globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vzduchový filtr K&N
Dobrý den všem,

v jednom z předchozích témat jsem psal o dobývání akumulátoru u BMW R 1100 S.
Povedlo se a když už jsem musel vyndat Airbox, kouknul jsem se na vzduchový filtr. Wow nikdy jsem neviděl tak špinavý filtr. Nikdy. Je tam vzducháč od firmy K&N. Na stránkách jsem nalezl, že tento filtr je možné opakovaně vyprat
("Tyto filtry jsou prací, nemusí se tedy měnit. Firma K&N poskytuje záruku na funkčnost těchto filtrů 10 let nebo 1 milion mil.").
Vypral jsem v benzinu, kolik sajrajtu z toho teklo si neumíte představit.
Ale co po umytí ? Výrobce filtru píše ("Po usušení naimpregnovat filtr olejem K&N. Nepoužívat jiné oleje než od firmy K&N.").
No po pravdě se mi nechce kupovat nějaký olej za 4 kilča. Tak se ptám, jestli můžu olej nastříkat něčím jiným ? WDčko, nebo silikonový olej, nebo rozprášit normální olej ?

Co vy na to ?

Děkuji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr K&N

22.7.2019 v 16:47 | Nahoru | #1

PetNed píše: Využiju toho, že je téma tohoto filtru otevřené a ještě vložím jeden svůj dotaz.
Jeden z popudů pořídit si K&N nebylo mít více koníků, nýbrž že plánuji výjezd (někdy) na Kavkaz a Pamír highway. Přejezd přes nejvyšší sedlo v Pamíru je kolem 4600 mnm. Tak jsem uvažoval, že když K&N udává větší propustnost vzduchu, znamená to, že bych i v té výšce měl mít v sání více vzduchu než přes standardní filtr. Co si o tom myslíte? Prosím, pokud možno , k věci.



Ze je to stejne nemeritelna ptakovina, jako to, ze je KN lepe propustny. A ted si predstav, ze to moc napatles olejem a ono Ti to bude motorku s uz tak bohatou smesi v nizkym tlaku jeste dal dusit. Jeste ze mas strikacku..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr K&N

23.7.2019 v 13:12 | Nahoru | #2
DrDNA01> Transalp je na karburátorech. Nevím co je na tom ptákového. Jets ve svem cestopise o Pamiru popisuje svoji zkušenost právě v tomto sedle. On na Africe (stříkačka) a kolega na KTM (karburátory). Od určité výšky mu Africa začala žrát jako tank, kouřila a smrděla. KTM jela bez problémů. Po překonání určité výšky a hustoty vzduchu se Africa uklidnila a jela normálně. A jestliže má KN větší propustnost, tak by o tu větší propustnost měl mít motor více vzduchu.
Ad napatlani olejem - nevím, jestli jsi uživatel KN nebo. Podle odpovědi bych řekl, že nejsi. Proto ta tvoje připomínka. Jinak bys věděl, že to je blbost. Už i proto, že ve svém vvlastním zájmu tam pouštíš ten olej po kapkách anebo zastříkneš sprejem tak, abys čistý povrch souměrně pokryl a dokapal tam, kde se ti to nepozdává. Více ani ťuk.

No, kuknul jsem a tvuj profil a je mi jasne, že pouze trolíš.

Tady jsem si dovolil vložit výňatek z Jetsova popisu.
....
Přejíždíme Ak Baital pass, nejvyšší bod naší cesty. Do 4000m byla moje Afrika v pohodě, ale v tomhle průsmyku už se jí výška moc nelíbila. Do kopce žrala přes 20l, na vrcholu nedržela volnoběh, výfuk byl černý od sazí a smrděla tak, že Dan odmítl jet za mnou… KTM se držela mnohem lépe, ač ještě s karburátorem, Dan nepozoroval žádné problémy spojené s nadmořskou výškou. Děláme povinné fotky u cedule Ak Baital pass a další desítky fotek po cestě až do Murghabe.

Více na: https://www.motorka...40262.html?kid=45686
Copyright © Motorkari.cz

Naposledy editováno 23.07.2019 13:17:40
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zadní blatník BMW R 1100 S Obdélník 8 6.9.2023 v 11:40 Obdélník
Palivo do hlinikovej nadrze [1, 2] BMW R 1100 S dasto 32 6.12.2022 v 07:55 FJRPEPA
R1100S - krovka BMW R 1100 S VeryAngryMan 3 4.11.2022 v 16:34 VeryAngryMan
Nabíječka - konektor do ní BMW R 1100 S Obdélník 18 30.10.2022 v 10:41 smitth
Nepravidelný chod, cukání a zhasnín... BMW R 1100 S Jarjik 11 23.10.2022 v 03:48 finekohana45


TOPlist