globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prasklý pístní kroužek, vyražené těsnění - může za to servis
Vážení, mám problém se servisem a zároveň bych rád věděl váš názor.
Mám Dominátora, 1996, najeto 70 000 km. Přestalo to řadit. Koupil jsem řadící kulisu a vidličky, dle doporučení mechanika.
Dal jsem to do servisu, mechanik rozhodil motor, složil a neřadilo to dál. Praskla totiž pružina, co je v karteru. Pak jsem zjistil, že se na tu pružinu vyprdlnul a myslel, že to půjde. Nešlo, OK, udělá to znovu.
Udělal, koupil novou pružinu, vyměnil, a aby nebyl tratnej rozdělal motor, vyndal hlavu, píst atd. všechno vyčistil, vyměnil gufera, dal nová těsnění, svíčky, olej. Řadící kulisu vůbec neměnil.
Celé to stálo 11 500 Kč + 2 000 za kulisu a vydličky a trvalo to rok!
Jedu na první jízdu, po 30 km se začalo čoudit z pod hlavy. Volám mechanikovi, - co je? Nevím, to je divný, všechno je OK za to ručím, vše utaženo, tak přivez.
Už jsem nadojel. Po 15 km se motor zastavil, kovový zvuk, konec.
Mechanik tvrdí, že se po vyčištění (bylo to plný karbonu) zvýšily tlaky, vyrazilo to těsnění a prasknul pístní kroužek. Ale, že je to únava materiálu, náhoda, motorka stará, hodně najeto atd. Předtím ale říkal, že je vše v dobrém stavu.
No, a co teď s tím?
Zatím se nevyjádřil, že až to rozdělá a zjistí poškození. Očekávám, že na mě vyblafne dalších 10-15 tisíc za opravu. Mě se vůbec nelíbí průběh celé věci. Nejsem mechanik, proto dávám motorku do servisu a ten musí vědět, jaké následky mají jím provedené úkony.

Naposledy editováno 02.03.2019 21:37:48

1 reakcí na tento příspěvek Prasklý pístní kroužek, vyražené těsnění - může za to servis...

22.3.2019 v 13:33 | Nahoru | #1
Pro doplnění: Zadřel se ojniční čep. praskl spodní kroužek. Je vydřená na prostředku vačka i to místo v i hlavě. Klikovka zmodralá, vysoká teplota připekla čep k pístu. Olej tam byl, byl i nahoře. Mechanik předtím píst z ojnice nesundaval. Tak nevím. Děkuji za morální podporu - wáca.

Naposledy editováno 22.03.2019 13:34:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklý pístní kroužek, vyražené těsnění - může za to servis...

22.3.2019 v 17:55 | Nahoru | #2

Player11 píše: Pro doplnění: Zadřel se ojniční čep. praskl spodní kroužek. Je vydřená na prostředku vačka i to místo v i hlavě. Klikovka zmodralá, vysoká teplota připekla čep k pístu. Olej tam byl, byl i nahoře. Mechanik předtím píst z ojnice nesundaval. Tak nevím. Děkuji za morální podporu - wáca.



všechny příznaky přesně odpovídají tomu,že jel motor na sucho.
takže buď tam olej nebyl,nebo zkolabovalo olejové čerpadlo-jak psal kolega nademnou.

tohle opravovat asi nemá smyl,podívej se po jiném motoru.
rozebrat olejové čerpadlo,zjistit jeho stav,přeměřit vůle a tím si ověřit jeho funkčnost.....tohle jde snadno udělat a udělat si tak obrázek,jestli někdo kecá a nebo to byla porucha.

Naposledy editováno 22.03.2019 17:58:59
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vačka Honda NX 650 Dominator zeli247 4 2.1.2024 v 20:30 wáca
Ráno nastartuje Honda NX 650 Dominator Rom23 13 20.7.2023 v 21:21 _Michal
Motard - šířka zadního ráfku Honda NX 650 Dominator, Honda FMX 650 kovosrotmorava 13 3.7.2023 v 16:20 Ghost-CBR1000rr
dotaz ohledně spolehlivosti, na co ... [1, 2] Honda NX 650 Dominator pikok 31 18.6.2023 v 20:20 Slávek-TDM
Honda NX 650 Dominator nechce start... Honda NX 650 Dominator Famas 5 9.9.2022 v 07:57 GeorgPohodar


TOPlist