A seřízení karburátoru Trysky mám o stupěň větší než bych měl mít na teplotu danou a ptám se jestli to nevadí protože mi říkali kamaradi co jezdili motocross s 125 že davají větší o stupeň větší že jí drží pod plným plynem .
Dále jsem rozdělal Karburátor pořádně pročistil a dal zpět a jedině co jsem vyčetl v manuálu že Regulační šroub volnoběžného vzduchu na 1,5 otáčky tak jsem tak nastavil a motor za studena točí krásně když brnknu za plyn ale jak se zahřeje jako kdyby se dusil a strašně dýmu ale za studena dým žádný a jediné co jsem vyčetl že se s tím taky seřizuje volnoběh a když dělám podle návodu tak motor jak kdyby nereagoval a otáčky stejné.
A ptám se na otázku proč se mi přidušuje za tepla že je tam hodně oleje,velké trysky nebo prostě se to musí seřídit na šroubu volnoběžného vzduchu jako jak pude za plynem děkuji tak každou radu
Vím jsem blbej že jsem to rozdělal a neoznačil jsem si to kde to bylo ale pozdě už
Naposledy editováno 28.06.2019 16:45:11
1 reakcí na tento příspěvek Nový nikasil
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Záděr stopětadváca 2T KTM 125 SX | Anti | 16 | 26.5.2024 v 08:14 Anti |
Motorka neštartuje, dusí sa KTM 125 SX | ferdoo | 5 | 12.3.2024 v 22:47 ja1 |
Prosím pomôcť pri určovaní roku tej... KTM 125 SX | Djandn | 27 | 21.2.2024 v 13:35 Djandn |
Ktm sx 125 2003 tlmiče KTM 125 SX | Djandn | 2 | 19.2.2024 v 09:16 ktm525smerák |
Staršia motorka z novými plastami KTM 125 SX | Djandn | 3 | 28.1.2024 v 19:51 MalejMazel |