globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výměna baterky
 
26.3.2019 v 13:44
Zdravím, chtěl jsem se zeptat zkušených motorkářů zda doporučite značku, typ baterie, nebo je to jedno, musím koupit novou.
Předem děkuji.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna baterky

28.3.2019 v 21:41 | Nahoru | #1

Yura píše: všechno je to loterie v kusech....já si Vartu pochvaluju, držák jak bejk,[quote]v motorce 6 let

, a kdybych jí letos nezkurvil vlastní blbostí, sloužila by dál. Takže za mě Varta (

Virago 1100

). Velmi dobrá zkušenost (asi nejlepší vůbec) mám s Yuasou - to byl nezmar, odešla po 8 letech aktivní služby (Jawa 350), ve Viragu 535 je v plné kondici, letos zahajuje 6. sezonu (a to já jsem na baterky ras ) [/quote]

No hele ... neznam konkrétní modely XV1100 (ale na moto tohoto typu se nikdy nic extra neinovovalo), ale jednou jsem byl svědkem vyndavání špatný baterky právě z XV1100 (tušim rok 95 - 97, tak nějak) a byl jsem dost překvapen (rozumněj šokován) tím, že tam byla 20Ah baterka. Prostě baterka jako hovado. Ta, pokud jí nějak částečně klesne kapacita, má pořád hodně velkou rezervu. Neshazuju tím tvoje tvrzení, ale za:

a) má obrovskou rezervu, tudíž to oproti běžným bateriím nemá úplně vypovídající hodnotu

b) píšeš "stará" ... tzn. vyšší kvalita olova ve článcích

(reakce na) Výměna baterky

29.3.2019 v 05:28 | Nahoru | #2
Piwell> tak jelikož autor vlákna nedal žádnej konkrétní typovej požadavek, celá debata se motá jen kolem kvality výrobců - jasně že v každém stroji jsou jiný nároky na baterku jako díl, bez ohledu na výrobce.
Dobře, jinej můj osobní případ (auto) - Banner. Větší shit jsem v životě neviděl šla srat ihned po záruce. Po ní mi švara sehnal zase novou Bannerku, a i když jsem nad ní ohrnoval nos, teď čumím jako puk - slouží 7. rok a teprv teď naznačuje, že už toho má dost. Ale léto ještě dá. Auto jezdí furt ve stejným režimu, nic se nezměnilo. Tak co, je to loterie nebo ne? Podle mě jednoznačně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna baterky

29.3.2019 v 08:55 | Nahoru | #3

Piwell píše: No hele ... neznam konkrétní modely XV1100 (ale na moto tohoto typu se nikdy nic extra neinovovalo), ale jednou jsem byl svědkem vyndavání špatný baterky právě z XV1100 (tušim rok 95 - 97, tak nějak) a byl jsem dost překvapen (rozumněj šokován) tím, že tam byla 20Ah baterka. Prostě baterka jako hovado. Ta, pokud jí nějak částečně klesne kapacita, má pořád hodně velkou rezervu. Neshazuju tím tvoje tvrzení, ale za:
a) má obrovskou rezervu, tudíž to oproti běžným bateriím nemá úplně vypovídající hodnotu
b) píšeš "stará" ... tzn. vyšší kvalita olova ve článcích


S tou rezervou to kupodivu není pravda. Virago nemá dekompresor a pokud motor zastaví kousek před úvratí, startér by ho nedokázal roztočit bez hodně velkého záběrového proudu. Ten vylítne až ke dvěma stům ampér (!) a po roztočení klesá na přibližně 90 A. To jsou hodnoty, které z menšího akumulátoru nevydoluješ, pokud není lithiový. Proto je tam taková velká mrcha a jakmile není v dobré kondici, na startování je to okamžitě poznat.

Naposledy editováno 29.03.2019 08:56:28
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist