohoto filtru otevřené a ještě vložím jeden svůj dotaz.
Jeden z popudů pořídit si K&N nebylo mít více koníků, nýbrž že plánuji výjezd (někdy) na Kavkaz a Pamír highway. Přejezd přes nejvyšší sedlo v Pamíru je kolem 4600 mnm. Tak jsem uvažoval, že když K&N udává větší propustnost vzduchu, znamená to, že bych i v té výšce měl mít v sání více vzduchu než přes standardní filtr. Co si o tom myslíte? Prosím, pokud možno , k věci.
Ze je to stejne nemeritelna ptakovina, jako to, ze je KN lepe propustny. A ted si predstav, ze to moc napatles olejem a ono Ti to bude motorku s uz tak bohatou smesi v nizkym tlaku jeste dal dusit. Jeste ze mas strikacku..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr K&N
Ad napatlani olejem - nevím, jestli jsi uživatel KN nebo. Podle odpovědi bych řekl, že nejsi. Proto ta tvoje připomínka. Jinak bys věděl, že to je blbost. Už i proto, že ve svém vvlastním zájmu tam pouštíš ten olej po kapkách anebo zastříkneš sprejem tak, abys čistý povrch souměrně pokryl a dokapal tam, kde se ti to nepozdává. Více ani ťuk.
No, kuknul jsem a tvuj profil a je mi jasne, že pouze trolíš.
Tady jsem si dovolil vložit výňatek z Jetsova popisu.
....
Přejíždíme Ak Baital pass, nejvyšší bod naší cesty. Do 4000m byla moje Afrika v pohodě, ale v tomhle průsmyku už se jí výška moc nelíbila. Do kopce žrala přes 20l, na vrcholu nedržela volnoběh, výfuk byl černý od sazí a smrděla tak, že Dan odmítl jet za mnou… KTM se držela mnohem lépe, ač ještě s karburátorem, Dan nepozoroval žádné problémy spojené s nadmořskou výškou. Děláme povinné fotky u cedule Ak Baital pass a další desítky fotek po cestě až do Murghabe.
Více na: https://www.motorka...40262.html?kid=45686
Copyright © Motorkari.cz
Naposledy editováno 23.07.2019 13:17:40
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zadní blatník BMW R 1100 S | Obdélník | 8 | 6.9.2023 v 11:40 Obdélník |
Palivo do hlinikovej nadrze [1, 2] BMW R 1100 S | dasto | 32 | 6.12.2022 v 07:55 FJRPEPA |
R1100S - krovka BMW R 1100 S | VeryAngryMan | 3 | 4.11.2022 v 16:34 VeryAngryMan |
Nabíječka - konektor do ní BMW R 1100 S | Obdélník | 18 | 30.10.2022 v 10:41 smitth |
Nepravidelný chod, cukání a zhasnín... BMW R 1100 S | Jarjik | 11 | 23.10.2022 v 03:48 finekohana45 |