globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nekonečná záhada s dobíjením
Začátkem roku mi začalo nsr strašně přebíjet ( 16+ V) zničilo to baterii a tudíž se kupoval nový regulátor s baterií s tím že měření cívek se dělalo jen odporově a ok, hned po nasazení jiného regulátoru ( origo Honda ) se motorka dobíjela jen s jedním světlem a za 2000 otáček + ... Pokud jsem stál na semaforu nestíhal regulátor nebo altik dobíjet baterii, musel jsem tudíž vypínat svetla... Dnes jsme si přivezl ignitech a zapojil ... Okamžitě po zapojení stejné údaje jako při druhém regulátoru, pokud stojím s světlý a motorem, napětí na baterii klesá a klesá musím přidat plyn aby jsem dosáhl 13.4V+. Nějaký nápady jak tohle konečně uzavřít a vyřešit ? Děkuji za rady PS. Světla jsou měněna ale moto na ně jezdila 2 roky a nic + byl odstraněn omezovač na 80 km/ h ( ne jako u ostatních pouze přestřižen ale opravdu demontován ). Děkuji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením

14.5.2019 v 06:54 | Nahoru | #1
cuir> jasan chápu co myslíš a i jak to vypadá že bylo mreneo ...sem to bylo psáno při práci pro jsou mé komentáře tak ošemetné e prováděl jsem testy co jsou na první stránce a j nějaké co jsem přidával sem já ... Vše jsem dělal postupně podle nich a nikdy mi nic nevypadlo krom toho slabého napětí při zátěži ( to jsou ty žárovky které mám přiložené na hrotech multimetru + s nimi zkouším jedlontlive fáze mezi sebou a je to podle manuálu který je na motorkářích jsem o zátěž pro alternátor, ) opravdu neměřím napětí baterie u světel vždy měřím na baterii jen nestíhá dobíjet altik pokud jsou zapnutá světla

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nekonečná záhada s dobíjením

14.5.2019 v 10:46 | Nahoru | #2
Ajty_3> Řeším podobný problém na skútru Aprilia Scarabeo. Původnímu majiteli nevadilo přebíjení na 18V a vyteklá baterka. Já jsem vyměnil regulátor a samozřejmě akumulátor. Prošel jsem všechny spoje od alternátoru až k baterii a nemůžu přijít na to proč mi teď dobíjí málo. Podle návodu jsem proměřil fáze alternátoru, každá cca 60V. Natáhl jsem nově + přímo z regulátoru na baterii. Přesto mi palubní voltmetr ukáže max. 13.5V při denních světlech. Jak zapnu tlumené jde to o 1 volt dolu, při dálkových o další volt dolu. Dálková žárovka se tam přidává ke tlumené, nepřepínají se. Voltmetr na přístrojovce nemusí ukazovat přesně, ale ten pokles tam je. V noci při dálkovém světle mi připadá, že největší zář vydává ta modrá kontrolka, která mi svítí do xichtu.
Navíc s rostoucími otáčkami to napětí spíš klesá. Někdo mi vysvětloval, že je to u stříkačky normální, ale moc se mi to nezdá.
Tragedie je to, že je to skútr a tím pádem se musí rozebrat spousta plastů aby se člověk k čemukoli dostal.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nsr nejdou nastavit otáčky Honda NSR 125R Vdi 3 6.6.2024 v 15:00 ja1
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 MourisonCZ 12 2.6.2024 v 14:01 Martin03CZ
Seřízení karburátoru Honda NSR 125 Ajty_3 14 11.5.2024 v 21:41 Vojtěch270
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R Karlusus 20 17.3.2024 v 17:20 čeplin
CDI 589B Honda NSR 125 čeplin 0 10.3.2024 v 16:18 čeplin


TOPlist