globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výroba šikmého ozubeného kola
Švagr by potřeboval vyrobit šikmé ozubené kolo ze silonu (popř.jiného plastu). Onehdá tady na toto téma byla nějaká diskuze,kterou jsem ale bohužel nedohledal. Jen jsem to přelítl očima,zůstala mě v hlavě pointa té diskuse,ale nijak jsem to nestudoval. Měl bych tedy dotaz,jestli se dá vyrobit ozubené kolo,se šikmými zuby na základě předlohy hodně odrbaného starého kola,nebo jestli je potřeba k výrobě výkres s kótami a úhly? Nevztahuje se to k motorce,ale k elektrickému sklápění tažného zařízení. Náhradním dílem to ozubené kolo není a celé to stojí včetně elektromotoru hroznou dardu.
Děkuji.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba šikmého ozubeného kola

23.5.2019 v 09:21 | Nahoru | #1

Medved píše: Snadneji, nez kdyz je plastove . Dve kola a budto jedno z nich udelat z jednoho kusu s dutou hrideli a druhe nalisovat na tu hridel (bulharska metoda - nehospodarne) anebo udelat hridel zvlast, kola zvlast a nanalisovat je na na hridel obe.
Treti metoda (tak bych to udelal ja) je udelat obe kola zvlast s vetsi vnitrni dirou, slisovat je dohromady na koliky (popripade s vnitrni prirubou), dovnit vlisovat bronzove pouzdro a obrobit ho na presny rozmer - predpokladam, ze to plastove kolecko beha na nejake osicce bez lozisek.

edit: HMS byl rychlejsi



Načež by zasáhl podnikovej ekonom a dostal bys padáka, protože i tak je to dražší než nastříkat rozteklej bakelit do formičky, a protože by to bylo extrémně naddimenzované, což je nežádoucí z hlediska odbytu ND a potažmo nových aut
Nevim jaká je u toho projektovaná životnost, ale řekl bych, že použitá metoda je vcelku adekvátní - jak často vystrkuješ a zandaváš tažný?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba šikmého ozubeného kola

23.5.2019 v 09:28 | Nahoru | #2

FiZzeR píše: Načež by zasáhl podnikovej ekonom a dostal bys padáka, protože i tak je to dražší než nastříkat rozteklej bakelit do formičky, a protože by to bylo extrémně naddimenzované, což je nežádoucí z hlediska odbytu ND a potažmo nových aut
Nevim jaká je u toho projektovaná životnost, ale řekl bych, že použitá metoda je vcelku adekvátní - jak často vystrkuješ a zandaváš tažný?



jasne, penize jsou hlavni parametr... ale v soucasne dobe i hmotnost, kazdej usetrenej gram v ramci inovace dilu vyrovnava automobilka zlatem, motory uz jsou na hranici moznosti a tudiz cesta jak jeste snizovat emise/spotrebu je v hmotnosti...

(reakce na) Výroba šikmého ozubeného kola

23.5.2019 v 13:28 | Nahoru | #3
FiZzeR>
Jo ale on vymýšlel jak by si udělal pár kousků na domácí servis.
Ne bambilion kusů ročně.
Tam je samozřejmě ekonomika jinde

(reakce na) Výroba šikmého ozubeného kola

23.5.2019 v 16:10 | Nahoru | #4

FiZzeR píše: Načež by zasáhl podnikovej ekonom a dostal bys padáka, protože i tak je to dražší než nastříkat rozteklej bakelit do formičky, a protože by to bylo extrémně naddimenzované, což je nežádoucí z hlediska odbytu ND a potažmo nových aut
Nevim jaká je u toho projektovaná životnost, ale řekl bych, že použitá metoda je vcelku adekvátní - jak často vystrkuješ a zandaváš tažný?

To je v pohode - muj 'podnikovej ekonom' se necha uplatit kytkou a flaskou slusneho vina . Zrovan ted mudruju, jak oduvodnit nakup nove svarecky - asi koupim podnikovemu ekonomovi nejakou ojetinu se shnilejma dverma a pak reknu, ze na opravu potrebuju poradnou svarecku ... to by mohlo klapnout.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Čepička na zapalovací svíčku BMW F 650 CS, BMW F 650 GS, BMW F 650 GS Dakar, BMW ... hatrson 5 12.5.2024 v 07:58 jirkasirkazapal
Chladič na BMW co nestojí 15 000kč BMW F 650 GS RAMIR 28 10.4.2024 v 11:09 ja1
Vymena sedla BMW F 650 GS 720102 9 3.4.2024 v 06:51 Gahan37
Válečné motorky, zvuková kulisa BMW F 650 CS, BMW F 650 ST, BMW F 650 GS, BMW F 650,... tigerhareram 10 3.3.2024 v 13:33 karavanista
Expedice za Drákulou [1, 2] BMW F 650 GS BMW 1150 GS BMW 1150 GS sakal01 35 30.1.2024 v 07:23 Radek2107


TOPlist